Results overview: Found 38 records in 0.04 seconds.
Course materials, 38 records found
Course materials 38 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
3 p, 71.3 KB Narratives i Imaginaris Col·lectius [42449] / Gaya Morla, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Generar una perspectiva crítica al voltant de la narració de la contemporaneïtat i el paper de la no ficció en les construccions imaginaris col·lectius. - Reflexionar al voltant de la narrativització del discurs periodístic i el paper del narrador de no ficció en la construcció d'imaginaris glocals.
- Generar una perspectiva crítica en torno a la narración de la contemporaneidad y el papel de la no ficción en las construcciones imaginarios colectivos. - Reflexionar en torno a la narrativización del discurso periodístico y el rol del narrador de no ficción en la construcción de imaginarios glocales.

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
2.
4 p, 75.7 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
3.
4 p, 74.9 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
4.
4 p, 76.2 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació de masses en un determinat territori (normalment un Estat) i a les interrelacions constants que s'estableixen entre ells. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación de masas en un determinado territorio (normalmente un Estado) y a las interrelaciones constantes que se establecen entre ellos. [...]

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
5.
4 p, 75.9 KB Comunicació, Desenvolupament i Canvi Social [42440] / Marín Otto, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics del mòdul són els següents: 1. Fer una aproximació històrica a la relació entre comunicació, poder i cultura. 2. Fer una reflexió sobre el paper de la divisió internacional del traball en la construcció d'una cultura i comunicació de masses mundial estructuralment desequilibrada. [...]
Los objectivos básicos del módulo son los siguientes: 1. Hacer una aproximación histórica a la relación entre comunicación, poder y cultura. 2. Hacer una reflexión sobre el papel de la división internacional del trabajo en la construcción de una cultura y comunicación de masas mundial estructuralmente desequilibrada. [...]

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
6.
3 p, 69.4 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
Reflexionar sobre la desigualdad en el tratamiento de la información y pensar propuestas dinamizadoras para profundizar en el ejercicio de la responsabilidad periodística y de la responsabilidad de las empresas de comunicación.

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
7.
3 p, 72.5 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distinguir les diferents formes d'influència social dels mitjans de comunicació en l'opinió pública i en els processos de socialització política. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las diferentes formas de influencia de los medios de comunicación en la opinión pública y en los procesos de socialización política. [...]

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
8.
5 p, 79.3 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
Los colectivos humanos se ven a menudo implicados en conflictos y a lo largo de su desarrollo construyen sus identitatdes a partir de las vivencias y de las representaciones de estos discursos sociales. [...]

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
5 p, 83.0 KB Convergència Digital i Polítiques de Comunicació [42442] / Corominas Piulats, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
General: Estudiar l'evolució de les polítiques de la comunicació i de la cultura davant les transformacions tecnològiques i el creixement de l'oferta de les comunicacions. Concrets: Descriure i analitzar les polítiques (fonamentalment públiques) de comunicació i cultura en el context digital Identificar les línies principals de transformació dels mitjans de comunicació, lligades a la convergència tecnològica, la convergència empresarial i la convergència multimèdia.
Objetivos General: Estudiar la evolución de las políticas de la comunicación y de la cultura ante las transformaciones tecnológicas y el crecimiento de la oferta de las comunicaciones. Concretos: Describir y analizar las políticas (fundamentalmente públicas) de comunicación y cultura en el contexto digital Identificar las líneas principales de transformación de los medios de comunicación, vinculada a la convergencia tecnológica, la convergencia empresarial y la convergencia multimedia.

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
10.
5 p, 82.6 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Gallego Ayala, Juana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul "Gènere, Comunicació i canvi social" se centra en l'estudi, la reflexió i l'anàlisi dels tres conceptes continguts en l'enunciat de l'assignatura. Posa en relació la identitat de gènere amb el món de la comunicació i com aquesta dialèctica dificulta o afavoreix el canvi social. [...]
El módulo "Género, comunicación y cambio social" se centra en el estudio, la reflexión y el análisis de los tres conceptos contenidos en el enunciado de la asignatura. Pone en relación la identidad de género con el mundo de la comunicación, y cómo esta dialéctica dificulta o favorece el cambio social. [...]

2016-17
Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Course materials : 38 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.