Resultats globals: 10 registres trobats en 0.10 segons.
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
5 p, 106.9 KB Administració i Direcció d'Empreses Publicitàries i de les Relacions Públiques i l'Emprenedoria [106676] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumnat en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumnat d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumnado en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 107.7 KB Administració i Direcció d'Empreses Publicitàries i de les Relacions Públiques i l'Emprenedoria [106676] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
5 p, 107.6 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 103.4 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumne en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i la publicitat en particular. b. Dotar l'alumne d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Màster Universitari en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  
6.
5 p, 106.3 KB Fisiologia de sistemes [101905] / Molinero Egea, Maria Amalia ; Hidalgo Pareja, Juan ; Martínez Perea, Vicente ; Roher Armentia, Nerea ; Sanz Iglesias, Elisenda ; Quintana Romero, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
La asignatura Fisiología de Sistemas se programa durante el segundo curso del Grado de Ciencias Biomédicas y desarrolla el conocimiento del funcionamiento normal de los siguientes sistemas del organismo humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y 1 humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y líquidos corporales, sistema digestivo, sistema endocrino y sistema reproductor. [...]
2019-20
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
2 documents
7.
4 p, 74.3 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y los diferentes campos de la gestión empresarial de las empresas de publicidad/comunicación comercial. b. Dotar al alumno de una visión transversal acerca de cómo funciona el negocio de la comunicación comercial. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
1 p, 38.0 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Abancens Casorran, José Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
2 p, 96.6 KB Administració i Direcció d'Empreses de Relacions Públiques [103164] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els diferents tipus d'empreses de relacions públiques: la seva organització i tasques. - Aprendre els diferents rols en els departaments de relacions públiques de les empreses. - Saber desenvolupar un pla de relacions públiques segons els diferents tipus d'empreses.
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
10 p, 117.1 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Abancens Casorran, José Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas c. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.