Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 7 registros  La búsqueda tardó 0.03 segundos. 
1.
9 p, 226.1 KB Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Mangiron i Hèvia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
En aquest article es presenten els projectes educatius europeus ACT i ADLAB PRO, finançats per la CE dins el programa Erasmus +, els quals tenen com a punt en comú la formació en accessibilitat i la generació de recursos docents en línia. [...]
In this paper the European educational projects ACT and ADLAB PRO, funded by the EC under the Erasmus + programme, will be presented. They both share the fact that they deal with accessibility and they generate online training resources. [...]

2018
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 4 (2018)  
2.
8 p, 442.6 KB Pruebas tipo test como instrumentos de evaluación diagnóstica y formativa / Riba i Lloret, M. Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Doval Diéguez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Fauquet Ars, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut)
Se propone un método para identificar patrones atípicos de respuesta (PAR) en pruebas tipo test. Se analizan los resultados de una evidencia de evaluación de una asignatura del grado de Psicología de la UAB aplicada durante el curso 2015-16 a 417 estudiantes. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
3.
10 p, 448.3 KB L'índex de la Carpeta d'Aprenentatge com a evidència de la presa de decisions del professorat d'Educació Superior. / Forestello, Ana María (Universitat de Vic. Departament d'Educació Infantil) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials)
Presentem els resultats d'un estudi sobre les carpetes d'aprenentatge dels estudiants en els graus d'Educació Infantil i Primària que indaga en l'índex. Aquest apartat de la carpeta és fonamental, perquè reflecteix la presa de decisions del docent sobre què vol ensenyar i com vol que ho facin els estudiants, afavorint-los la consciència sobre l'aprenentatge. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
4.
13 p, 513.9 KB Estrategias para combatir el analfabetismo informacional en la universidad / Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Perpinyà i Morera, Remei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Los estudiantes universitarios están permanentemente conectados a Internet y demuestran una notable destreza tecnológica. No obstante, esta no siempre va acompañada de la competencia informacional, entendida como la capacidad crítica de buscar, analizar, evaluar y usar información de calidad en los ámbitos académico y profesional. [...]
University students are permanently connected to the Internet and they show great technological skills. Nevertheless, these skills are not always complemented with information literacy, understood as the critical capacity of searching, analysing, evaluating and using quality information in both academic and professional scopes. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Num. 3 (2016)  
5.
16 p, 1.8 MB UAB : un año de experiencia en coursera. La visión de la Universidad Autónoma de Barcelona de los MOOCs / Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Pujol Capdevila, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació) ; González, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat, Docència i Ocupabilitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Comissionat del rector per a la Societat de la Informació) ; Cervelló Autuori, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Lull, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
En marzo 2013 la UAB firmó convenio con Coursera para la impartición de cursos MOOC. Hasta la fecha (17. 5. 2014) la UAB ha impartido tres cursos, está impartiendo un cuarto curso, tiene dos más ofertados y dos pactados y en espera. [...]
2014
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Num. 2 (2014)  
6.
19 p, 1.5 MB Els qüestionaris com a instruments per a l’avaluació de competències transversals / Casanellas Chuecos, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Dret Financer i Tributari) ; Medir Tejado, Lluís (Universitat de Barcelona. Departament de Dret Constitucional i Ciència Política) ; Montolio Estivill, Daniel (Universitat de Barcelona. Departament d’Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola) ; Solé Català, Marina (Universitat de Barcelona. Departament d’Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola) ; Fachelli, Sandra (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia i Anàlisi de les Organitzacions)
En la present comunicació es presenta l’experiència desenvolupada en l’ensenyament de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona en l’ús dels qüestionaris com a instruments d’avaluació del grau de satisfacció de l’alumnat en el desenvolupament de les competències transversals de treball en equip i capacitat d’aprenentatge.
2014
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 2 (2014)  
7.
11 p, 650.4 KB Cuando los estudiantes del máster hablan (mayoritariamente) mandarín : ¿cómo enfrentarse a la docencia en el aula? / Recoder, Maria Josep (Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El número de ciudadanos de la República Popular China que estudian programas de Postgrado en la UAB ha crecido de tal forma en los últimos tres cursos que constituyen la segunda nacionalidad en los programas de Máster. [...]
The number of citizens of the PRC studying graduate programs at UAB has increased so in the last three courses that constitute the second nationality in Masters Programs. Is there a subject in social sciences raises just when the majority of those enrolled are Chinese? Does the teacher can act without takin g into account their social and cultural tradition ? A module of a Master of Communication presenting this peculiarity will be discussed in this paper.

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Vol. 2 (2014) , p. 1-11  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.