Resultats globals: 290 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 290 registres trobats
Materials acadèmics 290 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 103.0 KB Pràctiques Professionals [104969] / Aguar Martínez, María José ; Sagué Pla, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Donar continuïtat a l'aproximació de l'alumne a la realitat laboral del Sector. Contrastar, ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs de la carrera. [...]
To approach the student to the real labour market situation of the sector. To broaden and apply the theoretical knowledge on the various topics covered during the degree. To get the experience and the knowledge from a real professional environment. [...]
Dar continuidad a la aproximación del alumno a la realidad laboral del sector. Contrastar, ampliar i aplicar los conocimientos teóricos de los diferentes aspectos trabajados durante el transcurso de la carrera. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
4 p, 102.0 KB Pràctiques Externes II [104968] / Aguar Martínez, María José ; Sagué Pla, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aproximar l'alumne a la realitat laboral del Sector. Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs de la carrera. Adquirir experiència i coneixement en el món professional real Facilitar la generació de capacitats professionals Donar compliment a la concepció del cicle docent de les pràctiques.
To approach the student to the real labour market situation of the sector To broaden and apply the theoretical knowledge on the various topics covered during the degree To get the experience and the knowledge from a real professional environment To facilitate the development of professional skills Comply with the conception of the teaching cycle for that subject.
Aproximar al alumno a la realidad laboral del Sector. Ampliar y aplicar los conocimientos teóricos de los diferentes aspectos trabajados durante el transcurso de la carrera. Adquirir experiencia y conocimiento en el mundo profesional real Facilitar la generación de capacidades profesionales Dar cumplimiento a la concepción del ciclo docente de las prácticas.

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
4 p, 101.5 KB Pràctiques Externes I [104967] / Aguar Martínez, María José ; Sagué Pla, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aproximar l'alumne a la realitat laboral del Sector. Ampliar i aplicar els coneixements teòrics dels diferents aspectes treballats durant el decurs de la carrera. Adquirir experiència i coneixement en el món professional real Facilitar la generació de capacitats professionals Donar compliment a la concepció del cicle docent de les pràctiques.
To approach the student to the real labour market situation of the sector To broaden and apply the theoretical knowledge on the various topics covered during the degree To get the experience and the knowledge from a real professional environment To facilitate the development of professional skills Comply with the conception of the teaching cycle for that subject.
Aproximar al alumno a la realidad laboral del Sector. Ampliar y aplicar los conocimientos teóricos de los diferentes aspectos trabajados durante el transcurso de la carrera. Adquirir experiencia y conocimiento en el mundo profesional real Facilitar la generación de capacidades profesionales Dar cumplimiento a la concepción del ciclo docente de las prácticas.

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
4 p, 106.6 KB Turisme i Patrimoni [104966] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els objectius que a final de curs l'alumne/a haurà de/d'assolir son: Poder definir la noció de patrimoni cultural material i immaterial. Sospesar el valor que té el patrimoni cultural en relació amb el present. [...]
On completing this subject, students should be able to: Define the notion of tangible and intangible cultural heritage. Understand the value of cultural heritage in relation to the present. List the principal organs that work to support its effective conservation and management. [...]
Al final del curso los objetivos que el alumno/a tendrá que alcanzar son: Poder definir la noción de patrimonio cultural material e inmaterial. Sopesar el valor que tiene el patrimonio cultural en relación con el presente. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 106.2 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
6.
4 p, 101.8 KB e-Commerce en Turisme [104964] / Ruiz Aguado, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura pretén dotar a l'alumne de quart curs del Grau de Turisme de les habilitats informàtiques i comunicatives necessàries per comercialitzar productes turístics treballant algunes aplicacions del Sistema de Reserves Amadeus i analitzant els diversos canals de distribució existents per a cada tipologia d'empresa turística. [...]
The subject aims to provide students with the computerized skills needed to promote and distribute tourist products working with some applications of the Global distribution system Amadeus and analyzing the different distribution channels existing for tourist companies. [...]
La asignatura pretende dotar al alumno de cuarto curso del Grado de Turismo de las habilidades informáticas y comunicativas necesarias para comercializar productos turísticos trabajando algunas aplicaciones del Sistema de Reservas Amadeus y analizando los distintos canales de distribución existentes en el sector turístico. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
7.
6 p, 108.7 KB Sistemes d'Informació i Gestió Hotelera [104963] / Blabia Girau, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura facilita una sèrie d'eines informàtiques fonamentals pel seu desenvolupament com a futurs directius. L'ensenyament és en base a sessions molt dinàmiques aprenent directament practicant sobre els programes (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc) de manera que l'assistència és gairebé imprescindible per superar l'assignatura. [...]
The course facilitates a series of fundamental computer tools for its development as future executives. Teaching is based on very dynamic sessions by learning directly from the programs (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc. [...]
La asignatura facilita una serie de herramientas informáticas fundamentales para su desarrollo como futuros directivos. La enseñanza es en base a sesiones muy dinámicas aprendiendo directamente practicando sobre los programas (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc) de forma que la asistencia es casi imprescindible para superar la asignatura. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
8.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
9.
5 p, 110.1 KB Innovació en Gestió Hotelera [104961] / Lozano Alfaro, Isaac ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu principal d'aquest curs és preparar els estudiants amb una mentalitat innovadora per a què puguin aplicar, dins la indústria d'allotjaments turístics, models de negoci exitosos i la digitalització. [...]
The objective of this course is to prepare students with innovative mindset to apply in lodging industry using successful business models and digitalization. The main issues addressed at the course: Learn and identify innovative opportunities in Hospitality industry. [...]
El objetivo principal de este curso es preparar a los estudiantes con una mentalidad innovadora para que la apliquen en la industria del alojamiento utilizando modelos de negocio exitosos y la digitalización. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
10.
4 p, 106.4 KB Innovació en Turisme [104960] / Ruiz Aguado, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura pretén dotar a l'alumne de quart curs del Grau en Turisme de la capactitat d'anàlisi i pensament crític sobre les noves tendències del sector, la innovació i les pràctiques més adequades a implementar a les diverses tipologies d'empreses turístiques i professionals independents del sector per diferenciar-se de la competència i incrementar la seva quota de mercat. [...]
The course aims to equip the fourth-year students of the Degree in Tourism with analytical and critical thinking about the current trends in tourism and the most suitable business practices to be implemented in the different types of tourism companies and independent professionals in order to differentiate themselves from competitors and increase their market quota. [...]
La asignatura pretende dotar al alumno de cuarto curso del Grado en Turismo de la capacidad de análisis y pensamiento crítico sobre las nuevas tendencias del sector, la innovación y las prácticas más adecuadas a implementar en las diversas tipologías de empresas turísticas y profesionales independientes del sector para diferenciarse de la competencia e incrementar su cuota de mercado. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Materials acadèmics : 290 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.