Resultats globals: 14 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
1 p, 38.0 KB Autoavaluació / Díez Calzada, M. Carmen
2011 - 10.5565/rev/ciencies.146
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (2011) , p. -0  
2.
20 p, 193.0 KB Qüestionari d'autoavaluació de la seguretat integral per a centres educatius / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rosales Acín, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sentinella Solé, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Vítolo Guzmán, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present aportació informa sobre la realització i concreció d'un qüestionari en línia que serveix per avaluar la seguretat integral dels centres educatius. Dissenyat per un equip interdisciplinari d'experts de l'àmbit de la se guretat i de l'Àrea de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat Autònoma de Barce lona, permet als centres accedir, mitjançant la xarxa internet, a un document que pot diagnosticar el seu nivell de seguretat i que recull mesures per a la millora de la seguretat en aquelles àrees detectades com a deficients. [...]
La presente aportación informa sobre la realización y concreción de un cuestionario on-line que permite evaluar la seguridad integral de los centros educativos. Diseñado por un equipo interdisciplinar de expertos del ámbito de la seguridad y del Área de Didáctica y Organización Escolar de la Universidad Autó noma de Barcelona, permite a los centros acceder, mediante la red Internet, a un documento que sirve para diagnosticar su nivel de seguridad y que recoge medidas para la mejora de la seguridad en aquellas áreas detectadas como deficientes. [...]

2011
Revista catalana de seguretat pública, Núm. 24 (2011) , p. 193-212
2 documents
3.
6 p, 45.4 KB Criteris d'avaluació pels centres que participen al programa agenda 21 escolar de Barcelona. Anàlisi d'un instrument d'autoavaluació i respostes davant la proposta de la seva implementació / Weissmann Resnik, H. (Ajuntament de Barcelona. Àrea Medi Ambient) ; Franquesa, Teresa (Ajuntament de Barcelona)
L'Agenda 21 Escolar de Barcelona és un programa adreçat als centres de totes les etapes educatives. Un programa d'educació, participació i implicació cívica, que actua com a estímul i suport a la introducció de criteris de sostenibilitat. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 1213-1218  
4.
19 p, 338.0 KB La autoevaluación para la mejora de la seguridad integral en centros educativos / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rosales Acín, Manuel ; Sentinella Solé, Xavier
La seguridad no es una condición que se dé de manera espontánea en los centros educativos. Su presencia requiere articular mecanismos que permitan conocer y hacer un seguimiento de los riesgos presentes, tanto en el interior como en el exterior del recinto escolar, así como planificar acciones preventivas adecuadas. [...]
La seguretat no és una condició que es doni espontàniament als centres educatius. La seva presència requereix articular mecanismes que permetin conèixer i fer un seguiment dels riscos presents, tant a l'interior com a l'exterior del recinte escolar, així com planificar accions preventives adequades. [...]
Safety and security are not conditions that emerge spontaneously in schools, but require mechanisms that permit identifying and monitoring the internal and external risks of school schools, as well as planning preventive actions. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.144
Educar, Vol. 50, Núm. 2 (Juliol-Desembre 2014) , p. 363-381  
5.
6 p, 244.1 KB L'autoavaluació en els treballs pràctics / Casadevall Bruguera, Pietat
Es presenta un instrument perquè l'alumnat reflexioni i millori l'aprenentatge de les habilitats prò-pies del treball pràctic i s'explica el procés seguit en la seva elaboració.
2007 - 10.5565/rev/ciencies.277
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 6 (2007) p. 20-25  

Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
0 p, 26.8 KB Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent. Ref.: 2017ARMIF00006ARMIF-Autoregulació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Des de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, s'està treballant en el projecte "Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent" (ARMIF-Autoregulació, en endavant). [...]
2020
Projecte ARMIF, : 2020
8 documents
2.
7 p, 52.5 KB Autoavaluació de competències transversals a l'assignatura d'anestesiologia mitjançant l'ABP / Moret Ruiz, Enrique (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Canet Capeta, Jaume (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Cubells Larrosa, Carles (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; García Guasch, Roser (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Hinojosa Zaguirre, Marta (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Oller Salas, Benjamí (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Roca Amatria, Gisela (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol)
L'EEES incideix en la necessitat de contemplar les competències transversals en la formació de pregrau. A l'assignatura optativa de pregrau d'Anestesiologia apliquem l'ABP des de l'any 2001, i ens qüestionem cóm són les competències basals dels estudiants i si les fomentem. [...]
According to the Bologna Declaration transversal competencies should be improved in undergraduate education. In our optional course of Anesthesiology we apply PBL since 2001 and now we ask ourselves what kind of transversal competencies our students have and if we can help students to improve them. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
3.
8 p, 536.9 KB Autoaprenentatge i autoavaluació en el reconeixement de minerals i de jaciments (Geologia) / Corbella i Cordomí, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Cardellach López, Esteve
Hem emprat l'eina d'autoavaluació del Campus Virtual en dues assignatures de la llicenciatura de Geologia relacionades amb minerals, amb la idea de reforçar l'aprenentatge de la part més teòrica en una i la part més pràctica l'altra. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
48 p, 2.8 MB Transparència i qualitat de la informació de les entitats sense ànim de lucre : manual i guia d'autoavaluació / Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Moreno Sardà, Amparo, 1947- ; Corcoy, Marta ; Simelio i Solà, Núria ; Aguilar Pérez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Perceval, José María ; Lavado i Campàs, Alexandre ; Rovira Morgadanes, Sergi
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural (LPCCP-UAB) 2014  
2.
28 p, 346.7 KB Avaluació institucional de l'European University Association / Catalunya. Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació ; European University Association (EUA) ; Conferència de Rectors Europeus (CRE) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Planificació i de Qualitat (OPQ) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori de Graduats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Garantia de Qualitat (UGQ)
El Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI) està impulsant l'avaluació institucional de les universitats catalanes amb la metodologia europea de l'European University Association (EUA), hereva de l'antiga Conferència de Rectors Europeus (CRE). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
3.
37 p, 214.8 KB Avaluació del procés d'incorporació dels estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. Informe d'autoavaluació - Any 1999 / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Alumnes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers institucionals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat Universitària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència d'Afers Acadèmics ; Universitat de Barcelona. Secretaria General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Programació i de Qualitat de la Docència (OPQD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Relacions Internacionals
Abans de començar l'anàlisi del procés d'incorporació a la Universitat Autònoma de Barcelona es volen destacar alguns punts que s'han de tenir presents en tot aquest document i que conformen els grans eixos de l'accés en aquests darrers anys i molt particularment en el moment present.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 1999  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
8 p, 276.6 KB Procediment exprés d'autoavaluació i millora de la transparència i la comunicació de les entitats sense ànim de lucre / Molina Rodríguez-Navas, Pedro
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat; Secretaria de Govern Obert de la Generalitat de Catalunya, 2022  
2.
9 p, 407.0 KB Creación de una herramienta de soporte a la autoevaluación de ejercicios de programación / Torrell Amado, Nicolás ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto busca crear una herramienta que permita ayudar a la corrección de código, esta herramienta se encargará de analizar el código y devolver al usuario los datos que ha solicitado, como el número de funciones totales, cuantas líneas ocupa cierta función, o cuantas y que instrucciones contiene, para ayudar en la parte del estilo y la estructura de la evaluación del código ya que aunque el código dé el resultado correcto al ser ejecutado, puede tener fallos en como ha sido realizado.
The project seeks to create a tool to help in correcting code, this tool will analyze the code and return the user the data requested, such as the number of total functions, how many lines a certain function occupies, or how many and what kind of instructions it contains, to assist in the style and structure part of the evaluation of the code since although the code may have the correct result when executed, it may have mistakes in how it has been developed.
El projecte busca crear una eina que permeti ajudar a la correcció de codi, aquesta eina s'encarregués d'analitzar el codi i tornar a l'usuari les dades que ha sol·licitat, com el nombre de funcions totals, totes les línies ocupa certa funció, o quantes i que instruccions conté, per ajudar en la part de l'estil i l'estructura de l'avaluació del codi ja que encara que el codi de l'resultat correcte en ser executat, pot tenir fallades en com ha estat realitzat.

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.