Resultats globals: 5 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 1 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Materials de curs 1 registres trobats  
1.
7 p, 87.1 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents

Articles 4 registres trobats  
1.
16 p, 251.8 KB Memoria, TIC y blogs en educación de adultos / Molina Rodríguez-Navas, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La memoria personal, utilizada como elemento articulador y motivador del aprendizaje de la población adulta en TIC, aporta un valor que da sentido a la formación tecnológica. Los estudiantes pueden contrastar conocimientos y experiencias, enriqueciendo el trabajo y generando un intercambio que incluye a los docentes. [...]
Personal memory, used as a learning coordinator and motivator of the adult population in ICT, provides value that makes training on ICT meaningful. Students can share knowledge and experiences, enriching the work and generating an exchange involving teachers. [...]

2011
Revista Q: Educación Comunicación Tecnología, Vol. 6 Núm. 11 (julio-diciembre 2011)  
2.
1 p, 364.7 KB Adult Education / St Vincent, Paul
1979
Wormwood Review, Vol. 19 Núm. 2, Issue 74 (1979) , p. 62  
3.
14 p, 108.7 KB Problemas y retos de la educación de las personas adultas / Rumbo Arcas, Begoña (Universidade da Coruña)
El objetivo de este artículo es hacer una reflexión teórica sobre las razones que nos puedan ayudar a explicitar el porqué la educación de las personas adultas ha sido un campo de estudio tardío y cómo este hecho ha podido explicar la ausencia de investigaciones educativas propias, lo que nos ha obligado a importar algunos conceptos y principios metodológicos de otras disciplinas académicas. [...]
L’objectiu d’aquest article és aproximar-nos, a través d’una anàlisi teòrica, a les raons que ens permetin entendre per què l’educació de les persones adultes ha estat un camp d’estudi tardà i com aquest fet ha contribuït a l’absència d’investigacions educatives pròpies, la qual cosa ha implicat haver d’importar alguns conceptes i principis metodològics d’altres disciplines acadèmiques. [...]
This article provides a theoretical reflection on the reasons why adult education has been a late research field and how this fact has contributed to the absence of educational research, making it necessary to import some concepts and methodological principles from other academic disciplines. [...]

2016 - 10.5565/rev/educar.707
Educar, Vol. 52 Núm. 1 (2016) , p. 93-106 (Monográfico)  
4.
11 p, 77.0 KB La educación de las personas adultas : la complejidad de un campo y de una práctica social / Rumbo Arcas, Begoña (Universidad de A Coruña. Facultad de Ciencias de la Educación)
La educación de las personas adultas, al igual que ocurre con otras ciencias de la educación, se enfrenta a los mismos problemas epistemológicos sobre el grado de dependencia o independencia que ésta tiene respecto a las demás ciencias sociales. [...]
L'educació de les persones adultes, igual com passa amb altres ciències de l'educació, s'enfronta als mateixos problemes epistemològics sobre el grau de dependència o independència que aquesta té respecte de les altres ciències socials. [...]
The adult education, like it happens with other sciences of the education, it faces the same epistemologic problems on the degree of dependency or independence that this one has respect to other social sciences. [...]

2003 - 10.5565/rev/educar.286
Educar, N. 32 (2003) , p. 55-65  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.