Resultats globals: 1 registres trobats en 0.23 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 192.0 KB Close To, experiencia educativa a nivel europeo para incidir en conductores principiantes / Mora, Tatiana
El proyecto Close To ha desarrollado un innovador método pedagógico que busca disminuir los accidentes de tráfico basándose en el enfoque de «aprendizaje entre iguales». Implementado en autoescuelas de once países de la Comunidad Europea, incorpora la figura del mentor (peer): una víctima o causante de un accidente, quien relata su vivencia a los alumnos, para sensibilizarlos sobre el riesgo de conducir de forma temeraria. [...]
El projecte Close To ha desenvolupat un innovador mètode pedagògic, que té per objectiu disminuir els accidents de trànsit a partir de l'enfocament «aprenentatge entre iguals». S'ha implementat en autoescoles d'onze països de la Comunitat Europea, i s'incorpora la figura del mentor (peer): una víctima o causant d'un accident, que relata la seva vivència als alumnes, per sensibilitzar-los sobre el risc de conduir de manera temerària. [...]
Through the Close To project, an innovative educational method based on a peer education has been developed in order to reduce traffic accidents. The method has been implemented in driving schools in 11 European countries, and incorporates the figure of the peer mentor: an accident victim or traffic offender who talks to pupils about his/her experience, raising awareness about the risks of reckless driving. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.82
Educar, Núm. 46 (2010) , p. 27-41  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.