No exact match found for ¿Como, using Como instead...

No exact match found for evolucion?, using evolucion instead...
Results overview: Found 1 records in 0.08 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
22 p, 607.1 KB ¿Cómo representar el conocimiento curricular del profesorado de ciencias y su evolución? / Solís Ramírez, Emilio (Universidad de Sevilla. IPEP de Sevilla) ; Porlán Ariza, Rafael (Universidad de Sevilla) ; Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla)
En este trabajo se presentan algunos instrumentos de investigación para representar el conocimiento curricular del profesorado de ciencias. Dichos instrumentos se han construido y experimentado utilizando como técnica el análisis de contenido de documentos escritos, en el marco teórico del proyecto curricular ires (Investigación y Renovación Escolar).
In this work present some instruments of investigation to represent the Knowledge Curricular of the Teachers of Sciences. Said instruments have built and experienced using like technician the analysis of the content contained of documents written, in the theoretical Frame of the Project curricular IRES (Investigation and School Renewal).

2012 - 10.5565/rev/ec/v30n3.676
Enseñanza de las ciencias, Vol. 30, Núm. 3 (novembre 2012) , p. 9-30  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.