Resultados globales: 20 registros encontrados en 0.04 segundos.
Libros y colecciones, Encontrados 20 registros
Libros y colecciones Encontrados 20 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
14 p, 108.2 KB L'estat de la qüestió : un respir de la crisi en la dècada de la perplexitat / Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
A tall de balanç final d'aquest Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, aquest capítol aporta unes conclusions amb les dades més rellevants de cadascun dels anteriors. Són, però, unes pàgines amb autoria, en les quals s'assumeixen, amb la signatura, les valoracions que no siguin de l'autor o autora de cada text anterior. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 297-310  
2.
22 p, 1.0 MB Els estudis universitaris i la recerca en comunicació / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
A Catalunya, durant el bienni 2013-2014, els estudis universitaris han estat marcats per l'aprovació per part del Govern espanyol de la nova llei educativa LOMCE i d'un reial decret que obre la possibilitat que els graus, actualment de quatre anys de durada, puguin passar a ser de tres. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 273-294  
3.
28 p, 1.9 MB De la comunicació empresarial i institucional a la comunicación corporativa : reptes de futur / Sáez, Albert (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Matilla, Kathy (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Cuenca-Fontbona, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
El moment de disrupció que viuen els mitjans de comunicació com a conseqüència del canvi d'hàbits de consum del públic comporta també un nou paradigma per a la comunicació empresarial i institucional. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 243-270  
4.
16 p, 1.4 MB La indústria de la publicitat / Puig i Borràs, Núria (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat de Lleida. Departament de Filologia Catalana i Comunicació)
La indústria publicitària a Catalunya viu en constant renovació per trobar la millor manera de posar en contacte els anunciants amb el públics, en un context de canvi de les formes de producció i de consum dels mitjans de comunicació i dels continguts audiovisuals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 225-240  
5.
16 p, 1.5 MB Les indústries culturals: editorial, fonogràfica i videojocs / Cubeles, Xavier (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
En el bienni 2013-2014, les indústries culturals del llibre, el fonograma i el videojoc continuen immerses en un entorn econòmic difícil, que en bona part és conseqüència de la crisi econòmica general i del canvi de models de negoci desencadenat per la revolució digital. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 209-224  
6.
16 p, 809.3 KB La indústria del cinema / Caballero Molina, Juan José (Universitat de Barcelona. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya)
Durant el bienni 2013-2014, el sector cinematogràfic de Catalunya ha continuat fent palesa la seva feblesa, enmig d'una crisi de consum que l'ha fet incapaç d'acreditar uns índexs de creixement sostinguts. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 193-208  
7.
17 p, 1.3 MB Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives / Micó, Josep Lluís (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Masip, Pere (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Des d'un punt de vista tecnològic, l'elevada penetració dels dispositius mòbils entre la població i un ús intensiu i variat de les xarxes socials -Facebook, Twitter, LinkedIn, etc. - han caracteritzat el bienni 2013-2014 a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 175-191  
8.
20 p, 1.9 MB La televisió / Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Després d'anys de crisi econòmica, el sector televisiu de Catalunya comença a veure com les aportacions als operadors públics s'estabilitzen i els ingressos publicitaris es recuperen tímidament. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 155-174  
9.
15 p, 1.3 MB La ràdio / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La ràdio a Catalunya presenta durant el bienni 2013-2014 una situació amb força matisos. D'una banda, segueix patint la crisi econòmica general i el descens associat d'ingressos publicitaris i de subvencions públiques. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 139-153  
10.
22 p, 1.8 MB La premsa / Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Durant el període 2013-2014, la indústria catalana de la premsa ha mantingut la tendència a la baixa, d'acord amb tots els paràmetres que s'analitzen habitualment: difusió, audiència, ingressos econòmics, recursos humans, etc. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 117-138  

Libros y colecciones : Encontrados 20 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.