Results overview: Found 21 records in 0.04 seconds.
Course materials, 21 records found
Course materials 21 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
5 p, 86.5 KB Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa [42961] / Fuentes Agustí, Marta ; Sala Lorda, Guillem ; Minguella Porredón, Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
• Analyze the various cultural areas of children and young people -those in which they are immersed as well as the ones they generate. • Apply recognition and intervention strategies on socio-educational formal and non formal contexts. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
2.
7 p, 86.4 KB Treball de Fi de Màster [42960] / Manresa Potrony, Mireia ; Portell Rifa, Joan ; Munita Jordán, Felipe ; Real Mercadal, Maria Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball final de màster té com a objectiu principal aplicar els coneixements i habilitats desenvolupats durant el curs en el disseny, execució i defensa d'un projecte d'intervenció relacionat amb les biblioteques escolars i/o la promoció de la lectura. [...]
A master thesis aims at getting participants in the master programme to apply the knowledge and abilities acquired during the course so as to design, implement and present a project related to pedagogical interventions that can be carried out through the use of school libraries or through the organisation of activities to promote reading. [...]
El trabajo final de máster tiene como objetivo principal aplicar los conocimientos y habilidades desarrollados durante el curso en el diseño, ejecución y defensa de un proyecto de intervención relacionado con las bibliotecas escolares y / o la promoción de la lectura. [...]

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
3.
3 p, 71.9 KB Formes i Aspectes de la Literatura Infantil i Juvenil [42956] / Bosch Andreu, Emma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul té tres objectius: conèixer la varietat tipològica dels llibres per a infants i joves, reflexionar sobre el paper de la imatge en les produccions literàries, i dissenyar activitats de dinamització icònico-textuals en l'àmbit de la biblioteca. [...]
This module has three aims: to know the typological diversity of children's and young adult's books, reflect on the role of the image in literary productions, and design activities to help the reading of words and images in the field of the school library. [...]
Este módulo tiene tres objetivos: conocer la variedad tipológica de los libros para niños y jóvenes, reflexionar sobre el papel de la imagen en las producciones literarias, y diseñar actividades de dinamización icónico-textuales en el ámbito de la biblioteca escolar. [...]

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
4.
3 p, 70.3 KB Pràctiques Externes [42959] / Maña Terre, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul té com a objectiu capacitar l'alumnat en les tècniques de gestió i organització de biblioteques escolars, a partir del coneixement del corpus teòric i l'anàlisi d'entorn.
The module aims to train students in the management and organization techniques of school libraries, from knowledge of the theoretical corpus and environment analysis.
El módulo tiene como objetivo capacitar al alumnado en las técnicas de gestión y organización de bibliotecas escolares, a partir del conocimiento del corpus teórico y el análisis de entorno.

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
5.
4 p, 77.7 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifa, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
This is a compulsory module whose main objective is to provide an insight into how to plan reading education at schools and at other social establishments. Current research findings will be presented so as to set the ground for understanding how children learn to read (how they comprehend and interpret different types of texts), learn by reading (across the curriculum) and read for pleasure (how they acquire reading habits and how teachers can promote them). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
6.
5 p, 83.2 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Reyes Lopez, Lara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció dels llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran les diferents aproximacions disciplinàries al llibre com a producte sociocultural (discurs ideològic, hàbits de lectura, circuits de crítica i difusió), com a objecte artístic (característiques i gèneres, multimodalitat, relació entre sistemes ficcionals, versió i adaptació) i com a itinerari d'aprenentatge al llarg de la infància i adolescència-.
This is a compulsory module whose main objective is todescribe, analyse and present a selection of books for children and adolescents with a high educational value to educate literature readers. Books will be analysed from different perspectives: (a) as sociocultural products (ideological discourses, reading habits, dissemination, critics); (b) as artistic objects (typologies and genres, multimodality, fictional systems, abridged and non-abridged works); (c) and as a learning itinerary through childhood and adolescence.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de los libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán las diferentes aproximaciones disciplinarias al libro como producto sociocultural (discurso ideológico, hábitos de lectura, circuitos de crítica y difusión), como objeto artístico (características y géneros, multimodalidad, relación entre sistemas ficcionales, versión y adaptación) y como itinerario de aprendizaje a lo largo de la infancia y adolescencia-.

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
7.
5 p, 81.8 KB Informació i Procés Documental [42962] / Cid Leal, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius principals d'aquesta assignatura són oferir els fonaments teòrics i pràctics necessaris que permetin: Conèixer quina és la funció i objectiu de l'anàlisi documental. Familiaritzar l'estudiant amb la terminologia de l'anàlisi documental i la recuperació de la informació. [...]
The main objective of this course is to provide the theoretical and practical foundations necessary to make the student able to: - Understand the importance of processing information and documentation. [...]
Los objetivos principales de esta asignatura son ofrecer los fundamentos teóricos y prácticos necesarios que permitan: - Conocer cuál es la función y el objetivo del análisis documental. - Familiarizar al estudiante con la terminología del análisis documental y la recuperación de la información. [...]

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
8.
6 p, 87.1 KB Biblioteques Escolars [42953] / Baró, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul té com a objectiu capacitar l'alumnat en les tècniques de gestió i organització de biblioteques escolars, a partir del coneixement del corpus teòric i l'anàlisi d'entorn.
The module aims to train students in the management and organization techniques of school libraries, from knowledge of the theoretical corpus and environment analysis.
El módulo tiene como objetivo capacitar al alumnado en las técnicas de gestión y organización de bibliotecas escolares, a partir del conocimiento del corpus teórico y el análisis de entorno.

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
9.
4 p, 76.1 KB Mitjans Digitals i Biblioteca Escolar [42957] / Cosials, Àlex ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Referits a coneixements: Organitzar els recursos digitals per facilitar-ne l'ús Implementar serveis a la comunitat basats en les tecnologies Aplicar criteris de selecció específics per als recursos electrònics en suports digitals o en línia Crear productes per a la difusió de les activitats de la biblioteca i les generades per la comunitat Desenvolupar valors professionals que incloguin l'ètica en la pràctica professional Referits a procediments: Utilitzar les aplicacions TIC adequades per facilitar la difusió de la biblioteca i la comunicació amb els seus usuaris Utilitzar sistemes informatitzats de gestió documental i saber optimitzar les seves prestacions Incorporar les TIC per aprendre, comunicar i compartir en diferents contextos educatius.
Referring to knowledge: Organize digital resources to facilitate its use Implement community service-based technologies Apply specific criteria for electronic resources in digital media or online Creating products for the dissemination of the activities of the library and those generated by community Developing professional values including ethics in practice Referring to procedures: Using ICT applications suited to facilitate the dissemination of the library and communication with users Using computerized document management and know how to optimize their performance Incorporate ICT for learning, sharing and communicating in different educational contexts.
Referidos a conocimientos: Organizar los recursos digitales para facilitar su uso Implementar servicios a la comunidad basados en las tecnologías Aplicar criterios de selección específicos para los recursos electrónicos en soportes digitales o en línea Crear productos para la difusión de las actividades de la biblioteca y las generadas por la comunidad Desarrollar valores profesionales que incluyan la ética en la práctica profesional Referidos a procedimientos: Utilizar las aplicaciones TIC adecuadas para facilitar la difusión de la biblioteca y la comunicación con sus usuarios Utilizar sistemas informatizados de gestión documental y saber optimizar sus prestaciones Incorporar las TIC para aprender, comunicarse y compartir en diferentes contextos educativosReferring to knowledge:.

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
10.
4 p, 79.7 KB Instruments d'Accés i Difusió Cultural [42963] / Real Mercadal, Maria Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul relaciona la biblioteca escolar i les activitats de promoció lectora amb les formes socials d'accés cultural. Es dedica especial atenció a la pròpia formació dels mediadors a través de la participació en les activitats culturals (clubs de lectura, cinema fòrum, exposicions artístiques, representacions teatrals, audicions musicals, rutes literàries, etc. [...]
This module relates the pedagogical objectives of school libraries and the activities to enhance reading with the social forms of accessing culture. It particularly aims at training participants to become cultural mediators by encouraging them to take place in cultural activities (reading clubs, cinema forums, artistic exhibitions, theatre plays, concerts, literary routes, etc. [...]
Este módulo relaciona la biblioteca escolar y las actividades de promoción lectora con las formas sociales de acceso cultural. Se dedica especial atención a la propia formación de los mediadores a través de la participación en actividades culturales (clubes de lectura, cine foro, exposiciones artísticas, representaciones teatrales, audiciones musicales, rutas literarias, etc. [...]

2018-19
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents

Course materials : 21 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.