Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
2 p, 95.4 KB Avaluant la competència comunicativa de futurs professors / Vargas Díaz, Claudia Lorena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Saber comunicar les matemàtiques a alumnes de secundària és l'objectiu principal en la formació de futurs professors d'institut. Sabem però si els estudiants assoleixen les competències necessàries per ensenyar matemàtiques? En aquest sentit, Claudia Lorena Vargas ha presentat una tesi doctoral titulada "Evaluación de la competencia comunicativa en la formación del profesorado de matemática de educación secundaria" en la que explora quines capacitats adquireixen els estudiants del Màster de formació del professorat de Matemàtiques.
Saber comunicar las matemáticas a alumnos de secundaria es el objetivo principal en la formación de futuros profesores de instituto. ¿Sabemos si los estudiantes alcanzan las competencias necesarias para enseñar matemáticas? En este sentido, Claudia Lorena Vargas ha presentado una tesis doctoral titulada "Evaluación de la competencia comunicativa en la formación del profesorado de matemática de educación secundaria" en la que explora qué capacidades adquieren los estudiantes del Máster de formación del profesorado de Matemáticas.

2012
UAB divulga, maig 2012, p. 1-1
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.