No se han encontrado coincidencias con Age effects, unobserved characteristics and hedonic price indexes the Spanish car market in the 1990s, pero utilizando en su lugar Age effects unobserved characteristics and hedonic price indexes the Spanish car market in the 1990s...
Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.20 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
45 p, 489.7 KB Age effects, unobserved characteristics and hedonic price indexes : the Spanish car market in the 1990s / Varela-Irimia, Xosé-Luís (Universitat Rovira i Virgili) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper computes and compares alternative quality-adjusted price indexes for new cars in Spain in the period 1990-2000. The proposed hedonic approach simultaneously controls for time-invariant unobserved product e¤ects and time-variant unobserved quality changes, that are assumed to be captured by model age effects. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2011 (XREAP ; 2011-11)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.