Resultados globales: 32 registros encontrados en 0.06 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 32 registros
Materiales académicos Encontrados 32 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 108.6 KB Informació i Procés Documental [42962] / Cid Leal, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius principals d'aquesta assignatura són oferir els fonaments teòrics i pràctics necessaris que permetin: Conèixer quins són la funció i l'objectiu de l'anàlisi documental. Familiaritzar l'estudiant amb la terminologia de l'anàlisi documental i la recuperació de la informació. [...]
Los objetivos principales de esta asignatura son ofrecer los fundamentos teóricos y prácticos necesarios que permitan: - Conocer cuáles son la función y el objetivo del análisis documental. - Familiarizar al estudiante con la terminología del análisis documental y la recuperación de la información. [...]

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
2.
3 p, 98.6 KB Pràctiques Externes [42959] / Maña Terre, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul té com a objectiu capacitar l'alumnat en les tècniques de gestió i organització de biblioteques escolars, a partir del coneixement del corpus teòric i l'anàlisi d'entorn.
El módulo tiene como objetivo capacitar al alumnado en las técnicas de gestión y organización de bibliotecas escolares, a partir del conocimiento del corpus teórico y el análisis de entorno.

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
3.
6 p, 113.1 KB Hàbits Socials i Promoció de la Lectura [42958] / Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul se centra en l'anàlisi dels hàbits lectors en els contextos socials i els factors que incideixen en la seva realitat, en base als fonaments teòrics i l'estudi de casos. S'identifica el rol de l'escola i de la biblioteca en el foment de la lectura i la incidència de les polítiques de promoció lectora.
El módulo se centra en el análisis de los hábitos lectores en los contextos sociales y los factores que inciden en su realidad, en base a los fundamentos teóricos i el estudio de casos. Se identifica el rol de la escuela y de la biblioteca en el fomento de la lectura y la incidencia de las políticas de promoción lectora.

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
4.
4 p, 103.1 KB Mitjans Digitals i Biblioteca Escolar [42957] / Baró, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Referits a coneixements: Organitzar els recursos digitals per facilitar-ne l'ús Implementar serveis a la comunitat basats en les tecnologies Aplicar criteris de selecció específics per als recursos electrònics en suports digitals o en línia Crear productes per a la difusió de les activitats de la biblioteca i les generades per la comunitat Desenvolupar valors professionals que incloguin l'ètica en la pràctica professional Referits a procediments: Utilitzar les aplicacions TIC adequades per facilitar la difusió de la biblioteca i la comunicació amb els seus usuaris Utilitzar sistemes informatitzats de gestió documental i saber optimitzar les seves prestacions Incorporar les TIC per aprendre, comunicar i compartir en diferents contextos educatius.
Referidos a conocimientos: Organizar los recursos digitales para facilitar su uso Implementar servicios a la comunidad basados en las tecnologías Aplicar criterios de selección específicos para los recursos electrónicos en soportes digitales o en línea Crear productos para la difusión de las actividades de la biblioteca y las generadas por la comunidad Desarrollar valores profesionales que incluyan la ética en la práctica profesional Referidos a procedimientos: Utilizar las aplicaciones TIC adecuadas para facilitar la difusión de la biblioteca y la comunicación con sus usuarios Utilizar sistemas informatizados de gestión documental y saber optimizar sus prestaciones Incorporar las TIC para aprender, comunicarse y compartir en diferentes contextos educativosReferring to knowledge:.

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
5.
5 p, 109.7 KB Llibres Infantils i Juvenils [42954] / Fittipaldi, Martina ; Munita Jordán, Felipe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i abordarà la descripció, anàlisi i selecció d'una diversitat de corpus de llibres infantils i juvenils en la formació del lector literari. Es tractaran els criteris de selecció i de valoració de llibres infantils de narrativa, poesia, àlbum i llibres de coneixement, així com els valors socials i la ideologia subjacents en els textos literaris.
Este módulo es obligatorio y abordará la descripción, análisis y selección de una diversidad de corpus de libros infantiles y juveniles en la formación del lector literario. Se tratarán los criterios de selección y de valoración de libros infantiles de narrativa, poesía, álbum y libros de conocimiento, así como los valores sociales y la ideología subyacentes en los textos literarios.

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
6.
6 p, 113.3 KB Biblioteques Escolars [42953] / Baró, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul té com a objectiu capacitar l'alumnat en les tècniques de gestió i organització de biblioteques escolars, a partir del coneixement del corpus teòric i l'anàlisi d'entorn.
El módulo tiene como objetivo capacitar al alumnado en las técnicas de gestión y organización de bibliotecas escolares, a partir del conocimiento del corpus teórico y el análisis de entorno.

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
7.
6 p, 113.7 KB Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa [42961] / Fuentes Agustí, Marta ; Sala Lorda, Guillem ; Minguella Porredón, Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves, tant aquells en què estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no formals. [...]
Analizar los diversos ámbitos culturales de los niños y los jóvenes, tanto aquellos en que están inmersos como los que generan. Aplicar estrategias de reconocimiento e intervención sobre contextos socio-educativos formales y no formales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
8.
4 p, 102.4 KB Formes i Aspectes de la Literatura Infantil i Juvenil [42956] / Bosch Andreu, Emma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul té com a objectiu principal conèixer la diversitat de formes en què es materialitza la Literatura Infantil i Juvenil. En aquesta línia, analitzarem la funció de la imatge en les produccions literàries, especialment aquelles on l'interès dels autors se centra en la materialització formal. [...]
Este módulo tiene como objetivo principal conocer la diversidad de formas en las que se materializa la Literatura Infantil y Juvenil. En esta línea, analizaremos la función de la imagen en las producciones literarias, especialmente aquellas donde el interés de los autores se centra en la materialización formal. [...]

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
9.
5 p, 105.9 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifa, Joan ; Munita Jordán, Felipe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos
10.
6 p, 121.7 KB Instruments d'Accés i Difusió Cultural [42963] / Real Mercadal, Maria Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul relaciona la biblioteca escolar i les activitats de promoció lectora amb les formes socials d'accés cultural. Es dedica especial atenció a la pròpia formació dels mediadors a través de la participació en les activitats culturals (clubs de lectura, cinema fòrum, exposicions artístiques, representacions teatrals, audicions musicals, rutes literàries, etc. [...]
Este módulo relaciona la biblioteca escolar y las actividades de promoción lectora con las formas sociales de acceso cultural. Se dedica especial atención a la propia formación de los mediadores a través de la participación en actividades culturales (clubes de lectura, cine foro, exposiciones artísticas, representaciones teatrales, audiciones musicales, rutas literarias, etc. [...]

2019-20
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 32 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.