Resultats globals: 6 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 6 registres trobats
Materials de curs 6 registres trobats  
1.
4 p, 73.1 KB Auditoria sociolaboral I [100527] / Guallarte Nuez, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Amb aquesta assignatura s'intenta introduir als alumnes en la nova gestió de recursos humans on l'adaptació i la flexibilitat dels treballadors a les noves estructures econòmiques, organitzacionals i estratègiques és bàsica i ho serà més en un futur molt proper degut a que les situacions a les que s'enfronta l'empresa són cada vegada més canviants, exigint-se cada vegada més un increment de la seva productivitat i de la seva eficiència econòmica. [...]
Con esta asignatura se intenta introducir a los alumnos en la nueva gestión de recursos humanos donde la adaptación y la flexibilidad de los trabajadores a las nuevas estructuras económicas, organizacionales y estratégicas es básica y lo será más en un futuro muy cercano debido a que las situaciones a las que se enfrenta la empresa son cada vez más cambiantes, exigiéndose cada vez más un incremento de su productividad y de su eficiencia económica. [...]

2017-18
Grau en Relacions Laborals [806]
2 documents
2.
4 p, 26.1 KB Auditoria sociolaboral I [100527] / Guallarte Nuez, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Amb aquesta assignatura s'intenta introduir als alumnes en la nova gestió de recursos humans on l'adaptació i la flexibilitat dels treballadors a les noves estructures econòmiques, organitzacionals i estratègiques és bàsica i ho serà més en un futur molt proper degut a que les situacions a les que s'enfronta l'empresa són cada vegada més canviants, exigint-se cada vegada més un increment de la seva productivitat i de la seva eficiència econòmica. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]
2 documents
3.
4 p, 101.1 KB Auditoria sociolaboral I [100527] / Guallarte Nuez, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Amb aquesta assignatura s'intenta introduir als alumnes en la nova gestió de recursos humans on l'adaptació i la flexibilitat dels treballadors a les noves estructures econòmiques, organitzacionals i estratègiques és bàsica i ho serà més en un futur molt proper degut a que les situacions a les que s'enfronta l'empresa són cada vegada més canviants, exigint-se cada vegada més un increment de la seva productivitat i de la seva eficiència econòmica. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
4.
4 p, 101.1 KB Auditoria sociolaboral I [100527] / Rialp Criado, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Amb aquesta assignatura s'intenta introduir als alumnes en la nova gestió de recursos humans on l'adaptació i la flexibilitat dels treballadors a les noves estructures econòmiques, organitzacionals i estratègiques és bàsica i ho serà més en un futur molt proper degut a que les situacions a les que s'enfronta l'empresa són cada vegada més canviants, exigint-se cada vegada més un increment de la seva productivitat i de la seva eficiència econòmica. [...]
2013-14  
5.
4 p, 12.6 KB Auditoria sociolaboral I [100527] / Rialp Criado, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Amb aquesta assignatura s'intenta introduir als alumnes en la nova gestió de recursos humans on l'adaptació i la flexibilitat dels treballadors a les noves estructures econòmiques, organitzacionals i estratègiques és bàsica i ho serà més en un futur molt proper degut a que les situacions a les que s'enfronta l'empresa són cada vegada més canviants, exigint-se cada vegada més un increment de la seva productivitat i de la seva eficiència econòmica. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
6.
3 p, 55.9 KB Auditoria sociolaboral I [28101] / Magaña Juárez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
2006-07
Llicenciatura en Ciències del Treball [470]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.