Resultats globals: 131 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials acadèmics, 116 registres trobats
Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
101 p, 1.6 MB Análisis crítico del discurso de la cobertura mediática del alegato antiespecista de Joaquin Phoenix en la entrega de los Premios Oscars de 2020 / Hage Monfort, Tehfe Cristina ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Els mitjans de comunicació, tant per la seva vinculació amb les esferes de poder, com pel seu paper de mediadors i mediatizadors han tingut un paper clau en la perpetuació del sistema especista. Per consegüent, resulta interessant estudiar en quina mesura i de quina forma les notícies relacionades amb moviments o persones que critiquen el sistema especista es mostren al públic des dels mitjans de comunicació. [...]
Los medios de comunicación, tanto por su vinculación con las esferas de poder, como por su papel de mediadores y mediatizadores han tenido un papel clave en la perpetuación del sistema especista. Por consiguiente, resulta interesante estudiar en qué medida y de qué forma las noticias relacionadas con movimientos o personas que critican el sistema especista se muestran al público desde los medios de comunicación. [...]
The media, both because of their links with the spheres of power and because of their role as mediators and mediatisers, have played a key role in the perpetuation of the speciesist system. It is therefore interesting to study to what extent and in what way news related to movements or individuals who criticise the speciesist system are shown to the public by the media. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
2.
216 p, 5.1 MB La invisibilització de les persones migrants sense dret a vot en la comunicació electoral: el cas dels comicis municipals de 2019 a Salt. Propostes per a una comunicació inclusiva / Grañé i Burrassó, Emma ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
L'increment de població migrant a Salt durant les darreres dècades va fer que el poble es convertís en un dels més racialitzats de Catalunya, amb un 40% de població d'origen estranger. Conseqüentment, les diferències socials i econòmiques entre la població s'han accentuat encara més, essent la falta de dret a vot una de les més greus problemàtiques. [...]
El incremento de población migrante en Salt durante las últimas décadas hizo que el pueblo se convirtiese en uno de los más racializados de Cataluña, con un 40% de población extranjera. Consecuentemente, las diferencias sociales y económicas entre la población se han acentuado aún más, siendo la falta de derecho a voto una de las más graves problemáticas. [...]
The increase of the migrant population in Salt over the last few decades has made the town one of the most racialised in Catalonia, with 40% of the population being foreign. Consequently, the social and economic differences between the population have become even more accentuated, with the lack of the right to vote being one of the most serious problems. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
3.
144 p, 2.7 MB Los nuevos modelos de la mujer china en los reality shows: el caso de Sisters who make waves / Chen, Yangyang ; Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Aquest estudi té com a objectiu analitzar la imatge de la dona en el programa Sisters who make waves 2020 ("Sisters") mitjançant l'anàlisi de contingut. S'arriba a la conclusió que "Sisters" ha ofert més espais per a les veus de les dones de mitjana edat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo analizar la imagen de la mujer en el programa Sisters who make waves 2020("Sisters") mediante el análisis de contenido. Se llega a la conclusión de que "Sisters" ha ofrecido más espacios para las voces de las mujeres de mediana edad. [...]
This study aims to analyze the image of women in the program Sisters who make waves 2020("Sisters") through content analysis. It is concluded that "Sisters" has offered more spaces for the voices of middle-aged women. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
4.
88 p, 1.9 MB La ideología del humor: la parodia en 'Saturday Night Live' de las elecciones estadounidenses de 2020 / Alfaro Teruel, Rocío ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Aquesta investigació analitza la ideologia política que s'amaga darrere de la sàtira i la paròdia que caracterizen el mític programa Saturday Night Live (NBC, 1975-). Per això, s'utilitza una fitxa d'anàlisi quantitativa i qualitativa que descriurà i interpretarà la ideologia plasmada a 19 cold opens de 19 programes diferents emesos entre setembre de 2019 i desembre de 2020. [...]
Esta investigación analiza la ideología política que se esconde detrás de la sátira y la parodia que caracterizan al programa de televisión Saturday Night Live (NBC, 1975-). Para ello, se utiliza una ficha de análisis cuantitativo y cualitativo que describirá e interpretará la ideología plasmada en 19 cold opens de 19 programas diferentes emitidos entre septiembre de 2019 y diciembre de 2020. [...]
This research analyzes the political ideology that hides behind the satire and the parody that characterizes the legendary TV show Saturday Night Live (NBC, 1975-). For this, a quantitative and qualitative analysis sheet will be used to describe and understand the ideological character embodied in 19 cold opens from 19 different episodes broadcasted between September 2019 and December 2020. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
107 p, 1.4 MB Relatos emergentes en el territorio mediático del fútbol sobre el fútbol femenino chileno en redes sociales / Cuevas Bascuñán, Ricardo Patricio ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La present recerca aborda el relat mediàtic emergent sobre el futbol femení xilè en xarxes socials amb l'objectiu d'identificar el paradigma a partir del qual se sosté i si representa un canvi respecte al relat patriarcal hegemònic del futbol professional. [...]
La presente investigación aborda el relato mediático emergente sobre el fútbol femenino chileno en redes sociales con el objetivo de identificar el paradigma a partir del cual se sostiene y si representa un cambio respecto al relato patriarcal hegemónico del fútbol profesional. [...]
This research addresses the emerging media narrative on Chilean women's soccer in social networks with the aim of identifying the paradigm from which it is sustained and whether it represents a change with respect to the hegemonic patriarchal narrative of professional soccer. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
6.
187 p, 4.2 MB Los fenómenos comunicativos de la población migrante en el ejercicio de su ciudadanía dentro de la ciudad global / Arévalo Ruiz, David ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Els fenòmens comunicatius de la població migrant constitueixen una àrea que ha estat habitualment investigada des de la perspectiva dels mitjans. Aquest treball s'aproxima a aquests processos comunicatius per analitzar els seus interessos, formats i nivell d'influència en la construcció de l'opinió pública dins de la ciutat global en el seu exercici actiu com a ciutadans. [...]
Los fenómenos comunicativos de la población migrante constituyen un área que ha sido habitualmente investigada desde la perspectiva de los medios. Este trabajo se aproxima a esos procesos comunicativos para analizar sus intereses, formatos y nivel de influencia en la construcción de la opinión pública dentro de la ciudad global en su ejercicio activo como ciudadanos. [...]
The communicative phenomena of the migrant population constitute an area that has been regularly investigated from the perspective of the media. This work approaches these communicative processes to analyze their interests, formats and level of influence in the construction of public opinion within the global city in their active exercise as citizens. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
7.
117 p, 1.7 MB La adaptación de las empresas de comunicación argentinas a la caída de la inversión publicitaria. Los casos de Clarín, La Nación y El Cronista (2015-2019) / Zammarano, Melina ; Corominas, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Partint de la situació de desinversió publicitària i caiguda en les vendes de periòdics paper, s'analitza la situació de tres mitjans de comunicació argentins -dos generalistes: Clarín i La Nación i un econòmic: El Cronista- durant el període 2015-2019, amb la finalitat d'estudiar l'adaptació dels seus models de negoci a aquest fenomen. [...]
Partiendo de la situación de desinversión publicitaria y caída en las ventas de periódicos papel, se analiza la situación de tres medios de comunicación argentinos -dos generalistas: Clarín y La Nación y uno económico: El Cronista- durante el período 2015-2019, con el fin de estudiar la adaptación de sus modelos de negocio a este fenómeno. [...]
Based on the situation of advertising divestment and drop in newspaper sales, the situation of three Argentinian media -two generalists: Clarín and La Nación and one economic: El Cronista- is analyzed during the period 2015-2019, in order to study the adaptation of their business models to this phenomenon. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
8.
109 p, 2.9 MB Cobertura de la prensa argentina del caso Pozo de Vargas. Construcción de identidades y memoria histórica alrededor de una fosa común de la última dictadura militar argentina / Sosa, Luciana ; Corominas, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball analitzem què i com s'han construït identitats i relats sobre la memòria històrica en el cas Pozo de Vargas en els diaris argentins La Nación, Pàgina 12 i Clarín en el període 2003-2019. [...]
En el presente trabajo analizamos qué y cómo se han construido identidades y relatos sobre la memoria histórica en el caso Pozo de Vargas en los diarios argentinos La Nación, Página 12 y Clarín en el período 2003-2019. [...]
In this work we analyze what and how identities and narratives on historical memory have been built about the Pozo de Vargas case in the Argentine newspapers La Nación, Página 12 and Clarín in the period 2003-2019. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
9.
94 p, 1.4 MB La identidad nacional peruana desde el enfoque cultural en el pensamiento de José Carlos Mariátegui. Una aproximación / Pera Bartra, Mario Franco ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina la proposta del periodista i ideòleg polític peruà José Carlos Mariátegui, sobre la construcció d'una nova identitat nacional peruana des del pla cultural. L'objectiu és analitzar el seu projecte de creació d'una identitat peruana renovada, basat en la integració de les identitats espanyola i indígena andina que originen, producte de la síntesi o hibridació, una nova i veritable identitat nacional peruana.
Esta investigación examina la propuesta del periodista e ideólogo político peruano José Carlos Mariátegui, sobre la construcción de una nueva identidad nacional peruana desde el plano cultural. [...]
This research examines the proposal of the Peruvian journalist and political ideologist José Carlos Mariátegui, on the construction of a new Peruvian national identity from the cultural level. The objective is to analyze his project of creating a renewed Peruvian identity, based on the integration of the Spanish and indigenous Andean identities that originate, as a result of synthesis or hybridization, a new and true Peruvian national identity.

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
10.
175 p, 10.9 MB El análisis crítico del discurso negacionista sobre el cambio climático en los programas informativos de Fox News y RT / Ogarkova, Olga ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es du a terme una anàlisi crítica del discurs negacionista del canvi climàtic de les cadenes televisives Fox News (Estats Units) i RT (Rússia). Mitjançant l'anàlisi crític es procurarà esbrinar com es construeix el missatge escèptic. [...]
En el presente trabajo se lleva a cabo el análisis crítico del discurso negacionista del cambio climático de las cadenas televisivas Fox News (Estados Unidos) y RT (Rusia). Mediante el análisis crítico se procura averiguar cómo se construye el mensaje escéptico. [...]
In the present work, it was proposed to carried out a critical analysis of the climate change denial discourse of the television networks Fox News (USA) and RT (Russia). Critical analysis will seek to find out how the skeptical message is constructed. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 116 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 122.6 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [44716] / Marin Otto, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
1. Evaluate the results of the application of communicative projects 2. Understand and have knowledge that provides a basis or an opportunity to develop and / or apply ideas in an original way, often in a research context 3. [...]
1. Evaluar los resultados de la aplicación de proyectos comunicativos 2. Comprender y tener conocimientos que aporten una base u oportunidad para desarrollar y/o aplicar ideas de forma original, a menudo en un contexto de investigación 3. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
4 p, 115.8 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
6 p, 123.2 KB Polítiques Culturals i Comunicació Participativa en el Marc de l'Agenda Sostenible 2030 [44708] / Gayà Morlà, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reflexionar entorn de la Comunicació com a mediació i posibilitadora de la cultura - Abordar la cultura des de la participació comunitària feminista i el mainstream de gènere - Entendre les polítiques culturals com a accions comunitàries - Vincular memòria col·lectiva i imaginaris socials com a desconstrucció del relat patriarcal - Abordar el relat cultural des d'una mirada intereseccional - Entendre el cos i els afectes com a artefactes de mobilització i noves textualitats.
The module proposes participatory communication as a theoretical-methodological approach that makes possible the link between stories, collective memories and narratives of change or transformation. The objectives of the module are: - Reflect on Communication as a mediation and enabler of culture - Approach culture from feminist community participation and the gender mainstream - Understand cultural policies as community actions - Link collective memory and social imaginaries as a deconstruction of the patriarchal story - Approach the cultural story from an intersectional perspective - Understand the body and affects as artifacts of mobilization and new textualities.
El objetivo principal del seminario es desarrollar una reflexión crítica en torno a la comunicación El módulo plantea la comunicación participativa como enfoque teórico-metodológico que hace posible la vinculación entre relatos, memorias colectivas y narrativas del cambio o la transformación. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
4 p, 119.3 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Diez Jimenez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documents
5.
4 p, 140.5 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
5 p, 121.0 KB Dissenys i Anàlisis en la Recerca Aplicada [44709] / Ferre Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a aplicar els diferents mètodes i tècniques d'investigació. Iniciar-se en l'ús dels recursos i eines per a la documentació, la recollida, l'anàlisi, la presentació i difusió de treballs de recerca. [...]
To learn to apply the different research methods and techniques. To be initiated in the use of resources and tools for documentation, collection, analysis, presentation and dissemination of research work. [...]
Aprender a aplicar los diferentes métodos y técnicas de investigación. Iniciarse en el uso de los recursos y herramientas para la documentación, la recogida, el análisis, la presentación y difusión de trabajos de investigación. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
7.
4 p, 118.0 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria ; Chillon Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marin Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Diez Jimenez, Mercè ; Ferre Pavia, Carme ; Gayà Morlà, Catalina ; Rizo Garcia, Marta ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
8.
3 p, 112.3 KB Narratives i Imaginaris Col·lectius [42449] / Chillon Asensio, Lluís Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elucidació de la problemàtica de la narrativitat a la llum de l'hermenèutica, la fenomenologia, la antropologia filosòfica i la filosofia del llenguatge. (D'acord amb les instruccions de l'autoritat acadèmica, el professor introduirà la perspectiva de gènere sempre que estigui justificada. [...]
A close approach to 'narrativity' under the light of hermeneutics, phenomenology, philosophical antropology and filosofy of language (gender perspective included).
Elucidación de la problemática de la narratividad a la luz de la hermenéutica, la fenomenología, la antropología filosófica y la filosofía del lenguaje. (De acuerdo con las instrucciones de la autoridad académica, el profesor introducirá la perspectiva de género siempre que ello resulte justificado. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
6 p, 125.6 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Garde Cano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
Journalism, a modern industrial activity linked to technological development and the human capacity of the word, is going through a particularly relevant moment of transformation, directly related to the latest developments in these two areas that characterize it: a formidable digital revolution that has transformed media of journalism and communication, as well as consumption and production, on the one hand, and an undeniable linguistic and discursive crisis that affects the credibility of words. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
6 p, 126.8 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Gallego Ayala, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul "Gènere, Comunicació i canvi social" se centra en l'estudi, la reflexió i l'anàlisi dels tres conceptes continguts en l'enunciat de l'assignatura. Posa en relació el concepte de gènere amb el món de la comunicació i com aquesta dialèctica dificulta o afavoreix el canvi social. [...]
Main Goals: The goals of this subject are to reflect about the importance that Mass Media has achieved in the contemporary society, especially in the reproduction and perpetuation of gender roles and stereotypes. [...]
El módulo "Género, comunicación y cambio social" se centra en el estudio, la reflexión y el análisis de los tres conceptos contenidos en el enunciado de la asignatura. Pone en relación el concepto de género con el mundo de la comunicación, y cómo esta dialéctica dificulta o favorece el cambio social. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Materials acadèmics : 116 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.