Resultats globals: 112 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 103 registres trobats
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
117 p, 1.7 MB La adaptación de las empresas de comunicación argentinas a la caída de la inversión publicitaria. Los casos de Clarín, La Nación y El Cronista (2015-2019) / Zammarano, Melina ; Corominas Piulats, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Partint de la situació de desinversió publicitària i caiguda en les vendes de periòdics paper, s'analitza la situació de tres mitjans de comunicació argentins -dos generalistes: Clarín i La Nación i un econòmic: El Cronista- durant el període 2015-2019, amb la finalitat d'estudiar l'adaptació dels seus models de negoci a aquest fenomen. [...]
Partiendo de la situación de desinversión publicitaria y caída en las ventas de periódicos papel, se analiza la situación de tres medios de comunicación argentinos -dos generalistas: Clarín y La Nación y uno económico: El Cronista- durante el período 2015-2019, con el fin de estudiar la adaptación de sus modelos de negocio a este fenómeno. [...]
Based on the situation of advertising divestment and drop in newspaper sales, the situation of three Argentinian media -two generalists: Clarín and La Nación and one economic: El Cronista- is analyzed during the period 2015-2019, in order to study the adaptation of their business models to this phenomenon. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
2.
109 p, 2.9 MB Cobertura de la prensa argentina del caso Pozo de Vargas. Construcción de identidades y memoria histórica alrededor de una fosa común de la última dictadura militar argentina / Sosa, Luciana ; Corominas Piulats, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball analitzem què i com s'han construït identitats i relats sobre la memòria històrica en el cas Pozo de Vargas en els diaris argentins La Nación, Pàgina 12 i Clarín en el període 2003-2019. [...]
En el presente trabajo analizamos qué y cómo se han construido identidades y relatos sobre la memoria histórica en el caso Pozo de Vargas en los diarios argentinos La Nación, Página 12 y Clarín en el período 2003-2019. [...]
In this work we analyze what and how identities and narratives on historical memory have been built about the Pozo de Vargas case in the Argentine newspapers La Nación, Página 12 and Clarín in the period 2003-2019. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
3.
94 p, 1.4 MB La identidad nacional peruana desde el enfoque cultural en el pensamiento de José Carlos Mariátegui. Una aproximación / Pera Bartra, Mario Franco ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina la proposta del periodista i ideòleg polític peruà José Carlos Mariátegui, sobre la construcció d'una nova identitat nacional peruana des del pla cultural. L'objectiu és analitzar el seu projecte de creació d'una identitat peruana renovada, basat en la integració de les identitats espanyola i indígena andina que originen, producte de la síntesi o hibridació, una nova i veritable identitat nacional peruana.
Esta investigación examina la propuesta del periodista e ideólogo político peruano José Carlos Mariátegui, sobre la construcción de una nueva identidad nacional peruana desde el plano cultural. [...]
This research examines the proposal of the Peruvian journalist and political ideologist José Carlos Mariátegui, on the construction of a new Peruvian national identity from the cultural level. The objective is to analyze his project of creating a renewed Peruvian identity, based on the integration of the Spanish and indigenous Andean identities that originate, as a result of synthesis or hybridization, a new and true Peruvian national identity.

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
4.
175 p, 10.9 MB El análisis crítico del discurso negacionista sobre el cambio climático en los programas informativos de Fox News y RT / Ogarkova, Olga ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es du a terme una anàlisi crítica del discurs negacionista del canvi climàtic de les cadenes televisives Fox News (Estats Units) i RT (Rússia). Mitjançant l'anàlisi crític es procurarà esbrinar com es construeix el missatge escèptic. [...]
En el presente trabajo se lleva a cabo el análisis crítico del discurso negacionista del cambio climático de las cadenas televisivas Fox News (Estados Unidos) y RT (Rusia). Mediante el análisis crítico se procura averiguar cómo se construye el mensaje escéptico. [...]
In the present work, it was proposed to carried out a critical analysis of the climate change denial discourse of the television networks Fox News (USA) and RT (Russia). Critical analysis will seek to find out how the skeptical message is constructed. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
123 p, 1.8 MB Los asistentes de voz: nuevos canales de distribución y consumo de información y entretenimiento. Los casos de la CCMA y la BBC / Ligero Belmonte, Raquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
el present treball ofereix un estudi d'investigació sobre assistents de veu i mitjans de comunicació, en què s'aprofundeix en les oportunitats i reptes que aquestes noves plataformes vocals ofereixen davant la distribució i el consum d'informació i entreteniment. [...]
El presente trabajo ofrece un estudio de investigación sobre asistentes de voz y medios de comunicación, en el que se profundiza en las oportunidades y lo rtos que estas nuevas plataformas vocales ofrecen ante la distribución y el consumo de información y entretenimiento. [...]
This paper offers a research study on voice assitants and media, in wich it delves into the opportunities and challenges that these new vocal plaforms offer in the distribution and consumption of information and entertainmnent. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
6.
132 p, 1.8 MB Alternatives professionals a la crisi del periodisme. Els casos de La Marea, El Salto i Crític. Investigació sobre els nous models de periodisme basats en el cooperativisme a l'Estat Espanyol / García Martínez, Ada ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball proposa una aproximació als mitjans de comunicació d'estructura cooperativa, sorgits en els últims deu anys a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de conèixer el context en el que han aparegut, la proposta de valor en què es basen i els diversos elements característics que comparteixen. [...]
El presente trabajo propone una aproximación a los medios de comunicación de estructura cooperativa, surgidos en los últimos años en el Estado Español, con el objetivo de conocer el contexto en el que han aparecido, la propuesta de valor en la que se basan y los elementos característicos que comparten. [...]
This investigation proposes an approach to the media of cooperative structure, emerged in recent years in the Spanish State, with the aim of knowing the context in which they have appeared, the value proposition on which they are based and the various characteristic elements they share. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
7.
70 p, 1.6 MB Medios audiovisuales en la construcción de paz y cambio social en Colombia (2016-2019) / Aranzazu Ocampo, Natalia ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La signatura de l'Acord de pau a Colòmbia va evidenciar una polarització social generada, en part, pel paper dels mitjans massius en la creació d'imaginaris col·lectius. En aquest temps de post-conflicte, cal entendre la significació del discurs de les produccions audiovisuals que consumeix la cultura popular, i si aquestes s'alineen amb la visió pròpia d'un procés de pau. [...]
La firma del Acuerdo de paz en Colombia evidenció una polarización de su sociedad, en parte, generada por el papel de los medios masivos en la creación de imaginarios colectivos. En estos tiempos de posconflicto, se precisa entender el significado del discurso de las producciones audiovisuales que consume la cultura popular, y si se alinean con la visión del proceso de paz. [...]
The signing of the Peace Agreement in Colombia has shown a polarization of society, partly caused by mass media role in the creation of an accepted general consciousness. In this post-conflict period, it is necessary to understand the discourse meaning of audiovisual productions, which are consumed by the popular culture, and if they align with the peace process vision. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
8.
254 p, 6.3 MB Análisis multimodal de las publicaciones de los perfiles de Instagram de La Vanguardia, El País, El Mundo y Ara durante las protestas en Barcelona contra la sentencia del "Procés". (Tribunal Supremo. Causa Especial núm. 3/20907/2017 / Aguiló Vidal, Bru ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'objectiu de discernir quin model de periodisme es va imposar en el relat dels enfrontaments entre manifestants i cossos policials a Barcelona en el context de les protestes "post - sentència", es realitza un anàlisis multimodal de les publicacions dels perfils d'Instagram de quatre mitjans de comunicació de masses. [...]
Con el objetivo de discernir qué modelo de periodismo se impuso en el relato de los enfrentamientos entre manifestantes y cuerpos policiales en Barcelona en el contexto de las protestas "post-sentencia", se realiza un análisis multimodal de las publicaciones de los perfiles de Instagram de cuatro medios de comunicación de masas. [...]
The aim of this project is to analyse the narrative used during the clashes between protesters and the police in Barcelona during the "post-trial" protests. This has been done through a multimodal analysis of the Instagram posts of four media outlets. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
9.
113 p, 1.7 MB Del silencio al empoderamiento comunicacional: Una propuesta de gestión digital para el Foro Nacional de Mujeres de Partidos Políticos de Panamá / Abrego Montenegro, Karen ; Ferré Pavia, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Fonamupp és una organització del Tercer Sector conformada per militants de diferents partits amb l'objectiu de defensar els drets polítics de les dones. La investigació proposa, a partir de l'autonomia en l'ús de la tecnologia, una gestió organitzada del seu ecosistema digital per augmentar la visibilitat de les dones polítiques. [...]
El Fonamupp es una organización del Tercer Sector, conformado por militantes de distintos partidos cuyo objetivo es defender los derechos políticos de las mujeres. La investigación propone, a partir de la autonomía en el uso de la tecnología, una gestión organizada de su ecosistema digital para aumentar la visibilidad de las mujeres políticas. [...]
Fonamupp is an organization of the Third Sector, made up of members of different parties whose objective is to defend the political rights of women. The research proposes, based on the autonomy in the use of technology, an organized management of its digital ecosystem to increase the visibility of women politicians. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Materials acadèmics 103 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 104.6 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documents
2.
6 p, 110.5 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
Journalism, a modern industrial activity linked to technological development and the human capacity of the word, is going through a particularly relevant moment of transformation, directly related to the latest developments in these two areas that characterize it: a formidable digital revolution that has transformed media of journalism and communication, as well as consumption and production, on the one hand, and an undeniable linguistic and discursive crisis that affects the credibility of words. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
5 p, 108.5 KB Polítiques Culturals en el Capitalisme Global [42450] / Gaya Morla, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El curs estudia el paper de la Comunicació en els processos de democratització cultural de les institucions culturals, fent especial èmfasi en les públiques. La Comunicació propicia metodologies participatives que permeten l'entrada, tant d'actors com de relats no hegemònics, a les institucions culturals. [...]
The course studies the role of Communication in the cultural democratization processes of cultural institutions, with special emphasis on public ones. Communication fosters participatory methodologies that allow, both actors and non-hegemonic narratives, entry to cultural institutions. [...]
El curso estudia el papel de la Comunicación en los procesos de democratización cultural de las instituciones culturales, haciendo especial énfasis en las públicas. La Comunicación propicia metodologías participativas que permiten la entrada, tanto de actores como de relatos no hegemónicos, a las instituciones culturales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
6 p, 122.2 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
Human collectives are often involved in conflicts and throughout their development they build their identities based on their experiences and their representations in social discourses The media are producers and players of speeches and, therefore, influence the configuration of identities, which at the same time can fuel new conflicts. [...]
Los colectivos humanos se ven a menudo implicados en conflictos y a lo largo de su desarrollo construyen sus identitatdes a partir de las vivencias y de las representaciones de estos discursos sociales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
3 p, 99.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
6 p, 111.2 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Gallego Ayala, Juana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul "Gènere, Comunicació i canvi social" se centra en l'estudi, la reflexió i l'anàlisi dels tres conceptes continguts en l'enunciat de l'assignatura. Posa en relació el concepte de gènere amb el món de la comunicació i com aquesta dialèctica dificulta o afavoreix el canvi social. [...]
Main Goals: The goals of this subject are to reflect about the importance that Mass Media has achieved in the contemporary society, especially in the reproduction and perpetuation of gender roles and stereotypes. [...]
El módulo "Género, comunicación y cambio social" se centra en el estudio, la reflexión y el análisis de los tres conceptos contenidos en el enunciado de la asignatura. Pone en relación el concepto de género con el mundo de la comunicación, y cómo esta dialéctica dificulta o favorece el cambio social. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
7.
4 p, 125.7 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
8.
4 p, 103.9 KB Comunicació, Desenvolupament i Canvi Social [42440] / Marín Otto, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics del mòdul són els següents: 1. Fer una aproximació històrica a la relació entre comunicació, poder i cultura. 2. Fer una reflexió sobre el paper de la divisió internacional del traball en la construcció d'una cultura i comunicació de masses mundial estructuralment desequilibrada. [...]
The basic objectives of the module are the following: Make a historical approach to the relationship between communication, power and culture. Reflect on the role of the international division of labor in the construction of a structurally imbalanced global culture and mass communication. [...]
Los objectivos básicos del módulo son los siguientes: 1. Hacer una aproximación histórica a la relación entre comunicación, poder y cultura. 2. Hacer una reflexión sobre el papel de la división internacional del trabajo en la construcción de una cultura y comunicación de masas mundial estructuralmente desequilibrada. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas Piulats, Maria ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Juana ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Gaya Morla, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
4 p, 99.4 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
The aim to the course is debate and analyze the imbalance in the information cover, to propose dinamic actions to improve the CSR in the media and in the media corporations.
Reflexionar sobre la desigualdad en el tratamiento de la información y pensar propuestas dinamizadoras para profundizar en el ejercicio de la responsabilidad periodística y de la responsabilidad de las empresas de comunicación.

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Materials acadèmics : 103 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.