Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 2 registros  La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
5 p, 195.5 KB Automatic assessment of non-native prosody by measuring distances on prosodic label sequences / Escudero Mancebo, David (Universidad de Valladolid. Departamento de Informática) ; González Ferreras, César (Universidad de Valladolid. Departamento de Informática) ; Aguilar, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Estebas-Vilaplana, Eva (Universidad Nacional de Educación a Distancia. Departamento de Lenguas Extranjeras y sus Lingüísticas)
The aim of this paper is to investigate how automatic prosodic labeling systems contribute to the evaluation of non-native pronunciation. In particular, it examines the efficiency of a group of metrics to evaluate the prosodic competence of non-native speakers, based on the information provided by sequences of labels in the analysis of both native and non-native speech. [...]
2017 - 10.21437/Interspeech.2017-366
Proceedings of Interspeech 2016, 2017, p. 1442-1446  
2.
2 p, 240.5 KB The magic stone : a video game to improve communication skills of people with intellectual disabilities / Corrales Astorgano, Mario (Universidad de Valladolid. Departamento de Informática) ; Escudero Mancebo, David (Universidad de Valladolid. Departamento de Informática) ; González Ferreras, César (Universidad de Valladolid. Departamento de Informática) ; Gutiérrez González, Yurena María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Flores Lucas, Valle (Universidad de Valladolid. Departamento de Psicología) ; Cardeñoso Payo, Valentín (Universidad de Valladolid. Departamento de Informática) ; Aguilar, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
'The Magic Stone' is a video game whose main aim is to help people with Down syndrome to improve communication skills that have been affected due to their disability, especially those related with prosody. [...]
2016
Proceedings of Interspeech, 2016, p. 1565-1566  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.