Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
27 p, 438.4 KB Màrqueting olímpic : una perspectiva històrica / Puig Lobató, Josep M.
A partir dels Jocs de Los Ángeles'84, el Moviment Olímpic té el control directe dels programes de màrqueting olímpic. Aquests acords comercials han permès ampliar la magnitud dels Jocs Olímpics, que han experimentat un creixement accelerat tant en número d'atletes com en països competidors i disciplines olímpiques. [...]
A partir de los Juegos de Los Ángeles'84, el Movimiento Olímpico tiene el control directo de los programas de marketing olímpico. Estos acuerdos comerciales han permitido ampliar la magnitud de los Juegos Olímpicos, que han experimentado un crecimiento acelerado tanto en número de atletas como en países competidores y disciplinas olímpicas. [...]
Since the Olympic Games Los Angeles'84, the Olympic Movement has a direct control over the Olympic marketing programmes. These commercial agreements have made possible the increase of the Olympic Games in terms of magnitude, which have experienced an accelerated growth in the number of participating athletes and countries, as well as Olympic disciplines. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 12)
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.