Dipòsit Digital de Documents de la UAB 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
5 p, 1.0 MB El desenvolupament de les competències ciutadanes a l'educació secundària mitjançant el debat sobre temes controvertits / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Salinas Valdés, Juan José (Universidad de Antofagasta (Antofagasta, Xile))
L'experiència didàctica presentada en aquest article es va dur a terme en un centre educatiu de la ciutat de San Pedro de la Paz (Xile). Hi van participar setanta-quatre adolescents de primer mitjà -equivalent a 3r d'ESO-, amb un elevat índex de vulnerabilitat socioeconòmica.
2019
Perspectiva escolar, Núm. 408 (2019) , p. 25-29  
2.
2 p, 801.1 KB Amics i companys de l'Àngels a la UAB / Vilà Miguel, Núria ; Márquez, Conxita ; Noguerol, Artur
Dedicat a les i els mestres novells que no van tenir la sort de conèixer aquesta mestra de mestres de qui tant vam aprendre i de qui encara podem aprendre tantes coses sobre la llengua com a eina d'aprenentatge.
2019
Perspectiva escolar, Núm. 405 (2019) , p. 62-63  
3.
7 p, 1.4 MB El paisatge com element integrador de les diferents ciències socials / Oller, Montserrat
2007
Perspectiva escolar, Núm. 311 (2007) , p. 10-16  
4.
5 p, 843.8 KB El camí de casa a l'escola : una proposta d'educació per la mobilitat / Oller, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials)
2002
Perspectiva escolar, Núm. 267 (Sep 2002) , p. 2-11  
5.
4 p, 88.8 KB Escriure per escriure : reflexionar i construir coneixement a la classe de llengua / Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Giralt Ruiz, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2018
Perspectiva escolar, Vol. 398 (2018) , p. 16-20  
6.
5 p, 483.7 KB Aprendre a pensar críticament en situacions on la ciència és present / Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Promoure el pensament crític requereix plantejar a l'aula situacions de la vida real amb una certa controvèrsia, que puguin ser problematitzades i que estimulin els estudiants a parlar i compartir diferents formes de veure-les. [...]
2018
Perspectiva escolar, Núm. 398 (2018) , p. 33-37  
7.
3 p, 254.2 KB Mirades. Més! / Real Mercadal, Neus
2015
Perspectiva escolar, Num. 380 (2015) , p. 68-71  
8.
6 p, 175.4 KB Un espai de col·laboració entre la comunitat gitana i la Universitat per a l'educació intercultural / Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat) ; Crespo García, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat) ; Luque Cubero, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat)
Se presenta el proyecto pedagógico que se lleva a cabo en la Casa de Shere Rom, creada en el sí de la Asociación Gitana de Badalona (Barcelona) en la cual miembros de la misma comunidad participan como educadores conjuntamente, y en relación de igualdad, con estudiantes universitarios en un espacio intercultural. [...]
2010
Perspectiva escolar, Núm. 349 (2010) , p. 46-55  
9.
6 p, 39.6 KB Nuestra diversidad creativa. Una invitación a la lectura del informe de Pérez Cuéllar / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1999
Perspectiva escolar, Vol. 237 (Sep 1999) , p. 84-92  
10.
10 p, 551.0 KB Ensenyar geografia a partir de situacions problema / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ensenyar geografia a partir de situacions problema pot contribuir a renovar la pràctica a l'aula perquè permet als alumnes trobar explicacions raonades que donen coherència al coneixement geogràfic que han d'aprendre. [...]
2011
Perspectiva escolar, Núm. 358 (2011) , p. 14-23  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.