Results overview: Found 1 records in 0.07 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
18 p, 1.4 MB Caracterización de las concepciones de complejidad de un grupo de investigadores de la educación ambiental / Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Banqué, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación presenta la caracterización de las concepciones de complejidad de un grupo de investigadores de educación ambiental (EA). El artículo parte de la hipótesis de que la EA como disciplina evoluciona e incorpora la complejidad. [...]
La recerca presenta la caracterització de les concepcions de complexitat d'un grup d'investigadors d'educació ambiental (EA). L'article parteix de la hipòtesi que l'EA com a disciplina evoluciona i incorpora la complexitat. [...]
The research presents the characterization of complexities conception of environmental education researchers. The hypothesis of the article is: the environmental education is a subject that is in evolution and if considering the complexity like a paradigm the change will be similar way of scientific revolutions on Khun (1971). [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.1909
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 53-69 (Investigaciones Didácticas)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.