Resultats globals: 26 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 20 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 461.8 KB Aprendizaje de los componentes del pensamiento computacional mediado por una aplicación virtual de la Educación 4.0 en el entorno del pensamiento complejo / George-Reyes, Carlos Enrique (Tecnologico de Monterrey) ; Ruiz-Ramírez, Jessica Alejandra (Tecnológico de Monterrey) ; Contreras Fuentes, Yessica Betzabe (Tecnológico de Monterrey) ; López-Caudana, Edgar Omar (Tecnológico de Monterrey)
La Educación 4. 0 y sus aplicaciones como la realidad virtual basada en web (WebVR) pueden ser útiles para fortalecer el aprendizaje de los estudiantes, debido a que el uso de esta tecnología en la enseñanza permite la participación en escenarios de realidad simulada que fortalecen la interacción y el desarrollo de competencias comunicativas y de colaboración. [...]
L'Educació 4. 0 i les seves aplicacions, com la realitat virtual basada en web (WebVR), poden ser útils per enfortir l'aprenentatge dels estudiants pel fet que l'ús d'aquesta tecnologia en l'ensenyament permet la participació en escenaris de realitat simulada que enforteixen la interacció i el desenvolupament de competències comunicatives i de col·laboració. [...]
Education 4. 0 and its applications such as web-based virtual reality (WebVR) can be useful to strengthen student learning, as the use of this technology in teaching allows participation in simulated reality scenarios that strengthen interaction and the development of communication and collaboration skills. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1645
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 281-300 (Monográfico)  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
14 p, 3.9 MB Aprenentatge computacional de nous colors amb molt pocs exemples / Peña de Pedro, Carlos ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en implementar la classificació de nous colors en un model existent de machine learning basat en la generació d'el·lipsoides per representar colors. La premissa és utilitzar pocs exemples de color, per tant, no es podran utilitzar una gran quantitat d'imatges per entrenar el model. [...]
The project consists of implementing the classification of new colours in an existing machine learning model based on the generation of ellipsoids to represent colours, the premise is to use few colour examples, therefore, it will not be possible to use a large amount of images to train the model. [...]
El proyecto consiste en implementar la clasificación de nuevos colores en un modelo existente de machine learning basado en la generación de elipsoides para representar colores. La premisa es utilizar pocos ejemplos de color, por lo tanto, no se podrán utilizar una gran cantidad de imágenes para entrenar el modelo. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 1.1 MB Aprendizaje computacional aplicado en mercados inmobiliarios / Lemkhanter Boubri, Adam ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La tecnología continúa transformando nuestro mundo, cada día hay más y mejores formas de recolectar información, estos datos pueden provenir de usuarios a través de la interacción con sistemas informáticos, estadísticas de compra de bienes, estudios de mercado, etc. [...]
Technology keeps transforming our world, every day there are more and better ways of collecting information, this data may come from users through interaction with computer systems, statistics on user purchase on goods, market studies, etc. [...]
La tecnologia continua transformant el nostre món, cada dia hi ha més i millors maneres de recol·lectar informació, aquestes dades poden provenir d'usuaris a través de la interacció amb sistemes informàtics, estadístiques de compra de béns, estudis de mercat, etc. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 1.8 MB Predictive Model Development using Machine Learning Techniques / Lozano Férriz, Eric ; González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The School of Engineering at UAB has a didactic blog composed of multiple posts where problems are solved by using Machine Learning techniques. The main objective of the project is to expand this blog with different educational publications where, in addition to explaining the development of the model, there are also explained previous steps such as data exploration, data preparation, and data analysis. [...]
Desde hace años, la universidad posee un blog didáctico formado por diversos posts donde se resuelven problemáticas mediante el uso de técnicas de Aprendizaje Computacional. El objetivo principal del proyecto es el de ampliar dicho blog con distintas publicaciones didácticas donde, además de la explicación del desarrollo del modelo, se expliquen las fases previas tales como la exploración, preparación y análisis de los datos. [...]
Des de fa anys, la universitat posseeix un blog didàctic format per diversos posts on es resolen problemàtiques mitjançant l'ús de tècniques d'Aprenentatge Computacional. el objectiu principal del projecte és el d'ampliar aquest blog amb diferents publicacions didàctiques on, a més de l'explicació de el desenvolupament del model, s'expliquin les fases prèvies tals com l'exploració, preparació i anàlisi de les dades. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.9 MB Learn2Learn : uso de aprendizaje computacional y estrategias de gamificación para el diseño de una herramienta de soporte al aprendizaje / Muñoz Riera, Joan ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El nuevo contexto de aprendizaje presenta como uno de sus retos principales la observación más cercana del progreso del alumno. Obtener feedback rápido y preciso puede ser clave para solventar fallos del aprendizaje. [...]
The new learning context we are in presents as one of its main challenges the closest observation of student progress. Getting fast and accurate feedback can be key to solving learning failures. In this project we propose the development of a learning support tool that includes gamification functionalities, being one of its goals to be attractive for frequent use by students. [...]
El nou context d'aprenentatge presenta com un dels seus reptes principals l'observació més propera del progrés de l'alumne. Obtenir feedback ràpid i precís pot ser clau per solucionar errors de l'aprenentatge. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
10 p, 1.2 MB Fostering machine learning tasks for the data science and engineering Club UAB / Estany González, Jaume Gerard ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
There is a raising need for companies to hire professionals specialised in the data science field. Therefore, to encourage students to use platforms with the purpose of teaching about it is a priority for the teachers of these fields. [...]
Hay una creciente necesidad para las empresas de contratar a profesionales especializados en el campo de las ciencias de datos. Por eso, animar a los estudiantes a utilizar plataformas con la intención de enseñar sobre él es una prioridad para los docentes de estos campos. [...]
Hi ha una creixent necessitat per a les empreses de contractar a professionals especialitzats al camp de les ciències de dades. Per això animar als estudiants a utilitzar plataformes amb la intenció d'ensenyar sobre ell és una prioritat pels docents d'aquests camps. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Materials acadèmics 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 111.6 KB Aprenentatge Computacional [104361] / Baldrich i Caselles, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura preten intorudir els concepte de la intel·ligència artificial que es basa en l'obttenció del coneixent, conceptes i tendenciese a partir de les dades. Es tracta de formar a l'alumne per ser un "enginyer de dades", i és una de les professions amb més futur i més demandades en l'actualitat per les grans empreses i start-ups tecnologiques. [...]
The course aims to introduce the concepts of artificial intelligence that is based on obtaining knowledge, concepts and trends from the data. It is about training the student to be a "data engineer," and it is one of the professions with the most future and most in demand today by large companies and technology start-ups. [...]
La asignatura pretende intorudir los concepto de la inteligencia artificial que se basa en el obttenció del conociendo, conceptos y tendenciese a partir de los datos. Se trata de formar al alumno para ser un "ingeniero de datos", y es una de las profesiones con más futuro y más demandadas en la actualidad por las grandes empresas y start-ups tecnológicas. [...]

2023-24
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
2.
6 p, 109.6 KB Xarxes Neuronals i Aprenentatge Profund [104407] / Ramos Terrades, Oriol ; Boned Riera, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura té com a objectiu donar una introducció pràctica als models de xarxes neuronals i l'aprenentatge profund. Els estudiants consolidaran i ampliaran els seus antecedents teòrics, construint sobre assignatures anteriors de aprenentatge automàtic i complementant el coneixement previ amb nous conceptes sobre el disseny de xarxes neuronals, les eines i sistemes d'aprenentatge profund, i les tècniques d'aprenentatge per a aquests models. [...]
This subject aims to give a practical introduction to neural network models and deep learning. The students will consolidate and extend their theoretical background, by building on top of previous subjects on machine learning and complementing previous knowledge with new concepts on neural network design, deep learning frameworks, and the training process for such models. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo dar una introducción práctica a los modelos de redes neuronales y el aprendizaje profundo. Los estudiantes consolidarán y ampliarán sus antecedentes teóricos, construyendo sobre asignaturas anteriores sobre aprendizaje automático y complementando el conocimiento previo con nuevos conceptos sobre el diseño de redes neuronales, las herramientas y sistemas de aprendizaje profundo, y las técnicas de aprendizaje para dichos modelos. [...]

2023-24
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
3.
10 p, 128.5 KB Aprenentatge Computacional [104403] / Gonzalez Sabate, Jordi ; Borras Camarasa, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'assignatura preten tant ampliar alguns dels temes desenvolupats durant "Intel·ligència Artificial", com introduir nous problemes associats a la intel·ligència artificial, principalment l'aprenentatge de conceptes i tendències a partir de dades. [...]
The course aims both to expand some of the topics developed during "Artificial Intelligence", and to introduce new problems associated with AI, mainly the learning of concepts and trends from data. It is about training students to be "data engineers/scientists", one of the occupations with the most brilliant future and most demanded by an increasing number of companies, including Facebook, Google, Microsoft and Amazon, to cite but a few. [...]
La asignatura pretende tanto ampliar algunos de los temas desarrollados durante "Inteligencia Artificial", como introducir nuevos problemas asociados a la inteligencia artificial, principalmente el aprendizaje de conceptos y tendencias a partir de datos. [...]

2023-24
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
4.
11 p, 129.8 KB Aprenentatge Computacional [102787] / Gonzalez Sabate, Jordi ; Borras Camarasa, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura d'Aprenentatge Computacional, s'emmarca dins de la menció de "Computació", juntament amb assignatures com "Coneixement, Raonament i Incertesa", "Visió per Computador" i "Robòtica, Llenguatge i Planificació ". [...]
The Course on Machine Learning is embedded in the "Computing" mention, along with other subjects like "Knowledge, Reasoning and Uncertainty", "Computer Vision" and "Robotics, Language and Planning". Due to its contents, this subject is not only for students who follow the "Computing" mention, but indeed for any student of the Computer Engineering grade, since it is closely related to the subject of "Artificial Intelligence" in the second year. [...]
La asignatura de Aprendizaje Computacional, se enmarca dentro de la mención de "Computación", junto con asignaturas como "Conocimiento, Razonamiento e Incertidumbre", "Visión por Computador" y "Robótica, Lenguaje y Planificación". [...]

2023-24
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
5.
5 p, 107.3 KB Aprenentatge Computacional per a la Visió per Computador [43083] / Vanrell i Martorell, Maria Isabel ; Baldrich i Caselles, Ramon ; Vilariño Freire, Fernando ; Karatzas, Dimosthenis ; Rodriguez Lopez, Pau ; Arias Bedmar, Guillem ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Coordinador del mòdul: Dr. Ramon Baldrich Caselles L'objectiu d'aquest mòdul és introduir les tècniques d'aprenentatge automàtic per resoldre problemes de visió per ordinador. L'aprenentatge automàtic tracta de l'anàlisi automàtica de dades a gran escala. [...]
Module Coordinator: Dr. Ramon Baldrich Caselles The objective of this module is to introduce the Machine learning techniques for solving computer vision problems. Machine learning deals with the automatic analisys of large scale data. [...]
Coordinador del módulo: Dr. Ramon Baldrich Caselles El objetivo de este módulo es presentar las técnicas de aprendizaje automático para resolver problemas de visión por computador. El aprendizaje automático se ocupa del análisis automático de datos a gran escala. [...]

2022-23
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documents
6.
5 p, 108.2 KB Xarxes Neuronals i Aprenentatge Profund [104407] / Ramos Terrades, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura té com a objectiu donar una introducció pràctica als models de xarxes neuronals i l'aprenentatge profund. Els estudiants consolidaran i ampliaran els seus antecedents teòrics, construint sobre assignatures anteriors de aprenentatge automàtic i complementant el coneixement previ amb nous conceptes sobre el disseny de xarxes neuronals, les eines i sistemes d'aprenentatge profund, i les tècniques d'aprenentatge per a aquests models. [...]
This subject aims to give a practical introduction to neural network models and deep learning. The students will consolidate and extend their theoretical background, by building on top of previous subjects on machine learning and complementing previous knowledge with new concepts on neural network design, deep learning frameworks, and the training process for such models. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo dar una introducción práctica a los modelos de redes neuronales y el aprendizaje profundo. Los estudiantes consolidarán y ampliarán sus antecedentes teóricos, construyendo sobre asignaturas anteriores sobre aprendizaje automático y complementando el conocimiento previo con nuevos conceptos sobre el diseño de redes neuronales, las herramientas y sistemas de aprendizaje profundo, y las técnicas de aprendizaje para dichos modelos. [...]

2022-23
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
7.
11 p, 129.9 KB Aprenentatge Computacional [104403] / González Sabaté, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'assignatura preten tant ampliar alguns dels temes desenvolupats durant "Intel·ligència Artificial", com introduir nous problemes associats a la intel·ligència artificial, principalment l'aprenentatge de conceptes i tendències a partir de dades. [...]
The course aims both to expand some of the topics developed during "Artificial Intelligence", and to introduce new problems associated with AI, mainly the learning of concepts and trends from data. It is about training students to be "data engineers/scientists", one of the occupations with the most brilliant future and most demanded by an increasing number of companies, including Facebook, Google, Microsoft and Amazon, to cite but a few. [...]
La asignatura pretende tanto ampliar algunos de los temas desarrollados durante "Inteligencia Artificial", como introducir nuevos problemas asociados a la inteligencia artificial, principalmente el aprendizaje de conceptos y tendencias a partir de datos. [...]

2022-23
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
8.
11 p, 129.9 KB Aprenentatge Computacional [102787] / González Sabaté, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura d'Aprenentatge Computacional, s'emmarca dins de la menció de "Computació", juntament amb assignatures com "Coneixement, Raonament i Incertesa", "Visió per Computador" i "Robòtica, Llenguatge i Planificació ". [...]
The Course on Machine Learning is embedded in the "Computing" mention, along with other subjects like "Knowledge, Reasoning and Uncertainty", "Computer Vision" and "Robotics, Language and Planning". Due to its contents, this subject is not only for students who follow the "Computing" mention, but indeed for any student of the Computer Engineering grade, since it is closely related to the subject of "Artificial Intelligence" in the second year. [...]
La asignatura de Aprendizaje Computacional, se enmarca dentro de la mención de "Computación", junto con asignaturas como "Conocimiento, Razonamiento e Incertidumbre", "Visión por Computador" y "Robótica, Lenguaje y Planificación". [...]

2022-23
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
9.
5 p, 107.6 KB Aprenentatge Computacional per a la Visió per Computador [43083] / Vanrell Martorell, Maria ; Baldrich i Caselles, Ramon ; Vilariño Freire, Fernando ; Karatzas, Dimosthenis ; Rodriguez Lopez, Pau ; Arias Bedmar, Guillem ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Coordinador del mòdul: Dr. Ramon Baldrich Caselles L'objectiu d'aquest mòdul és introduir les tècniques d'aprenentatge automàtic per resoldre problemes de visió per ordinador. L'aprenentatge automàtic tracta de l'anàlisi automàtica de dades a gran escala. [...]
Module Coordinator: Dr. Ramon Baldrich Caselles The objective of this module is to introduce the Machine learning techniques for solving computer vision problems. Machine learning deals with the automatic analisys of large scale data. [...]
Coordinador del módulo: Dr. Ramon Baldrich Caselles El objetivo de este módulo es presentar las técnicas de aprendizaje automático para resolver problemas de visión por computador. El aprendizaje automático se ocupa del análisis automático de datos a gran escala. [...]

2021-22
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documents
10.
6 p, 110.5 KB Aprenentatge Computacional [104361] / Baldrich i Caselles, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'assignatura preten intorudir els concepte de la intel·ligència artificial que es basa en l'obttenció del coneixent, conceptes i tendenciese a partir de les dades. Es tracta de formar a l'alumne per ser un "enginyer de dades", i és una de les professions amb més futur i més demandades en l'actualitat per les grans empreses i start-ups tecnologiques. [...]
The course aims to introduce the concepts of artificial intelligence that is based on obtaining knowledge, concepts and trends from the data. It is about training the student to be a "data engineer," and it is one of the professions with the most future and most in demand today by large companies and technology start-ups. [...]
La asignatura pretende intorudir los concepto de la inteligencia artificial que se basa en el obttenció del conociendo, conceptos y tendenciese a partir de los datos. Se trata de formar al alumno para ser un "ingeniero de datos", y es una de las profesiones con más futuro y más demandadas en la actualidad por las grandes empresas y start-ups tecnológicas. [...]

2021-22
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents

Materials acadèmics : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.