Dipòsit Digital de Documents de la UAB 3 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
12 p, 1.5 MB Estudiantes universitarios : ventajas e inconvenientes de la evaluación formativa / Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Vallés Rapp, Cristina (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y de la Matemática) ; Romero-martín, María Rosario (Universidad de Zaragoza. Departamento de Expresión Musical, Plástica y Corporal)
L’objectiu d’aquest estudi és analitzar els avantatges i inconvenients que troba l’alumnat universitari que cursa assignatures en les quals s’implementen sistemes d’avaluació formativa de competències. [...]
The objective of this study is analyzing the advantages and disadvantages of university students who study subjects that develop systems of skills formative assessment. Following a quantitative, descriptive and non-competitive methodology, we have analyzed the opinions of 5,419 students who have studied 70 subjects at 16 Spanish universities in the years 1011-2012 and 2012-2013, through a Likert scale opinion. [...]
El objetivo de este estudio es analizar las ventajas e inconvenientes que encuentra el alumnado universitario que cursa asignaturas que implementan sistemas de evaluación formativa de competencias. [...]

2015 - 10.7203/attic.14.4217
@tic. revista d'innovació educativa, Num. 14 (gener-juny 2015) , p. 59-70  
2.
4 p, 1.4 MB Camtasia Studio, creación de animaciones multimedia educativas / Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet, Montse
Camtasia Studio es un programa diseñado para la grabación en pantalla de ordenador y su posterior edición. De esta manera se pueden crear animaciones multimedia con capacidades interactivas de manera sencilla en comparación con los tradicionales editores de vídeo y/o animación. [...]
2009
@tic. revista d'innovació educativa, Núm. 3 (2009) , p. 137-140  
3.
5 p, 1.4 MB La incorporación de las nuevas tecnologías como soporte a la docencia de Producción Periodística / Sabés Turmo, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Aquest article exposa les noves estratègies implantades en la Facultat de Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona durant el procés d'ensenyament-aprenentatge de l’assignatura anomenada Producció Periodística, que cursen els alumnes de tercer en la titulació de Periodisme. [...]
Este artículo expone las nuevas estrategias implantadas en la Facultad de Comunicación de la Universitat Autònoma de Barcelona en el proceso de enseñanza-aprendizaje de la asignatura denominada Producción Periodística, que cursan los alumnos de tercero en la titulación de Periodismo. [...]
This article sets out the new strategies introduced in the Communication Sciences Faculty inside the Universitat Autònoma of Barcelona, related to the teaching-learning processes in the compulsory module of the third year in the degree of Journalism, called Journalism Production. [...]

2009
@tic. Revista d'innovació educativa, Núm. 3 (2009) , p. 47-51  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.