Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 2 registros  La búsqueda tardó 0.03 segundos. 
1.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documentos
2.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.