Dipòsit Digital de Documents de la UAB 3 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
11 p, 680.0 KB Written peer-feedback to enhance students' current and future Learning / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Tomàs i Folch, Marina
Spanish universities are engaged in the implementation of the European Higher Education Area (EHEA). This process implies the use of the most effective instructional designs and methodologies in order to achieve deep learning, increase student involvement in their own development, and professional and personal-greater autonomy in the construction of knowledge. [...]
2016 - 10.1186/s41239-016-0017-y
RUSC (Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento), Vol. 13, Núm. 15 (2016) , p. 1-11  
2.
12 p, 162.3 KB Centralidad de la comunicación audiovisual en el entorno digital : propuestas desde la experiencia formativa / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La nueva centralidad ganada en las últimas décadas porla comunicación audiovisual en el entorno digital de nuevo cuño debe estimular para que los estudios de Comunicación promuevan con especial énfasis e interés las investigaciones, los análisis y las reflexiones que les permitan, a ellos y a otros estudios, adecuarse a la nueva sociedad-red, profundizar en la aplicación de las tecnologías de la información y de la comunicación (TIC) al proceso de enseñanza-aprendizaje y promover nuevas todologías docentes, cada día más necesarias y reclamadas. [...]
The new centrality acquired in recent decades by audiovisual communication in the emerging digital environment should stimulate communication studies departments to place special emphasis on research, analysis and debate that will help them (and other departments) to adapt to the new network-society, to make advances in the application of information and communication technologies (ICT) to the teaching-learning process, and to develop new teaching methodologies for which there is an ever increasing need and demand. [...]

2006
RUSC (Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento), Vol. 3, Num. 2 (2006) , p. 1-12  
3.
14 p, 1.7 MB Professionalisation of Teaching in Universities : Implications from a Training Perspective / Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2013 - 10.7238/rusc.v10i1.1471
RUSC (Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento), Vol. 10, Num. 1 (2013) , p. 345-358
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.