Dipòsit Digital de Documents de la UAB 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.04 segons. 
1.
7 p, 146.9 KB Epíleg / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'anàlisi dels anys 2017-2018 presenta una singularitat que s'explica per la combinació de la dinàmica pròpia de l'evolució del mercat i de les tendències internacionals que es repliquen en l'ecosistema mediàtic català; i alhora per l'impacte dels esdeveniments polítics, coneguts com a Procés, en l'espai català de comunicació. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon/Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 319-325  
2.
14 p, 1.5 MB Els nous reptes del periodisme : fake news i big data / Duch Gavaldà, Jordi (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques) ; Guerrero Solé, Frederic (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Les darreres campanyes d'Obama i Trump als Estats Units han estat un exemple de com la política ha fet de les xarxes socials el seu espai de combat. L'anàlisi i l'explotació de dades massives (big data) s'han convertit en una eina fonamental per tal de prendre decisions determinants per influir en l'opinió pública i, finalment, en els resultats electorals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 303-316  
3.
12 p, 1.6 MB Polarització, espectacularització, tertúlies i periodisme. Una visió comunicativa del procés català / Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Moragas Fernández, Carlota M., 1988- (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
La polarització discursiva, la mediatització i l'espectacularització de la política, el paper dels gèneres opinatius en la construcció de l'opinió pública catalana -amb especial rellevància el de la tertúlia o la crisi de legitimitat del sistema mediàtic del territori són algunes qüestions que han condicionat el context polític i social si posem el focus en els aspectes comunicatius del procés català. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 291-302  
4.
22 p, 1.6 MB Recerca en comunicació i procés català / Moragas Fernández, Carlota M., 1988- (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
Al present capítol es fa una revisió de la recerca en comunicació elaborada durant aquests anys convulsos, on el procés o conflicte català ha esdevingut un mirall excepcional per copsar dinàmiques discursives; relacions entre periodistes, mitjans de comunicació, polítics i ciutadania; característiques i mutacions del sistema mediàtic; l'impacte de les xarxes socials en l'articulació del conflicte; el rol de la premsa estrangera en la construcció mediàtica de la crisi, o la tendència a l'espectacularització de la política i les seves implicacions en termes de salut democràtica.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 269-290  
5.
10 p, 1.7 MB El videojoc / Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (Universitat de Vic. Departament de Comunicació) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La indústria catalana del videojoc segueix, durant el període 2017-2018, una tendència de creixement sostingut que ja detectàvem en el bienni anterior. Cada vegada més desenvolupadors independents llancen títols en diverses plataformes i grans empreses (de la màxima categoria del sector) segueixen desembarcant a Barcelona. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 257-266  
6.
16 p, 1.5 MB La música / Gendrau, Lluís (Grup Enderrock)
A Catalunya, durant el bienni 2017‒2018, la indústria musical catalana ha viscut una situació de millora en la producció i la facturació, tot i no recuperar encara les xifres anteriors a la crisi del 2008. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 241-256  
7.
14 p, 1.3 MB El llibre / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Les activitats relacionades amb el sector del llibre a Catalunya han mantingut una situació força estable del 2016 al 2018 en els seus aspectes més rellevants. Així, tot i la recuperació de la crisi experimentada aquests darrers anys, el 2017 no s'ha assolit el nivell de vendes de llibres en el mercat interior existent el 2010. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 227-240  
8.
20 p, 1.4 MB El cinema / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació) ; Jariod, Daniel (Universitat de Barcelona. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)
El cinema en català continua acreditant uns nivells esquifits de consum i presenta tan sols brots aïllats sense continuïtat clara com Estiu 1993 (2017). I l'actuació del Ministeri d'Hisenda reclamant a la CCMA, el novembre de 2017, el pagament de l'IVA corresponent a les aportacions efectuades per la Generalitat entre els exercicis 2015 i 2017, que ha frenat les aportacions de TV3 al desenvolupament de projectes audiovisuals, encara ha contri buït a enfosquir-ne més el panorama. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 207-226  
9.
28 p, 2.5 MB La televisó / Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
El bienni 2017-2018 ha suposat un punt d'inflexió pel que fa a l'eclosió de les noves formes de consum que van més enllà de la televisió lineal i, paradoxalment, al mateix temps també ha estat un bienni molt exitós per a TV3, que ha revertit la tendència dels darrers temps i ha ampliat el seu lideratge a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 179-206  
10.
18 p, 1.4 MB La ràdio / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El bienni radiofònic 2017-2018 a Catalunya es pot caracteritzar per una lenta davallada de l'audiència del mitjà, atribuïble a la crisi d'audiència de la ràdio musical pels canvis de consum musicals dels joves, mentre que la ràdio generalista augmenta els seus oients fins al punt d'arribar a superar per primer cop la ràdio temàtica musical durant els dies feiners. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 179-206  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.