Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Libros y colecciones, Encontrados 6 registros
Libros y colecciones Encontrados 6 registros  
1.
86 p, 414.7 KB De l’aula d’acollida a l’aula ordinària. Orientacions per a la transició / Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe fa una anàlisi del mecanisme d’acollida que en els darrers anys s’ha configurat com el principal dispositiu d’atenció a l’alumnat d’origen estranger als centres de secundària: les aules d’acollida. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Informes breus. Educació ; 28)  
2.
206 p, 1.1 MB Nous lideratges en moments de canvi : reflexions sobre lideratge i transformació social / Parés i Franzi, Marc coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Castellà, Carola coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Cruz, Helena (Sòcol Tecnologia Social) ; Grau-Solés, Marc (Sòcol Tecnologia Social) ; Sánchez, Gemma (Sòcol Tecnologia Social) ; Fundació Jaume Bofill
Els nous lideratges socials i polítics de Catalunya seran el resultat de trajectòries vitals que han experimentat i patit les transformacions recents de la nostra societat. Però quins són els àmbits, formals o no formals, en els quals els joves adquireixen aprenentatges, habilitats i valors que els fan subjectes crítics i compromesos amb la realitat social que els envolta? A partir de les reflexions d'una selecció de joves activistes descobrirem noves i múltiples formes d'entendre el lideratge per fer front als actuals moments de canvi i arribarem a la conclusió que ja no té sentit vincular el lideratge a l'acció d'un únic individu, sinó que l'important és el procés, les relacions i la capacitat d'agència col·lectiva per provocar que els canvis s'esdevinguin.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 52) (Informes breus. Educació)  
3.
140 p, 993.4 KB Esport i valors : avaluació del programa FutbolNet de la Fundació FC Barcelona a Catalunya, 2012-2013 / Julià Cano, Albert ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fundació Jaume Bofill ; Futbol Club Barcelona
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 43) (Informes breus. Educació)  
4.
97 p, 3.2 MB Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat / Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Fundació Jaume Bofill
Cada dia gaudim de més informació i proves d’avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d’aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 53) (Informes breus. Educació)  
5.
196 p, 801.6 KB L'Agenda de la política educativa a Catalunya una anàlisi de les opcions de govern (2011-2013) / Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Verger, Antoni ; Pagès, Marcel ; Fundació Jaume Bofill
Aquest llibre presenta una revisió exhaustiva de les tendències recents de la política educativa catalana d’ençà que a finals de l’any 2010 es produís un canvi de govern. El treball revisa diferents eixos de política educativa i n’avalua les decisions més rellevants, tant des del punt de vista del desenvolupament regulatiu com de les opcions polítiques desplegades i dels principals indicis o evidències disponibles sobre els efectes d’aquestes polítiques. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 45) (Informes breus. Educació)  
6.
134 p, 5.0 MB Equitat i resultats educatius a Catalunya : una mirada a partir de PISA 2012 / Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Castel, José Luis ; Zacajo i Silla, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Fundació Jaume Bofill
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2015 (Informes breus Educació ; 60)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.