Results overview: Found 10 records in 0.03 seconds.
Books and collections, 1 records found
Course materials, 9 records found
Books and collections 1 records found  
1.
28 p, 1.9 MB De la comunicació empresarial i institucional a la comunicación corporativa: reptes de futur / Sáez, Albert (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Matilla, Kathy (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Cuenca-Fontbona, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
El moment de disrupció que viuen els mitjans de comunicació com a conseqüència del canvi d'hàbits de consum del públic comporta també un nou paradigma per a la comunicació empresarial i institucional. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 243-270  

Course materials 9 records found  
1.
5 p, 107.8 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Barrio Fraile, Estrella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
Presentación En los últimos años la comunicación ha pasado a convertirse en una pieza clave en la gestión de las organizaciones. En la actualidad se está evidenciando el importante valor de la imagen y la reputación corporativa de las empresas, todo ello debido a factores como la participación más activa de la sociedad en el consumo, la homogeneización de los productos / servicios y / o la necesidad de diferenciarse, entre otros. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
2.
6 p, 110.1 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
Presentación En los últimos años la comunicación ha pasado a convertirse en una pieza clave en la gestión de las organizaciones. En la actualidad se está evidenciando el importante valor de la imagen y la reputación corporativa de las empresas, todo ello debido a factores como la participación más activa de la sociedad en el consumo, la homogeneización de los productos / servicios y / o la necesidad de diferenciarse, entre otros. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents
3.
6 p, 82.7 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique Jiménez, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
Presentación En los últimos años la comunicación ha pasado a convertirse en una pieza clave en la gestión de las organizaciones. En la actualidad se está evidenciando el importante valor de la imagen y la reputación corporativa de las empresas, todo ello debido a factores como la participación más activa de la sociedad en el consumo, la homogeneización de los productos / servicios y / o la necesidad de diferenciarse, entre otros. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
4.
5 p, 76.7 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique Jiménez, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
5.
5 p, 76.8 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2016-17
Grau en Periodisme [971]  
6.
5 p, 29.2 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique Jiménez, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2015-16
Grau en Periodisme [971]  
7.
5 p, 105.0 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2014-15
Grau en Periodisme [971]  
8.
5 p, 105.2 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2013-14  
9.
5 p, 14.0 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2012-13
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.