Resultats globals: 56 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
13 p, 178.5 KB Comunicació corporativa : els vincles amb la ciutadania en un context d'emergència sanitària / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació)
Aquest capítol ofereix una reflexió sobre com la Covid-19 ha afectat la pràctica de la comunicació corporativa, concretament l'àrea de la responsabilitat social. Se'n recullen les tendències globals, que defineixen també les estratègies aplicades a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020, 2021, p.243-255  
2.
28 p, 1.9 MB De la comunicació empresarial i institucional a la comunicación corporativa : reptes de futur / Sáez, Albert (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Matilla, Kathy (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Cuenca-Fontbona, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
El moment de disrupció que viuen els mitjans de comunicació com a conseqüència del canvi d'hàbits de consum del públic comporta també un nou paradigma per a la comunicació empresarial i institucional. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 243-270  

Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
108 p, 4.5 MB Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic / Cruz García, Alba ; Barrio Fraile, Estrella , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...]
En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...]
In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
96 p, 3.9 MB La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms / Cugota Guillén, Mar ; Badia Perea, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. [...]
Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. [...]
Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
160 p, 22.9 MB Plan de comunicación corporativa y su promoción en las redes sociales del Ateneu de Rubí / Tudó Gallart, Paula ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es una proposta de projecte de comunicació corporativa per a l'equipament municipal cultural anomenat Ateneu, situat a la ciutat de Rubí (Vallès Occidental). El projecte vol donar solució a dos dels seus principals problemes. [...]
Este trabajo es una propuesta de proyecto de comunicación corporativa para el equipamiento municipal cultural llamado Ateneu, situado en la ciudad de Rubí (Vallés Occidental). El proyecto quiere dar solución a dos de sus principales problemas. [...]
This work is a proposal of a corporate communication plan of the municipal cultural equipment called Ateneu, located in the city of Rubí (Valles Occidental). This project aims to give a solution to two of its main problems. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
4.
78 p, 27.7 MB Agencia Mano a Mano : creación de una agencia de comunicación corporativa dedicada al Lifestyle / De la Paz Vendrell, Marta ; Guiu Fernández-Hidalgo, Alba ; Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte és la creació de Mà a mà, una agència de comunicació corporativa especialitzada en moda i lifestyle i el seu pla de comunicació. Creativitat, confiança, comunicació, avantguarda i sostenibilitat són els seus valors. [...]
El presente proyecto es la creación de Mano a Mano, una agencia de comunicación corporativa especializada en moda y lifestyle y su plan de comunicación. Creatividad, confianza, comunicación, vanguardia y sostenibilidad son sus valores. [...]
This project is the creation of Mano a Mano, a corporate communication agency specialized in fashion and lifestyle and its communication plan. Creativity, trust, communication, innovation and sustainability are its values. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
143 p, 9.0 MB La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial / Folch Palmés, Laia ; Martínez Moral, Alejandro ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...]
Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...]
Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
165 p, 4.7 MB La importància de la comunicació corporativa en situacions de crisi : el cas d'Hero Baby a través de la premsa / Benaiges Cros, Maria ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Comunicació en organitzacions.
Imatge corporativa.
Premsa electrònica.
Xarxes socials en línia.

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
105 p, 16.2 MB La gestión de la comunicación corporativa en situaciones de crisis : estudio de caso : Nestlé y el uso de aceite de palma / Ferrer Estévez, Lorena ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de final de grau neix amb el propòsit d'estudiar les principals teories que aborden el concepte de la comunicació corporativa i la seva aplicació i gestió en situacions de crisis amb l'objectiu d'analitzar un cas real. [...]
El presente trabajo de final de grado nace con el propósito de estudiar las principales teorías que abordan el concepto de la comunicación corporativa y su aplicación y gestión en situaciones de crisis con el objetivo de analizar un caso real. [...]
This degree final project was created with the purpose of studying the main theories that approach the concept of the corporate communication and its application and management in crisis situations with the objective of analyzing a real case. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
121 p, 3.8 MB Restauració 2.0 : Instagram com a eina de comunicació corporativa per als restaurants / Prieto Avellaneda, Helena ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram s'ha convertit en una eina de comunicació digital essencial per al sector de la restauració. Restaurants, cafeteries i altres marques gastronòmiques han canviat radicalment les seves dinàmiques comunicatives i la manera de relacionar-se i interactuar amb els seus clients gràcies a Instagram. [...]
Instagram se ha convertido en una herramienta de comunicación digital esencial para el sector de la restauración. Restaurantes, cafeterías y otras marcas gastronómicas han cambiado radicalmente sus dinámicas comunicativas y la forma de relacionarse e interactuar con sus clientes gracias a Instagram. [...]
Instagram has become an essential communication tool for digital restoration sector. Restaurants, cafes and other gourmet brands have radically changed their communication dynamics and how they relate and interact with their customers through Instagram. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
10.
153 p, 14.3 MB La importància de la comunicació en situacions de crisi corporativa : estudi dels casos de Germanwings i Spanair / Figueras Agustí, Pol ; Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té l'objectiu de mostrar quines polítiques i estratègies són més òptimes per una organització a l'hora d'afrontar una crisi corporativa, amb el propòsit de minimitzar els danys que pugui ocasionar a l'entitat. [...]
El presente trabajo tiene como objetivo mostrar qué políticas y estrategias son más eficaces para una organización en el momento de enfrentarse a una crisis corporativa, con el propósito de minimizar los daños que puedan ocasionar en la entidad. [...]
This present work has the objective to show which policies and strategies are more effective to an organisation when it comes to facing a corporate crisis, with the purpose of minimising the damage that the said crisis might cause to the company. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 116.7 KB Fotografia Institucional i Corporativa [104783] / Hernandez Gomez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura introdueix l'alumnat als recursos i tècniques de captació d'imatges fotogràfiques aplicades al camp de la comunicació institucional i corporativa. A més d'identificar els principals gèneres de la fotografia que s'incorporen als plans estratègics de comunicació de les institucions, s'aporten les eines tècniques per produir imatges que transmetin valors, promoguin accions i participin activament de la identitat de les organitzacions.
The course introduces students to the resources and techniques for capturing photographic images applied to the field of institutional and corporate communication. In addition to identifying the main genres of photography that are incorporated into the strategic communication plans of the institutions, the technical tools are provided to produce images that transmit values, promote actions and actively participate in the identity of the organizations.
La asignatura introduce al alumnado a los recursos y las técnicas de captación de imágenes fotográficas aplicadas al campo de la comunicación institucional y corporativa. Además de identificar los principales géneros de la fotografía que se incorporan en los planes estratégicos de comunicación de las instituciones, se aportan las herramientas técnicas para producir imágenes que transmitan valores, promuevan acciones y participen activamente de la identidad de las organizaciones.

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
2.
6 p, 123.2 KB Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779] / Enrique Jimenez, Ana María ; Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Analitzar el rol que juguen els valors intangibles en la gestió de les organitzacions i com ha obert un nou àmbit d'actuació en la gestió de la comunicació corporativa. 2. Relacionar els conceptes i els fonaments bàsics de la comunicació corporativa, així com aproximar-los a la contextualització històrica de la seva matèria. [...]
1. Analyze the role played by intangible values in the management of organizations and how it has opened a new field of action in the management of corporate communication. 2. Explain basic concepts and fundamentals of corporate communication, as well as approach them to the historical contextualization of their subject. [...]
1. Analizar el rol que juegan los valores intangibles en la gestión de las organizaciones y cómo ha abierto un nuevo ámbito de actuación en la gestión de la comunicación corporativa. 2. Relacionar los conceptos y fundamentos básicos de la comunicación corporativa, así como aproximarles a la contextualización histórica de su materia. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
6 p, 128.3 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
5 p, 110.9 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
5.
5 p, 107.3 KB Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779] / Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel ; Zeler, Ileana Lis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després de la introducció en el tema de la comunicació en organitzacions, comunicació corporativa, relacions públiques i comunicació estratègica, hi haurà la possibilitat de comprendre les propostes teòriques de comunicació estratègica i els seus components. [...]
After the introduction into the subject of communication in organizations, corporate communication, PR and strategic communication, there will be the possibility of understanding of the theoretical proposals of strategic communication and its components. [...]
Después de la introducción en el tema de la comunicación en organizaciones, comunicación corporativa, relaciones públicas y comunicación estratégica, habrá la posibilidad de comprender las propuestas teóricas de comunicación estratégica y sus componentes. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
6 p, 111.3 KB Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779] / Cara Ibar, Jordi ; Martinez Garcia, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura està concebuda per a aprofundir en l'estudi de la gestió de la comunicació de les organitzacions. Formació dels aspectes teòrics en comunicació estratègica per a treballar en gabinets de comunicació. [...]
La asignatura está concebida para profundizar en el estudio de la gestión de la comunicación de las organizaciones. Formación de los aspectos teóricos en comunicación estratégica para trabajar en gabinetes de comunicación. [...]

2020-21
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
7.
2 p, 214.5 KB Comunicació Corporativa [20684] / Puig González, Joaquín ; Ullod, Ana Mª ; Ventura i Boleda, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
8 p, 1.1 MB Comunicació Corporativa [20684] / Ullod, Ana ; Ventura i Boleda, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]  
9.
2 p, 268.6 KB Comunicació Corporativa [20684] / Puig, Quim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
10.
2 p, 254.6 KB Comunicació Corporativa [20684] / Puig, Quim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.