Results overview: Found 6 records in 0.06 seconds.
Research literature, 6 records found
Research literature 6 records found  
1.
112 p, 1.1 MB La educación ambiental superior : surgimiento histórico y primeras etapas de desarrollo 1948-1991 / Sáenz Zapata, Orlando ; Sarramona, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Trabajo de investigación realizado en desarrollo de los estudios del Doctorado en Educación y Sociedad. Identifica tres etapas de la formación ambiental superior en el mundo y en Colombia. Demuestra que la formación ambiental superior a nivel internacional surge a finales de la década de los cuarenta y pocos años después en este país. [...]
2011  
2.
79 p, 638.7 KB Fonaments per a una pedagogia de la lectura en l'obra de Marc-Alain Ouaknin : 1991-2000 / Rodríguez i Bosch, Josep Lluís ; Riba Miralles, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu és revelar la potència pedagògica de l'obra d'Ouaknin (segle XX): 1991-2000. En conseqüència, la hipòtesi conjectura que un seguiment atent dels textos ouakninians pot derivar vers una pedagogia lectora. [...]
2010  
3.
160 p, 13.2 MB Ciutat i conflicte : explorant tendències de mediació comunitària a l'àrea metropolitana de Barcelona : estudi de casos / Torres Bujalance, Joan Manel ; Úcar, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Blanco, Ismael, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present recerca té com a objectiu situar els diferents elements que resideixen en la interacció de la ciutat i el conflicte. Aquest plantejament vol conèixer el marc global on es situa la convivència, quines són les claus interpretatives. [...]
2010  
4.
223 p, 2.3 MB L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren / Molins Alcalde, Dúnia ; Mèlich i Sangrà, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. [...]
2009  
5.
167 p, 2.2 MB Learning to live together : an exploration and analysis of managing cultural diversity in ten early childhood development centres in South Africa / Murray, Jaclyn ; Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study explores how South African Early Childhood Development (ECD) Practitioners and families meet the needs of the increasing number of children from diverse cultural backgrounds in their care. [...]
Este estudio explora la manera en que los educadores infantiles y las familias atienden las necesidades de cada vez mayor número de niños de orígenes culturales diversos. Este trabajo se basó en entrevistar educadores y familias a través diez centros educativos en dos comunidades urbanas situadas en las provincias del Eastern y Western Cape en Sudáfrica. [...]

2009  
6.
55 p, 1015.1 KB Els estudis universitaris per a gent gran / Lorente i Guerrero, Xavier ; Sarramona, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest estudi de recerca es proposa analitzar en profunditat la integració de la gent gran dins la Universitat. El desenvolupament espectacular a Catalunya durant els darrers vint anys del segle XX i el fet que s'hagin incorporat moltes més experiències universitàries per a gent gran a Espanya, fa que ens plantegem quines són les transformacions profundes que acompanyen aquesta irrupció i poder disposar d'una visió àmplia que permeti determinar el marc dels ensenyaments d'aquests estudis i, en particular, respondre a quin motiu, com i amb quina finalitat els ensenyaments universitaris per a gent gran s'han introduït al món universitari.
2007
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.