Dipòsit Digital de Documents de la UAB 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.11 segons. 
1.
12 p, 1.4 MB Disseny i aplicació d'una plataforma digital per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat / Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Sahagún Padilla, Miguel A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Díez Piñol, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Baguè Webermann, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Jofré Sarmiento, Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La finalitat del projecte ha estat la creació d'una plataforma multimèdia, que mitjançant l'estratègia didàctica del cas permetés optimitzar el seguiment dels aprenentatges de l'alumnat, millorar els materials de docència i promoure l'autoresponsabilitat i l'autoaprenentatge. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 235-246
4 documents
2.
12 p, 1.4 MB Disseny del portafolis per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l'EEES / Gomà Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande, Inma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Wismeijer, Andreas A. J. (Universiteit van Tilburg. Departement Psychologie en Gezondheid) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquesta experiència s'emmarca en una assignatura troncal de primer cicle de la llicenciatura de Psicologia, Psicologia de la Personalitat. El projecte, guiat per les directrius de l'espai europeu d'educació superior (EEES), consta del disseny i aplicació del portafolis de l'estudiant en el procés d'ensenyament-aprenentatge. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 223-234
3 documents
3.
10 p, 1.4 MB Disseny i aplicació d'una activitat per a integrar coneixement i autoavaluar competències metodològiques / Portell Vidal, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Boixadós i Anglès, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vives Brosa, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el marc de l'adaptació de la matèria Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació Psicològics a l'espai europeu d'educació superior, es proposa una activitat per a fomentar la integració en el procés d'adquisició de competències metodològiques i l'autoavaluació. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 213-222
3 documents
4.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González Monfor, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents
5.
10 p, 1.4 MB Laboratori virtual de psicologia bàsica: l'experiència com a clau de l'aprenentatge / Maiche, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vilaró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Sanz, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Aparici, Melina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Munar, Enric (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que acompanya l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva. La plataforma reprodueix experiments provinents de l'estudi de l'atenció, l'emoció, el llenguatge, la memòria, la motivació, el pensament i la percepció. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 193-202
4 documents
6.
12 p, 1.4 MB La Salut el Segle XXI : una Responsabilitat per Compartir. Una experiència per crear cultura de treball interprofessional / Caminal, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Martínez Vidal, Àlvar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciències (CEHIC)) ; Aradilla, Amor (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d’Infermeria Gimbernat) ; Cònsul, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d’Infermeria Vall d’Hebron) ; Gutiérrez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Chamarro, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Huguet, Teresa (Consejo Superior de Investigaciones Científicas. Fundació Milà i Fontanals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La Salut el Segle XXI: una Responsabilitat a Compartir és una assignatura d'universitat que pretén capacitar els estudiants de diferents titulacions a comprendre i construir els conceptes de salut i benestar des d'una perspectiva global i a donar respostes interdisciplinàries als problemes de salut més freqüents. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 179-190
4 documents
7.
10 p, 1.4 MB Creació de vídeos de tècniques de bioquímica i de bases de dades de preguntes comentades / Sabrià i Pau, Josefa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Ortiz de Pablo, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Claro, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Moreno, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Robles, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Lizcano, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Picatoste, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Aguilera Ávila, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Saura, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Unzeta, Mercedes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Castellano, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recursos de la Facultat de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball dut a terme s'emmarca en un objectiu general de producció de materials perquè s'utilitzin com a eines per afavorir l'autoaprenentatge en un entorn de docència semipresencial. S'han fet dos vídeos de dues tècniques experimentals fonamentals en bioquímica: la cromatografia i la fixació de radiolligands. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 169-177
5 documents
8.
12 p, 1.5 MB Informatització i digitalització de casos de necròpsia reals com a base de l'autoaprenentatge en patologia veterinària / Marco Valle, Alberto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es descriu breument el procediment pel qual a partir dels casos de necròpsia remesos a un servei de diagnòstic públic de patologia veterinària es programa: 1. Un mòdul de pràctiques de necròpsia amb casos reals. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 155-166
4 documents
9.
12 p, 1.5 MB Elaboració de recursos docents en línia per a l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anatomia veterinària / López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; López Bejar, Manel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Mayor Aparicio, Pedro Ginés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; García Ispierto, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Els atles d'anatomia adaptats a l'entorn web són eines de consulta permanent i de suport a l'estudi que permeten fer front als problemes de l'ensenyament tradicional de l'anatomia veterinària. En la preparació es va crear un banc d'imatges digitals a partir de proseccions de qualitat. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 143-154
4 documents
10.
6 p, 1.4 MB Elaboració d'un atles fotogràfic per a l'autoaprenentatge de l'anatomia del ratolí / Ruberte París, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Carretero, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Navarro, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Nacher García, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Ramos, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; López-Luppo, Mariana (Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica. Unitat d'Anàlisi Morfològica) ; Melgarejo, Verònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Mendes, Luisa (Universidade Nova de Lisboa. Departament d'Anatomia) ; Espada, Ivonne (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La versemblança del genoma del ratolí i de l'home, com també el desenvolupament de les tècniques de mutagènesi, han convertit el ratolí en l'eina bàsica de recerca preclínica destinada a la comprensió de la fisiopatologia i el tractament de les malalties humanes. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-142
4 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.