Dipòsit Digital de Documents de la UAB 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
12 p, 350.6 KB Els determinants del coneixement lingüístic de la població immigrada : una aproximació economètrica aplicada al cas del català / Di Paolo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Estors Sastre, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest article s’analitza el procés d’aprenentatge lingüístic dels nouvinguts, fent servir un model economètric que permet considerar en el terreny empíric l’efecte dels tres elements clau per a l’aprenentatge lingüístic, segons una perspectiva econòmica: l’exposició a la llengua, la intensitat de l’exposició i l’eficiència en l’aprenentatge lingüístic. [...]
2010
Llengua i ús, Núm. 47 (2010) , p. 68-79  
2.
5 p, 87.6 KB L'acollida lingüística : cohesió i ciutadania / Mundet, Daniel ; Fernández, Miquel, 1976- ; Plataforma per la Llengua
En aquest article s’exposen les línies fonamentals de la campanya d’acollida lingüística de la Plataforma per la Llengua. Es fa un petit repàs de la trajectòria d’aquesta campanya en el transcurs de dos anys. [...]
2005
Llengua i ús : revista tècnica de política lingüística, Núm. 34 (2005) , p. 40-44  
3.
10 p, 579.7 KB Proposta per l’estandardització dels termes d’origen xinès en català / Casas-Tost, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Aquest article té per objectiu examinar quina és la situació actual referent a la incorporació de termes xinesos al català, en un moment en què estan augmentant els contactes entre les cultures xinesa i catalana, la qual cosa té efectes sobre la nostra llengua. [...]
2013
Llengua i ús :, Núm. 53 (2013) , p. 1-8  
4.
5 p, 1.5 MB Una tercera via en l'aprenentatge. Les repercusions en els centres d'autoaprenentatge / Ferran, Francesc ; Massot, Margarida
1996
Llengua i ús, Núm. 6 (1996) , p. 43-47  
5.
7 p, 2.4 MB L'elaboració d'un conte partint d'una base textual narrativa / Paloma, David, 1969- (Universitat Ramon Llull)
1996
Llengua i ús, Núm. 6 (1996) , p. 36-42  
6.
3 p, 1.2 MB Homentage a Pompeu Fabra / Argenter, Joan A. 1947- (Joan Albert), (Institut d'Estudis Catalans. Secció Filològica)
El text que reproduïm tot seguit correspon a la sessió inaugural del Simposi Pompeu Fabra, organitzat per l'Institut d'Estudis Catalans, els dies 26 i 27 de novembre de 1998, amb motiu de l'homenatge a Pompeu Fabra en el 50 aniversari de la seva mort.
1999
Llengua i ús, Núm. 14 (1999) , p. 28-30  
7.
11 p, 4.2 MB Aproximació al fenomen de la concordança del verb "haver-hi" / Casals i Martorell, Daniel, 1969- (Xarxa Tècnica de Política Lingüística) ; Cervià, Consol (Xarxa Tècnica de Política Lingüística)
En aquest article, els autors es proposen repassar el fenomen de la concordança del verb 'haver-hi' en les construccions amb sintagma nominal no determinat i plural. Exposen les aportacions que hi han fet els estudis gramaticals i les obres lexicogràfiques i el pronunciament normatiu. [...]
1999
Llengua i ús, Núm. 15 (1999) , p. 11-21  
8.
2 p, 1012.8 KB Habilitats comunicatives : una reflexió sobre els usos lingüïstics. Direcció General de Política Lingüística (1999). Vic EUMO. Coordinat per Rosa Artigas i elaborat per Rosa Artígas, Joan Bellès, Maria Grau i Montserrat Lloret. / Bassols i Puig, M. Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2000
Llengua i ús, Núm. 17 (2000) , p. 64-65  
9.
11 p, 5.4 MB El TERMCAT davant els nous reptes terminològics / López del Castillo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Una terminologia posada al dia i, més encara, establerta no pas a remolc de les noves necessitats, sinó perseguint-ne el ritme i fins i tot avançant s'hi, vet aquí un repte important per a la llengua actual. [...]
2001
Llengua i ús, Núm. 21 (2001) , p. 21-31  
10.
14 p, 80.4 KB La formació psicológica i metodológica de l'aprenent en els centres d'autoaprenentatge. / Victori Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L’objectiu d’un centre d’autoaprenentatge és oferir recursos i mitjans perquè l’aprenent pugui aprendre una llengua d’una manera més autònoma. En conseqüència, els centres també poden tenir com a objectiu que l’aprenent esdevingui autònom, però a la pràctica aquest objectiu moltes vegades no s’assoleix. [...]
2004
Llengua i ús, Núm. 31 (2004) , p. 36-40  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.