visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Anglès
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
cvicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
3,230
registres trobats en 0.06 segons.
Articles
,
65
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
17
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
12
registres trobats
Documents de recerca
,
207
registres trobats
Materials acadèmics
,
2,901
registres trobats
Fons personals i institucionals
,
28
registres trobats
Articles
65
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
21 p, 672.4 KB
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca
/
Santos, Alaitz
(Universidad del País Vasco)
Este artículo presenta un estudio sobre las percepciones que los habitantes de la Comunidad Autónoma Vasca (CAV) tienen hacia el inglés. El artículo tiene como objetivo analizar la ansiedad comunicativa de la población joven de la CAV hacia la L3, inglés. [...]
Aquest article presenta un estudi sobre les percepcions que tenen els habitants de la Comunitat Autònoma Basca (CAV) cap a l'anglès. L'objectiu de l'article és analitzar l'ansietat comunicativa de la població jove del CAV envers la L3, anglès. [...]
This article reports a study on the perceptions that the inhabitants of the Basque Autonomous Community (CAV) have towards English. The article aims to analyze the communicative anxiety of young adult population of the CAV towards L3, English. [...]
Cet article présente une étude sur les perceptions que les habitants de la Communauté autonome basque (CAV) ont vis-à-vis de l'anglais. L'article vise à analyser l'anxiété communicative de la population jeune du BAC envers la L3, l'anglais. [...]
2023 -
10.5565/rev/jtl3.1131
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 16 Núm. 1 (2023)
, p. e1131 (Articles)
Registre complet
-
2.
20 p, 407.6 KB
The Exacerbation of (Grammatical) Gender Stereotypes in English-Spanish Machine Translation
/
Ondoño-Soler, Nerea
;
Forcada, Mikel L.
(Universitat d'Alacant)
The information required to select grammatical gender in machine translation of isolated sentences for gender-marking languages is frequently missing or difficult to extract. Our text-centric, black-box study demonstrates how the gender distribution of the training set is distorted at the output. [...]
En la traducció automàtica d'oracions aïllades a llengües que marquen el gènere, la informació necessària per seleccionar el gènere gramatical sovint n'és absent o és difícil d'extraure'n. [...]
La información necesaria para seleccionar el género gramatical en la traducción automática de oraciones aisladas a lenguas que marcan el género suele estar ausente o ser difícil de extraer. Este estudio de caja negra y centrado en el texto demuestra cómo la distribución de género del conjunto de entrenamiento se distorsiona en la salida. [...]
2022 -
10.5565/rev/tradumatica.307
Tradumàtica
,
Núm. 20 (2022)
, p. 176-196 (Tradumàtica oberta)
Registre complet
-
3.
28 p, 478.3 KB
English-Catalan Neural Machine Translation : state-of-the-art technology, quality, and productivity
/
Briva-Iglesias, Vicent
(Dublin City University)
Recent major changes and technological advances have consolidated machine translation (MT) as a key player to be considered in the language services world. In numerous instances, it is even an essential player due to budget and time constraints. [...]
Els recents i importants canvis i avenços tecnològics han consolidat la traducció automàtica (TA) com un actor clau a tenir en compte en el món dels serveis lingüístics. En molts casos, és fins i tot un actor essencial a causa de les limitacions de pressupost i temps. [...]
2022 -
10.5565/rev/tradumatica.303
Tradumàtica
,
Núm. 20 (2022)
, p. 149-176 (Tradumàtica oberta)
Registre complet
-
4.
2 p, 518.3 KB
Interpretació simultània entre l'anglès i l'àrab : estudi de problemes i estratègies per resoldre'ls
/
Aal-Hajiahmed, Mohammed Jasim
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Aquesta tesi doctoral explora les dificultats que troben els professionals en la interpretació simultània de l'anglès a l'àrab i viceversa. L'autor Mohammed Aal-Hajiahmed, provinent de la Universitat de Mosul, contribueix amb aquesta recerca a l'estudi de la formació d'intèrprets i aporta estratègies per mantenir la fluïdesa de la interpretació.
Esta tesis doctoral ha explorado las dificultades que encuentran los profesionales en la interpretación simultánea del inglés al árabe y viceversa. Su autor, Mohammed Aal-Hajiahmed, proveniente de la Universidad de Mosul, contribuye con este trabajo al estudio de la formación de intérpretes y aporta estrategias para mantener la fluidez de la interpretación.
This doctoral thesis explores the main difficulties faced by professionals involved in simultaneous interpreting from English into Arabic and vice versa. Its author, Mohammed Aal-Hajiahmed, from the University of Mosul (Iraq), contributes with this work to the study of interpreter training and provides strategies to prevent these problems and maintain interpreting fluency.
2022
UAB divulga
,
Novembre
2022
3 documents
Registre complet
-
5.
22 p, 782.7 KB
The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom
/
Markina, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Garcia Mollá, Alba
(Codeworks)
In this paper, we addressed the concept of classroom participation and the way it is affected by a traditional teacher-centred (TC) approach and a more innovative learner-centred (LC) approach which uses the principles and strategies of active learning and cooperative learning to engage students in the learning process. [...]
En aquest estudi, hem abordat el concepte de participació a l'aula i com es veu afectada per un enfocament centrat en el docent i un enfocament centrat en l'alumnat que utilitza els principis i estratègies de l'aprenentatge actiu i cooperatiu per a involucrar l'alumnat en el procés d'aprenentatge. [...]
En este estudio, hemos abordado el concepto de participación en el aula y cómo se ve afectada por un enfoque centrado en el docente y un enfoque centrado en el alumnado que utiliza los principios y estrategias del aprendizaje activo y cooperativo para involucrar al alumnado en el proceso de aprendizaje. [...]
Dans cet article, nous avons abordé le concept de participation en classe et comment elle est affecté par une approche centrée sur l'enseignant (TC) et une approche centrée sur l'apprenant (LC) qui utilise les principes et les stratégies d'apprentissage actif et d'apprentissage coopératif pour engager les élèves dans le processus d'apprentissage. [...]
2022 -
10.5565/rev/jtl3.1007
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 15 Núm. 3 (2022)
, p. e1007 (Articles)
Registre complet
-
6.
16 p, 842.3 KB
The role of English for specific purposes (ESP) in supporting the linguistic dimension in English-medium instruction (EMI)
/
Costa, Francesca
(Università Cattolica del Sacro Cuore) ;
Mastellotto, Lynn
(Free University of Bolzano)
Partly because of the Bologna Declaration, the so-called English-Medium Instruction (EMI) courses in universities have undergone a strong surge in the last 15 years. This initial phase of growth in EMI has had an impact on LSP (Language for Specific Purposes) courses, which have in some cases suffered a consequent decline. [...]
Degut en part a la Declaració de Bolonya, els anomenats cursos de Docència universitària en anglès (DUA) a les universitats han experimentat un fort auge els darrers 15 anys. Aquesta fase inicial de creixement en DUA ha tingut un impacte en els cursos de Llengua /Anglès amb Finalitats Especifiques (LFE /AFE), que en alguns casos han patit una disminució. [...]
En parte debido a la Declaración de Bolonia, los llamados cursos English-Medium Instruction (EMI) en las universidades han experimentado un fuerte auge en los últimos 15 años. Esta fase inicial de crecimiento de EMI ha tenido un impacto en los cursos de LSP (Language for Specific Purposes), que en algunos casos han sufrido una disminución consecuente. [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.91
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 2 (2022)
, p. 37-52 (Innovació i transmissió de coneixement)
Registre complet
-
7.
5 p, 454.3 KB
The A-B-C of content teaching in an EMI classroom : Reflecting on language and the co-construction of doing teaching
/
Clua, Monica
(Universitat Internacional de Catalunya) ;
Jiménez, Javier
(Universitat Internacional de Catalunya. Departament de Ciències Bàsiques)
2022 -
10.5565/rev/clil.95
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 2 (2022)
, p. 65-69 (L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos AICLE)
Registre complet
-
8.
14 p, 590.0 KB
The Role of the L1 in EMI classroom practices : Exploring identity shifts through language choice
/
Moncada-Comas, Balbina
(Universitat de Lleida)
English-medium instruction (EMI) affects lecturers' classroom practices as they face a new teaching scenario where language(s) can be used to construct lecturers' identities. Therefore, lecturers can take up different identities because their language-choice acts depend on their communicative and identification purposes. [...]
La Docència universitària en anglès (DUA) afecta les pràctiques dels professors a l'aula perquè afronten noves situacions on la(es) llengua(es) contribueix(en) a la construcció de la seva identitat. [...]
La instrucción a través del inglés (EMI) afecta las prácticas de los profesores, porque afrontan un nuevo escenario en el que se pueden utilizar diferentes lenguas para construir sus identidades profesionales. [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.84
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 2 (2022)
, p. 23-36 (Innovació i transmissió de coneixement)
Registre complet
-
9.
12 p, 519.3 KB
Socioeconomic Status, English Exposure and CLIL Motivation in High and Low Exposure CLIL Groups
/
Tompkins, Forrest Leah
(Universidad Autónoma de Madrid)
Content and Language Integrated Learning (CLIL) programs are often praised for bringing equity to foreign language learning (e. g. , Lorenzo et al. , 2020). However, streaming processes, such as those of the Community of Madrid Bilingual Program, may reinforce social inequalities among students (e. [...]
Alguns estudis han posat en valor els programes d'Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengües Estrangeres (AICLE) per aportar equitat a l'aprenentatge de llengües estrangeres (p. ex. ; Lorenzo et al. [...]
Algunos estudios han puesto en valor los programas de Aprendizaje Integrado de Contenido y Lenguas Extranjeras (AICLE) por aportar equidad al aprendizaje de lenguas extranjeras (p. ej. , Lorenzo et al. [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.67
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 1 (2022)
, p. 41-52 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
10.
18 p, 585.9 KB
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University : Does Integration Ever Happen?
/
Andjelkov, Sonja
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This article reports on the case of a non-native English-speaking university instructor who teaches her academic subject in the English Medium of Instruction (EMI) track of the Primary Teacher-Education Bachelor's Degree programme offered by a publicly- funded Catalan university. [...]
Aquest article aborda el cas d'una professora que imparteix la seva assignatura a l'itinerari de Docència Universitària en anglès (DUI) del Grau d'Educació Primària (GEP) en una universitat pública catalana. [...]
Este artículo aborda el caso de una profesora que imparte su asignatura en el itinerario de Docencia Universitaria en inglés (DUI) del Grado de Educación Primaria (GEP) en una universidad pública catalana. [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.75
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 1 (2022)
, p. 23-40 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
Articles :
65
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
4 p, 22.4 KB
Hit the road: aprendre ciències socials en anglès en classes basades en continguts
/
Parellada Torres, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 253-256
Registre complet
-
2.
5 p, 40.1 KB
Learning english in content-rich classrooms
/
Pallarés Monge, Oriol
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Ciprés, Helga
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Parellada Torres, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Bernaus, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lobo, María José
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 248-252
Registre complet
-
3.
6 p, 28.5 KB
Language services at the UPC for academic staff delivering lectures in english: the experience of the language and terminology service
/
Murray, Ruth
(Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ;
Noró, Monserrat
(Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 231-236
Registre complet
-
4.
4 p, 20.9 KB
Didàctica de les ciències en anglès. Valoració de l'experiència al grau d'educació primària de la UAB
/
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 221-224
Registre complet
-
5.
5 p, 27.0 KB
Class talk: recurs en línia per a l'ensenyament d'assignatures en anglès
/
Fortuny-Santos, Jordi
(Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses) ;
Alsina Aubach, Montserrat
(Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 201-205
Registre complet
-
6.
3 p, 17.7 KB
Geografia i TIC en anglès
/
Florit Ballester, Carme
(Escola Santa Anna de Premià de Dalt) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 198-200
Registre complet
-
7.
4 p, 19.1 KB
The role of english language instruction in health sciences at the Universitat Internacional de Catalunya
/
Deal, Mandy
(Universitat Internacional de Catalunya) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 190-193
Registre complet
-
8.
4 p, 22.9 KB
Fer ciències i anglès en tallers inter-nivell: una experiència CLIL a l'educació primària
/
Arcos Sorando, Mari Cruz
(Centro de Profesores y Recursos de Teruel) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 186-189
Registre complet
-
9.
7 p, 613.8 KB
Art and ICT in CLIL. How to learn english creating stop-motion videos
/
Cogollos Calabuig, Empar
(Escola Charlie Rivel de l'Hospitalet del Llobregat) ;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 172-178
Registre complet
-
10.
5 p, 23.6 KB
L'aprenentatge de l'anglès a P3 a l'escola de Polinyà
/
Campaña, Antonio
(Escola de Polinyà) ;
Gorina, Pilar
(Escola de Polinyà) ;
Pérez, Antònia
(Escola de Polinyà) ;
Vilanova, Manena
(Escola de Polinyà)
;
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
(2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education
, 2012, p. 163-167
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
9 p, 37.5 KB
Insults i renecs : estudi comparatiu anglès-català
/
Blasco, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Guix, Alba
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació, 1997
II Congrés Internacional sobre Traducció : abril 1994
,
1997,
p. 235-243
Registre complet
-
2.
2 p, 638.7 KB
Instrucció núm. 2/2013, 12 de juny, del vicerector de Professorat i Programació Acadèmica en relació amb la docència impartida en anglès en titulacions de grau
/
Universitat Autònoma de Barcelona
L'objecte d'aquesta instrucció és establir els criteris per reconèixer la docència impartida en llengua anglesa a les titulacions de grau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquesta instrucció està dirigida a tot el professorat de la Universitat amb responsabilitats docents en titulacions de grau.
2013
Registre complet
-
3.
1 p, 456.0 KB
Criteris d'avaluació i exemples del certificat de llengües C2 Anglès
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Llengües
El certificat de l'examen C2 d'anglès té el segell de qualitat CertACLES atorgat per l'Asociación de Centros de Lenguas en la Enseñanza Superior (ACLES) i és reconegut per la CRUE i la Generalitat de Catalunya. [...]
2019
5 documents
Registre complet
-
4.
208 p, 49.7 MB
De laudibus legum angliae
/
Fortescue, John,
Sir. ;
Hengham, Ralph,
Sir. ;
Selden, John.
;
Col·lecció Reserva d'Història del Dret (Universitat Autònoma de Barcelona)
De laudibus legum angliae.
London : John Streater, Elis Flesher and H. Twyford, 1672
3 documents
Registre complet
-
5.
2 p, 224.1 KB
Certificat de capacitació per a la docència en anglès per al personal docent i investigador
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Llengües
;
Universitat Pompeu Fabra.
Serveis Lingüístics
;
Universitat de Girona.
Servei de Llengües Modernes
;
Universitat Internacional de Catalunya.
Servei d'Idiomes
L'examen per aconseguir el certificat té com a objectiu principal avaluar si l'examinand té la capacitat lingüística necessària per portar a terme la tasca docent en anglès. Aquesta documentació fa una descripció i explicita els criteris d'aquest examen.
Servei de Llengües de la UAB 2017
4 documents
Registre complet
-
6.
4 p, 34.3 KB
Programa de Foment de la Docència en Anglès de la UAB (2011-2015) : (Acord de la Comissió de Política Lingüística de 3 de maig de 2011)
/
Universitat Autònoma de Barcelona
La Universitat Autònoma de Barcelona disposa d'un Pla de llengües, aprovat pel Consell de Govern el 26 de gener de 2011. El Pla de llengües és una acció del Pla director de la UAB, com també ho és disposar d'un document que reculli els objectius i les actuacions de la Universitat en relació amb la docència en anglès als estudis de grau i de postgrau. [...]
La Universitat Autònoma de Barcelona dispone de un plan de lenguas, aprobado por el Consejo de Gobierno el 26 de enero de 2011. El Plan de lenguas es una actuación del Plan director de la UAB, así como también lo es disponer de un documento que recoja los objetivos y actuaciones de la Universidad en relación con la docencia en inglés en los estudios de grado y de posgrado. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011
2 documents
Registre complet
-
7.
65 p, 661.0 KB
CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària
/
Espinet, Mariona
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González-Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Junyent i Pubill, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
;
Masats, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdés Sánchez, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015
Registre complet
-
8.
25 p, 553.7 KB
Informació general CLUC : certificat de llengües de les universitats de Catalunya. Anglès
/
Consell Interuniversitari de Catalunya
;
Centres de llengües de les 12 universitats de Catalunya
;
Serveis Lingüístics Universitaris
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Llengües
El CLUC d'anglès és un certificat interuniversitari reconegut pel Consell Interuniversitari de Catalunya que, a partir d'un examen, permet acreditar els nivells B1, B2. 1 i B2 d'anglès dels candidats. [...]
2013
Registre complet
-
9.
142 p, 1.1 MB
Interuniversity style guide for writing institutional texts in English
/
Noone, Barnaby
coord. (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ;
Bain, Mhairi
(Universitat Internacional de Catalunya. Servei d'Idiomes) ;
Bates, John
(Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic) ;
Berman, Graeme
(Universitat de València. Servei de Política Lingüística)
;
Cullen, David
(Universitat Oberta de Catalunya. Servei Lingüístic) ;
Herrero, Javier
(Universitat Jaume I. Servei de Llengües i Terminologia) ;
Owen, David,
1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ;
Redmond, Peter
(Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ;
Samson, Richard
(Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ;
Vázquez, Luci
(Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ;
Grup de Treball de Qualitat Lingüística de la Comissió de Llengua de la Xarxa Vives d'Universitats
L'objectiu d'aquesta guia és promocionar el multilingüisme i proveir d'un conjunt de normes i criteris comuns i homogenis per a la redacció de documents en anglès propis de l'àmbit universitari. [...]
Xarxa Vives d'universitats 2014-2017
2 documents
Registre complet
-
10.
17 p, 718.9 KB
Informe sobre les proves de nivell d'anglès, francès, alemany i italià de l'alumnat de nou ingrés
/
Universitat Autònoma de Barcelona.
Servei de Llengües
Resultats i informe sobre les proves de nivell realitzades pel Servei de Llengües de la UAB als estudiants de primer de grau, dins el Pla de Llengües, a principis de curs.
2013-
10 documents
Registre complet
-
Llibres i col·leccions :
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
207
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
198 p, 2.4 MB
Absent in the Rain : el procés de localització d'una novel·la visual japonesa a l'anglès
/
Guell Pou, Marta
;
Amorós Soldevila, Xènia,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball de final de màster s'ha enfocat com a cas pràctic de localització de videojocs, i es podria resumir com un repte per posar a prova els coneixements adquirits al llarg del màster.
Este trabajo de final de máster se ha enfocado como caso práctico de localización de videojuegos, pudiendo resumirse como un reto para poner a prueba los conocimientos adquiridos a lo largo del máster.
This master's thesis has been conceived as a practical case of video game localization and could be summarized as a challenge to test the knowledge acquired throughout the masters.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció
[
4315970
]
Registre complet
-
2.
67 p, 2.9 MB
Avaluació de la utilitat de l'eina de neteja de corpus automàtica bicleaner : avaluació aplicada al corpus wilimatrix Anglès-Catlà en comparació amb l'avaluació manual de Keops
/
Balaguer Falco, Mar
;
Riera Irigoyen, Marc,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball de fi de màster té com a objectiu avaluar la qualitat de l'eina de neteja i avaluació de corpus automàtica, Bicleaner. Per aconseguir-ho s'ha passat una mostra del corpus de WikiMatrix anglès-català de 200 feta amb segments aleatoris per l'eina. [...]
El presente trabajo de final de máster tiene como objetivo evaluar la calidad de la herramienta de limpieza y evaluación de corpus automática, Bicleaner. Para conseguirlo se ha pasado una muestra del corpus de WikiMatrix inglés-catalán hecha con segmentos aleatorios por la herramienta. [...]
The aim of this master's thesis is to evaluate the quality of the automatic corpus cleaning and evaluation tool, Bicleaner. To achieve this, a sample of the English-Catalan WikiMatrix corpus made with random segments has been evaluated with the tool. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Tecnologies de la Traducció
[
4315970
]
Registre complet
-
3.
48 p, 937.9 KB
The basque children in Britain: an insight into the financial intervention of the British Government and British Political Parties
/
Ribó Pradas, Alèxia
;
John Edwards, Nicholas,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The Basque Children were around 4,000 children that had to escape the horrors of the Spanish Civil War by going to Britain on the boat SS Habana in May 1937. This BA dissertation provides an insight into the financial intervention of both the British government and the British political parties concerning the Basque Children's arrival and stay in Britain.
Els nens bascos van ser al voltant d'uns 4. 000 nens que van haver d'escapar dels horrors de la Guerra Civil Espanyola tot desplaçant-se a Anglaterra en el vaixell SS Habana al maig de 1937. Aquesta tesi presenta un endinsament en la intervenció financera del govern britànic i dels partits polítics britànics pel que fa a l'arribada i a l'estada dels nens bascos a Anglaterra.
Los niños vascos fueron alrededor de unos 4. 000 niños que tuvieron que escapar de los horrores de la Guerra Civil Española desplazándose a Inglaterra en el barco SS Habana en mayo de 1937. Esta tesis presenta una profundización en la intervención financiera del gobierno británico y de los partidos políticos británicos en relación con la llegada y estancia de los niños vascos en Inglaterra.
2023
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès
[
997
]
Registre complet
-
4.
30 p, 448.1 KB
Unveiling the Oppressor: solipsism, privilege, and the impossibility of self-reliance in Kate Chopin's The Awakening
/
Sánchez Martín, Ariadna
;
Sánchez Campos, Noelia,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Kate Chopin's The Awakening (1899) has always been considered a controversial novel, and its interpretation remains debatable nowadays. Whereas several authors read it from a feminist viewpoint and regard it as an instance of Emerson's self-reliance, others identify problematic behaviors in the protagonist that emphasize her failure to become independent. [...]
The Awakening (1899), de Kate Chopin, és considerada una novel·la controvertida que es troba en debat actualment. Mentre que diversos autors la llegeixen des del feminisme i la consideren un exemple del concepte de self-reliance (autosuficiència) d'Emerson, altres identifiquen comportaments problemàtics a la protagonista que emfatitzen la seva incapacitat per ser independent. [...]
The Awakening (1899), de Kate Chopin, es una novela controvertida cuya interpretación está en debate actualmente. Mientras que varios autores la leen desde el feminismo y la consideran un ejemplo del concepto de self-reliance (autosuficiencia) de Emerson, otros identifican comportamientos problemáticos en la protagonista que enfatizan su incapacidad para ser independiente. [...]
2022
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Registre complet
-
5.
34 p, 3.5 MB
The Magnetic Pull of the "Hot Priest" : a Deeper Look into the Priest's Appeal to Fleabag in the TV Series Fleabag
/
Kortabarria Suarez, Lide
;
Martín Alegre, Sara,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
In the TV series Fleabag (2016-2019) by Phoebe Waller-Bridge the eponymous protagonist navigates the aftermath of some personal tragedies while using the show's viewer as her main confidante. The second season of the series follows her love story with a Catholic priest played by Andrew Scott, who is usually referred to as "The Priest" or the "Hot Priest" and has completely captivated the audience. [...]
A la sèrie de televisió Fleabag (2016-2019) de Phoebe Waller-Bridge la protagonista homònima utilitza a l'espectador del programa com el seu principal confident mentre intenta seguir amb la seva vida després d'algunes tragèdies personals. [...]
En la serie de televisión Fleabag (2016-2019) de Phoebe Waller-Bridge la protagonista homónima utiliza al espectador del programa como su principal confidente mientras intenta seguir con su vida tras algunas tragedias personales. [...]
2023
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Registre complet
-
6.
42 p, 784.6 KB
The Construction and Evolution of Otherness in Joseph Sheridan Le Fanu's Carmilla and its Film Adaptation by Emily Harris : from Marginalisation to Appropriation and Criticism
/
Franco Rosillo, Cristina
;
Martín Alegre, Sara,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Although Carmilla (1871) was originally written with a marginalising intention, the Gothic novella has undergone a reappropriation process by the lesbian community and is now considered one of the most relevant modern literary works starring a sapphic couple. [...]
A pesar de que Carmilla (1871) fue originalmente escrita con una intención marginalizante, la novela gótica ha sufrido un proceso de reapropiación por parte de la comunidad lésbica y ahora es considerada una de las obras literarias modernas más relevantes protagonizada por una pareja sáfica. [...]
Malgrat que Carmilla (1871) fou originalment escrita amb una intenció marginalitzant, la novel·la gòtica ha patit un procés de reapropiacó per part de la comunitat lèsbica i ara és considerada una de les obres literàries modernes més rellevants protagonitzada per una parella sàfica. [...]
2023
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Registre complet
-
7.
34 p, 357.4 KB
Finding Utopia in Queer Failure : Representations of Identity and Gay Relationships in John Rechy's City of Night
/
Benítez Morcuende, Cristian
;
Livingston Spengler, Nicholas,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Even though John Rechy's City of Night could be interpreted from a pessimistic point of view, this dissertation tries to offer an alternative reading of the novel in which failure is understood as a positive trait in queer individuals. [...]
Encara que City of Night de John Rechy podria interpretar-se de forma pessimista, aquest treball tracta d'oferir una lectura alternativa de la novel·la en la qual el fracàs s'entén com un tret positiu en l'individu queer. [...]
Aunque City of Night de John Rechy podría interpretarse de forma pesimista, este trabajo trata de ofrecer una lectura alternativa de la novela en la que el fracaso se entiende como un rasgo positivo en el individuo queer. [...]
2023
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Registre complet
-
8.
31 p, 335.7 KB
Evidentiality in Media : Evidential Strategies in English and Catalan News Reports
/
Tataret Ortiz, Júlia
;
Curell, Hortènsia,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Evidentiality, the marking of the source of information, can be used in media to influence how facts are perceived and manipulate the readers. This BA dissertation aims to analyze the evidential markers in a sample of English and Catalan news reports, their function in these articles, and the differences and similarities between both languages.
L'evidencialitat, el marcatge de la font d'informació, es pot fer servir en els mitjans de comunicació per influir en la percepció dels fets i manipular els lectors. L'objectiu d'aquesta tesi és analizar els marcadors evidencials d'una mostra de notícies en anglès i català, la funció que desenvolupen en aquests articles i les diferències i semblances entre les dues llengües.
La evidencialidad, el marcado de la fuente de información, puede utilizarse en los medios de comunicación para influir en la percepción de los hechos y manipular a los lectores. El objectivo de esta tesis es analizar los marcadores evidenciales de una muestra de noticias en inglés y catalán, su función en estos artículos y las diferencias y similitudes entre ambas lenguas.
2023
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Registre complet
-
9.
34 p, 558.1 KB
The Spinster and the Witch : examining the Portrayal of the Old Maid and the Witch in Sylvia Townsend Warner's Lolly Willowes (1926)
/
Rodríguez Turné, Laia
;
Blanch Serrat, Francesca,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The discourse around the figure of old maids has always been negative. Along with such degrading talks about them, elderly unmarried women also dealt with witchcraft accusations and ludicrous stereotypes. [...]
2023
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Registre complet
-
10.
46 p, 3.2 MB
Independence Movements in Scotland: Brief History of Nationalism in Scotland until Brexit
/
Igual i Díaz, Júlia
;
Edwards, Nicholas John,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Scotland has always been conceived as a nation with nationalist tendencies, in which not only conflicts such as the Jacobite Risings have taken place, but also movements for the autonomy or self-governing (Home Rule) and devolution of powers (Devolution). [...]
Escòcia sempre ha estat concebuda com una nació amb tendències nacionalistes, en què han tingut lloc no només conflictes com els Aixecaments Jacobites, sinó també moviments per a l'autonomia o autogovern (Home Rule) i la devolució de poders (Devolution). [...]
Escocia siempre ha sido concebida como una nación con tendencias nacionalistas, en la que han tenido lugar no sólo conflictos como los Levantamientos Jacobitas, sino también movimientos para la autonomía y autogobierno (Home Rule) y la devolución de poderes (Devolution). [...]
2023
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
207
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
2,901
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
13 p, 139.2 KB
Didàctica de l'Anglès
[
44310
] /
Moore de Luca, Emilee Sarah
;
Torras Vila, Berta
;
Kruszynska, Klaudia Anna
;
Naves Nogues, Maria Teresa
;
Pratginestós Pou, Celia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
This subject is aimed at future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for teaching English to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]
2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1519
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
3 documents
Registre complet
-
2.
8 p, 118.9 KB
Idioma modern II (èuscar)
[
100049
] /
Elordi Acordarrementer, Jon
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
És una assignatura d'iniciació en la llengua basca atenent l'aprenentatge de la llengua d'una manera pràctica. Es treballarà la comprensió oral, la comprensió escrita, l'expressió oral, i la expressió escrita. [...]
It is an introductory course in the Basque language, taking care of the learning of the language in a practical way. We will work on oral comprehension, written comprehension, oral expression and written expression. [...]
Es una asignatura de iniciación en la lengua vasca atendiendo el aprendizaje de la lengua de una manera práctica. Se trabajará la comprensión oral, la comprensión escrita, la expresión oral, y la expresión escrita. [...]
2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol
[
1001
]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques
[
1002
]
Grau en Humanitats
[
1139
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1385
]
Grau en Ciències de l'Antiguitat
[
1389
]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial
[
1390
]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística
[
1448
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
1481
]
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
1495
]
Grau en Filologia i Cultura Franceses
[
1498
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1501
]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès
[
1502
]
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Grau en Filosofia
[
802
]
Grau en Història
[
803
]
Grau en Estudis Clàssics
[
804
]
Grau en Història de l'Art
[
807
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
808
]
Grau en Musicologia
[
809
]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes
[
810
]
Grau en Arqueologia
[
811
]
Grau en Antropologia Social i Cultural
[
821
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
824
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
826
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
834
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
835
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
836
]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques
[
837
]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques
[
839
]
Grau en Estudis Francesos
[
988
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès
[
997
]
Grau en Estudis de Francès i de Català
[
999
]
3 documents
Registre complet
-
3.
8 p, 116.7 KB
Idioma modern I (èuscar)
[
100040
] /
Elordi Acordarrementer, Jon
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
És una assignatura d'iniciació en la llengua basca atenent l'aprenentatge de la llengua d'una manera pràctica. Es treballarà la comprensió oral, la comprensió escrita, l'expressió oral, i la expressió escrita.
It is an introductory course in the Basque language, taking care of the learning of the language in a practical way. We will work on oral comprehension, written comprehension, oral expression and written expression.
Es una asignatura de iniciación en la lengua vasca atendiendo el aprendizaje de la lengua de una manera práctica. Se trabajará la comprensión oral, la comprensión escrita, la expresión oral, y la expresión escrita.
2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol
[
1001
]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques
[
1002
]
Grau en Humanitats
[
1139
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1385
]
Grau en Ciències de l'Antiguitat
[
1389
]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial
[
1390
]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística
[
1448
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
1481
]
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
1495
]
Grau en Filologia i Cultura Franceses
[
1498
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1501
]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès
[
1502
]
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Grau en Filosofia
[
802
]
Grau en Història
[
803
]
Grau en Estudis Clàssics
[
804
]
Grau en Història de l'Art
[
807
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
808
]
Grau en Musicologia
[
809
]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes
[
810
]
Grau en Arqueologia
[
811
]
Grau en Antropologia Social i Cultural
[
821
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
824
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
826
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
834
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
835
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
836
]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques
[
837
]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques
[
839
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès
[
997
]
Grau en Estudis de Francès i de Català
[
999
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 108.2 KB
Interpretació de Conferències II: Anglès-Espanyol
[
44360
] /
Pearce, Maria Elizabeth
;
Suades Vall, Anna
;
Pearce Neermann, Maria
;
García Crecente, María Pilar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest mòdul pretén consolidar el domini professional de les dues modalitats d'interpretació de conferències: consecutiva i simultània. A més, aquest mòdul estarà dedicat a la preparació de l'examen final del màster.
This module aims to consolidate the professional mastery of the two modalities of conference interpretation: consecutive and simultaneous. Also, this module will be dedicated to the preparation of the final exam of the master's degree.
Este módulo tiene como objetivo consolidar el dominio profesional de las dos modalidades de interpretación de conferencias: consecutiva y simultánea. Asimismo, este módulo se dedicará a la preparación del examen final del máster.
2023-24
Màster Universitari en Interpretació de Conferències
[
1465
]
3 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 108.8 KB
Interpretació de Conferències I: Anglès-Espanyol
[
44357
] /
García Crecente, María Pilar
;
Suades Vall, Anna
;
Pearce Neermann, Maria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Dominar a nivell avançat les dues modalitats d'interpretació de conferències: consecutiva i simultània.
Master at an advanced level the two modalities of conference interpretation: consecutive and simultaneous.
Dominar a nivel avanzado las dos modalidades de interpretación de conferencias: consecutiva y simultánea.
2023-24
Màster Universitari en Interpretació de Conferències
[
1465
]
3 documents
Registre complet
-
6.
5 p, 105.6 KB
Ús de la Llengua Francesa Escrita
[
106612
] /
Garcia Lopez, Maria del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Ús de la llengua francesa escrita ofereix a l'alumnat una formació en llengua francesa que li permeti desenvolupar les seves competències tant en comprensió com en expressió escrita. [...]
The subject Ús de la llengua francesa escrita offers students training in the French language to enable them to develop their skills in both comprehension and written expression. We will work with texts of a wide variety of types and content. [...]
La asignatura Ús de la llengua francesa escrita ofrece al alumnado una formación en lengua francesa que le permita desarrollar sus competencias tanto en comprensión como en expresión escrita. Trabajaremos con textos de tipo y contenido muy diversos. [...]
2023-24
Grau en Filologia i Cultura Franceses
[
1498
]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès
[
1502
]
3 documents
Registre complet
-
7.
9 p, 123.9 KB
Idioma modern II (portuguès)
[
100051
] /
Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern II (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral. Aquesta assignatura té una continuïtat evident amb Idioma Modern I (Portuguès).
The subject Modern Language II (Portuguese) aims to familiarize the student with the essential aspects of the current Portuguese language in both its written and oral aspects. This subject has an obvious continuity with Modern Language I (Portuguese).
La asignatura Idioma Moderno II (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral. Esta asignatura tiene una continuidad evidente con Idioma Moderno I (Portugués).
2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol
[
1001
]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques
[
1002
]
Grau en Humanitats
[
1139
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1385
]
Grau en Ciències de l'Antiguitat
[
1389
]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial
[
1390
]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística
[
1448
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
1481
]
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
1495
]
Grau en Filologia i Cultura Franceses
[
1498
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1501
]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès
[
1502
]
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Grau en Filosofia
[
802
]
Grau en Història
[
803
]
Grau en Estudis Clàssics
[
804
]
Grau en Història de l'Art
[
807
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
808
]
Grau en Musicologia
[
809
]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes
[
810
]
Grau en Arqueologia
[
811
]
Grau en Antropologia Social i Cultural
[
821
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
824
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
826
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
834
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
835
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
836
]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques
[
837
]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques
[
839
]
Grau en Estudis Francesos
[
988
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès
[
997
]
Grau en Estudis de Francès i de Català
[
999
]
3 documents
Registre complet
-
8.
9 p, 120.7 KB
Idioma modern I (portuguès)
[
100042
] /
Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern I (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral, de manera que a la fi del curs l'alumnat hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. [...]
The subject of Language Modern I (Portuguese) aims to familiarize the student with the essential aspects of the present Portuguese language both in the written and oral aspects, so that by the end of the course the student will have acquired an elementary competence of the language not only regarding its communicative aspects but also in the domain of the relevant morphological, phonetic, lexical and grammatical aspects. [...]
La asignatura Idioma Moderno I (portugués) pretende familiarizar el alumnado con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral, de forma que a finales del curso el estudiante haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes. [...]
2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol
[
1001
]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques
[
1002
]
Grau en Humanitats
[
1139
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1385
]
Grau en Ciències de l'Antiguitat
[
1389
]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial
[
1390
]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística
[
1448
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
1481
]
Grau en Estudis Anglesos
[
1482
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
1495
]
Grau en Filologia i Cultura Franceses
[
1498
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
1499
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques
[
1501
]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès
[
1502
]
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Grau en Filosofia
[
802
]
Grau en Història
[
803
]
Grau en Estudis Clàssics
[
804
]
Grau en Història de l'Art
[
807
]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles
[
808
]
Grau en Musicologia
[
809
]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes
[
810
]
Grau en Arqueologia
[
811
]
Grau en Antropologia Social i Cultural
[
821
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
824
]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori
[
826
]
Grau en Estudis de Català i Espanyol
[
834
]
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
835
]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol
[
836
]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques
[
837
]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques
[
839
]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès
[
997
]
Grau en Estudis de Francès i de Català
[
999
]
3 documents
Registre complet
-
9.
8 p, 118.2 KB
Anglès
[
44327
] /
Ament, Jennifer Rose
;
Sánchez Campos, Noelia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
This subject is aimed at future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for teaching English to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]
2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1519
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 109.3 KB
Adquisició de la Fonologia i Accés Lèxic en l'Anglès com a Segona Llengua
[
42300
] /
Cebrian Puyuelo, Julio Miguel
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu és introduir els estudiants a la recerca i a les teories principals sobre l'adquisició d'una segona llengua o llengua estrangera, especialment pel que fa a l'adquisició de la fonologia d'una segona llengua i a l'accés lèxic. [...]
Students will be introduced to the main topics and theories in second language acquisition research with an emphasis on the acquisition of phonology and lexical access. Students will become familiar with current research methods and data analysis techniques through an analysis of representative literature and class discussion and assignments. [...]
El objetivo es introducir a los estudiantes a la investigación y a las teorías principales sobre adquisición de una segunda lengua o lengua extranjera, especialmente en cuanto a la adquisición de la fonología de una segunda lengua y el acceso léxico. [...]
2023-24
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies
[
1099
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
2,901
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Fons personals i institucionals
28
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
3 p, 9.3 MB
Situació de Ben Jonson en el teatre anglès
/
Tasis, Rafael
;
Jonson, Ben
1959
Registre complet
-
2.
378 p, 747.0 MB
[Diccionari català-anglès i anglès-català]
/
Tasis, Rafael
19--?
Registre complet
-
3.
33 p, 24.2 MB
Documentació relativa a proposta de Doctor Honoris Causa per la UB a favor del Dr. Emil R. Unanue; inclou petició del Degà de Biologia, presentació del Catedràtic d'Immunologia i currículum, en anglès, del candidat
/
Universitat de Barcelona
1998
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
4.
2 p, 1.5 MB
Document "Programa98 angles.doc": Iberdrola Science and Thechnology Program (1998)
/
Iberdrola
1999
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
5.
1 p, 325.7 KB
Carta del Decano de Física de la UB a Pere Pascual nomenant-lo Vocal del Tribunal que ha de jutjar els exàmens d'Anglès a Física
/
Universitat de Barcelona.
Facultat de Física
;
Pascual, Pedro,
1934-2006
1979
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
6.
2 p, 1.2 MB
Carta de Pere Pascual, Director del GIFT (València) al F. Yndurain (Universidad Autónoma de Madrid) adjuntant un breu escrit de presentació, en anglès, d'un volum de conferències del dir Gru
/
Pascual, Pedro,
1934-2006 ;
Ynduráin, F. J.,
1940-2008
1971
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
7.
3 p, 3.2 MB
Carta de Pere Pascual al prof. D. Amati (CERN) adjuntant dues cartes de recomanació, en anglès, del Dr. Rolf Tarrach
/
Pascual, Pedro,
1934-2006 ;
Amati, D.
1974
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
8.
2 p, 2.1 MB
Carta de Pere Pascual al Dr. José Ros Pallarés (Oxford University) adjuntant certificat de beca del GIFT, en anglès
/
Pascual, Pedro,
1934-2006 ;
Ros i Badosa, Josep
(Ros Pallarés)
1974
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
9.
3 p, 1.5 MB
Carta de María Pilar J. Reina (Universidad de Madrid) a Pere Pascual (Universidad de Valencia) adjuntant dades personals d'Antonio Santisteban i carta de sol·licitud d'aquest per a l'Escola d'Estiu Ettore Majorana, en anglès
/
Reina, María Pilar J.
;
Pascual, Pedro,
1934-2006
1971
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
10.
2 p, 1.6 MB
Carta de Manuel García Velarde (Universidad Autónoma de Madrid) a Pere Pascual demanant ajuda del GIFT per a assistir al congrés 100 Years Botzmann-Equation; adjunta carta de Walter Thirring (Viena), en anglès, convidant-hi el primer
/
García Velarde, Manuel
;
Pascual, Pedro,
1934-2006
1972
Accés restringit a la UAB
Registre complet
-
Fons personals i institucionals :
28
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.