Resultats globals: 115 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials acadèmics, 88 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
18 p, 466.8 KB Spanish journalists on Twitter : Diagnostic approach to what, and how Spanish journalists talk about politics, international affairs, society, communication and culture / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tusa, Fernanda (University of Machala. Faculty of Social Sciences)
Twitter has become a broad network of news and information. Journalists exploit the possibilities of this network to access information sources, to disseminate messages or participate in debates about current news. [...]
Twitter s'ha convertit en una àmplia xarxa de notícies i informació. Els periodistes aprofiten les possibilitats d'aquesta xarxa per accedir a fonts d'informació, difondre missatges o participar en debats sobre actualitat. [...]
Twitter se ha convertido en una amplia red de noticias e información. Los periodistas aprovechan las posibilidades de esta red para acceder a fuentes de información, difundir mensajes o participar en debates sobre actualidad. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3333
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 1-18 (Articles)
2 documents
2.
19 p, 313.5 KB La política estatal de recompenses als investigadors en comunicació : breu anàlisi crítica / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
la sociologia de la ciència mertoniana ja va establir que les recompenses que reben els investigadors pel seu treball influeix en les pràctiques i en la producció científica, la qual cosa evidencia la importància de les polítiques que s'hi apliquen. [...]
The mertonian sociology of science already proved that rewards received by researchers for their investigations have an influence in their scientific outputs and practices, which shows how important the policies relating to this topic are. [...]

2017
Comunicació (Barcelona), Vol. 34 Núm. 2 (2017) , p. 33-51  
3.
25 p, 593.0 KB Dossier especial, Ruta Comunicación, nº 8 : "El uso del terror como arma política". Curso de verano de la Universitat de la Pau. Sant Cugat del Vallès, 6 - 12 de julio de 2017
Transcripción de las entrevistas realizadas a los participantes del curso de verano de la Universidad de la Paz en Sant Cugat del Vallès. Todas las entrevistas partieron de la reflexión en torno a cómo el terror puede ser utilizado como arma política. [...]
Transcripció de les entrevistes realitzades als participants del curs d'estiu de la Universitat de la Pau a Sant Cugat del Vallès. Totes les entrevistes van partir de la reflexió entorn a com el terror pot ser utilitzat com a arma política. [...]
Transcription of the interviews carried out with the participants of the summer course of the Universitat de la Pau in Sant Cugat del Vallès. All the interviews started from the reflection about how terror can be used as a political weapon. [...]

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 216-240 (Informes)  
4.
22 p, 93.1 KB Agost de 1936. Política i periodisme durant la Guerra Civil. Lluís Companys en els mitjans de comunicació escrits en la Catalunya revolucionària / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2003
Comunicació (Barcelona), Num. 18 (Desembre 2003) , p. 65-86  
5.
9 p, 128.0 KB Informe sobre les polítiques comunicatives del govern de la Generalitat (2004-2006) : una política de comunicació catalanista i d'esquerres / Marín, Enric, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2006
Comunicació (Barcelona), Núm. 21 (Desembre 2006) , p. 19-27  
6.
11 p, 1.4 MB Unes consideracions sobre la comunicació política / Parés i Maicas, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
En els darrers anys, la comunicació política ha adquirit carta de naturalesa com una disciplina autónoma en l'ampli ventall de matèries que englobem en el marc de les ciències de la comunicació social.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 3 (Octubre 1992) , p. 143-153  
7.
7 p, 73.2 KB La utilització d'internet per part de Barack Obama transforma la comunicació política / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'article centra el seu objecte en les innovacions introduïdes per la campanya de Barack Obama en la utilització d'internet per comunicar-se amb els electors, aconseguir recursos econòmics i mobilitzar els seus seguidors. [...]
The article describes the innovations introduced by Barak Obama's campaign in how to use the internet as a tool to communicate with electors, in fundraising and in mobilising his supporters. It also describes how the new President is using the web as a government tool. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 35-41  
8.
11 p, 103.8 KB Algunos estudios sobre comunicación política en la época de Obama : una lectura sociológica / Cristante, Stefano (Università degli Studi del Salento)
Este artículo examina algunos conceptos clave surgidos a consecuencia del incremento, constante y global, de la atención a la comunicación política. El primer concepto es storytelling, convertido en la base de una nueva visión narrativa sobre el liderazgo político y analizado en el homónimo libro de Christian Salman (Storytelling, 2007). [...]
In the context of the considerable and global increase of public attention to political communication, the essay connects some keywords emerging from recent publications in the field. The first word is "storytelling", considered as source for a new narrative vision about political leadership, an analysis of which is provided by the evaluation of Christian Salman's book by the same title (Storytelling, 2007). [...]

2011 - 10.7238/a.v0i44.1424
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 44 (Desembre 2011) , p. 19-29  
9.
14 p, 264.4 KB Liderazgo y Comunicación : la personalización de la política / Laguna Platero, Antonio (Universidad de Castilla-La Mancha)
¿Es posible la política sin líderes? ¿Quién gana unas elecciones, el líder o el partido? ¿El líder nace o se hace a través de la comunicación? Como se deduce, cuestiones tan antiguas como trascendentales para la vida política actual. [...]
Are politics possible with no leaders? Who wins an election, the leader or the party? Is the leader born, or he becomes so through mass media? As you see, we are facing vital issues for nowadays politics. [...]
És possible la política sense líders? Qui guanya unes eleccions, el líder o el partit? El líder neix o es fa a través de la comunicació? Com es dedueix, qüestions tan antigues com a transcendentals per a la vida política actual. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i43.1311
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 43 (2011) , p. 45-57  
10.
18 p, 144.9 KB Premsa diària i comunicació política. La percepció del projecte de reforma de l'Estatut de Catalunya en dotze diaris espanyols / Cortiñas-Rovira, Sergi ; Pont Sorribes, Carles
La recerca que es presenta en aquest article analitza la percepció del projecte de nou Estatut de Catalunya a la premsa espanyola. L'estudi s'ha fet a partir dels editorials i de les portades publicades en dotze diaris de tot l'Estat entre els dies 1 d'octubre i 15 de desembre de 2005. [...]
The research presented in this article analyzes the perception of the project of a new Statute of Catalonia in the Spanish press. The study has been made from the analysis of the editorials and the front pages published in twelve newspapers of all the State between October 1st and December 15th, 2005. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 38 (2009) p. 117-134  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
14 p, 1.4 MB Comunicació política i noves tecnologies / Sànchez i Picanyol, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
La comunicació política també experimenta la irrupció de les noves tecnologies de la comunicació, especialment d'Internet. La Xarxa està modificant les relacions d'intermediació entre institucions polítiques, mitjans de comunicació i ciutadania. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 371-378  

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
93 p, 3.8 MB Comunicació política a Instagram durant la campanya electoral del 10-N 2019 / Codina Solé, Mariona ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és una anàlisi dels perfils d'Instagram dels partits estatals i dels autonòmics catalans durant la campanya electoral del 10 de novembre i el període posterior. Els objectius principals són conèixer com utilitzen l'aplicació, quines estratègies han fet servir, la seva comunicació amb els seguidors i la tipologia de publicacions que utilitzen.
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los perfiles de Instagram de los partidos estatales y los autonómicos catalanes durante la campaña electoral del 10 de noviembre y el periodo posterior. [...]
This final degree project is an analysis of the Instagram profiles of Catalan state and regional parties during the November 10 election campaign and the subsequent period. The main objectives are to know how they use the application, what strategies they have used, their communication with followers and the type of posts they use.

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
105 p, 3.6 MB El reggaetón como estrategia de comunicación política. Un estudio de caso: su influencia en la renuncia del gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, en 2019 / Sánchez Ríos, Adrián ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al juliol de 2019, el governador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, va dimitir del seu càrrec després de les múltiples manifestacions en contra del seu mandat, provocades per la filtració d'uns xats amb comentaris masclistes i homòfobs entre els seus col·laboradors i el. [...]
En julio de 2019, el gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, dimitió de su cargo luego de las múltiples manifestaciones en contra de su mandato, provocadas por la filtración de unos chats con comentarios machistas y homófobos con sus colaboradores. [...]
In July 2019, the governor of Puerto Rico, Ricardo Rosselló, resigned from his position after multiple demonstrations against his mandate, caused by the leak of some chats with male chauvinist and homophobic comments with his collaborators. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
42 p, 892.5 KB Avaluació, gestió i millora de la comunicació de xarxes socials de la marca d'Esquerra Republicana de Santa Coloma de Gramenet / Espinar Ortiz, Oscar ; Miguel Quesada, Francesc Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Partint de l'interès per la política actual i la comunicació, s'ha plantejat avaluar, gestionar i millorar la comunicació de xarxes socials del partit d'Esquerra Republicana de Catalunya a Santa Coloma de Gramenet. [...]
Partiendo del interés por la política actual y la comunicación, se ha planteado evaluar, gestionar y mejorar la comunicación de redes sociales del partido de Esquerra Republicana de Cataluña en Santa Coloma de Gramenet. [...]
Starting from the interest in current politics and communication, it has been proposed to evaluate, manage and improve the communication of social networks of the political party Esquerra Republicana de Catalunya in Santa Coloma de Gramenet. [...]

2020
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
5.
21 p, 313.8 KB El feminismo en los medios. La visión de los medios de comunicación españoles acerca de la gestación subrogada / González Espinosa, Elena ; Anduiza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Anàlisi sobre com quatre mitjans de comunicació espanyols (ABC, El País, La Vanguardia i El Mundo) van tractar el debat de la gestació subrogada entre 2017 i 2019.
Análisis sobre como cuatro medios de comunicación españoles (ABC, El País, La Vanguardia y El Mundo) trataron el debate de la gestación subrogada entre 2017 y 2019.
Analysis of how four Spanish media (ABC, El País, La Vanguardia and El Mundo) portrayed the debate on surrogacy between 2017 and 2019.

2020
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
6.
58 p, 17.7 MB La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019 / Padilla Smulders, Debbie ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...]
El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...]
The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
75 p, 1.0 MB Estudi de les contribucions de la retòrica de la persuasió a la comunicació política contemporània / Ramón Martínez, María ; Chillón Asensio, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball s'ha conduit un estudi de la retòrica clàssica aplicada a la comunicació política contemporània. Un anàlisi que, basat en els fonaments clàssics del discurs persuasiu, ha pretès oferir una visió panoràmica de la retòrica política contemporània tant en el seu contingut com en la seva forma, complementada amb exemples a mode de representació. [...]
En el trabajo presente se ha conducido un estudio de la retórica clásica aplicada a la comunicación política contemporánea. Un análisis que, basado en los fundamentos clásicos del discurso persuasivo, ha pretendido ofrecer una visión panorámica de la retórica política contemporánea, tanto en su contenido como en su forma, complementada con ejemplos a modo de representación. [...]
The present research paper has conducted a study of classical rhetoric in today's political communication. An analysis based on the classical foundations of the persuasive discourse that has reached for a panoramic view of the rhetoric in contemporary politics, including both shape and content, complemented with representative examples in each case. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Grau en Periodisme [971]  
9.
67 p, 12.7 MB La CUP, un nou model de comunicació política / Malé Bas, Queralt ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La CUP, un nou de model de comunicació política" pretén estudiar el model de comunicació política alternatiu que planteja la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). A partir de l'anàlisi de l'estratègia comunicativa que van realitzar els partits polítics per la campanya de les eleccions del 21D es pretén corroborar si s'ha creat un nou model o si la CUP segueix els paràmetres tradicionals dels models de comunicació política.
El trabajo "La CUP, un nuevo de modelo de comunicación política" pretende estudiar el modelo de comunicación política alternativo que plantea la Candidatura de Unidad Popular (CUP). A partir del análisis de la estrategia comunicativa que realizaron los partidos políticos en la campaña de las elecciones del 21D se pretende corroborar si se ha creado un nuevo modelo o si la CUP sigue los parámetros tradicionales de los modelos de comunicación política.
The projecte "The CUP, a new model of political communication" aims to study the alternative political communication model proposed by the Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Based on the analysis of the communicative strategy carried out by the political parties in the campaign of the 21D elections, is is aims to corroborate if a new model has been created or if the CUP follows the traditional parameters of the models of political communication.

2018
Grau en Periodisme [971]  
10.
104 p, 1.9 MB Mesurament dels valors de la propaganda política audiovisual feta durant el procés a receptors de Catalunya i de les Illes Balears / Cladera Mas, Jaume ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El procés sobiranista ha possibilitat el sorgiment i la difusió d'una gran quantitat de vídeos amb rerefons polític, tant per part dels detractors, com dels partidaris de la independència de Catalunya. [...]
El proceso soberanista ha posibilitado el surgimiento y la difusión de una gran cantidad de vídeos con trasfondo político, tanto por parte de los detractores, como por parte de los partidarios de la independencia de Cataluña. [...]
The sovereignty process has made possible the emergence and dissemination of a large number of videos with a political background, both on the part of the detractors, and on the part of the supporters of the independence of Catalonia. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 88 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 125.7 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
7 p, 113.8 KB Comunicació Política [103860] / Cervi, Laura ; Montagut Martínez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té per objecte proporcionar els instruments conceptuals bàsics per a l'anàlisi i la comprensió de la comunicació p.
The aim of the course is to provide the basic conceptual instruments for the analysis and understanding of political communication and its different actors and functions in contemporary societies.
La asignatura tiene por objeto proporcionar los instrumentos conceptuales básicos para el análisis y la comprensión de la comunicación política y de sus diferentes actores y funciones, en las sociedades contemporáneas.

2021-22
Grau en Periodisme [971]
3 documents
3.
4 p, 101.8 KB Comunicació Política, Democràcia i Opinió Pública [103591] / Ramón Pinat, Ezequiel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar les relacions entre els mitjans de comunicació, actors polítics i públics. 2. Analitzar la contribució dels mitjans de comunicació a la democràcia. 3. Analitzar els processos de creació de l'opinió pública.
1. To identify the relationships between media, political actors and publics. 2. To analyze the contribution of the media to democracy. 3. To analyze the processes of creation of public opinion.
1. Identificar las relaciones entre los medios de comunicación, actores políticos y públicos. 2. Analizar la contribución de los medios de comunicación a la democracia. 3. Analizar los procesos de creación de la opinión pública.

2021-22
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
5 p, 105.5 KB Comunicació i Opinió Pública [101074] / Colomé, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Opinió Pública i Opinió Publicada són dos conceptes que veurem durant el curs com evolucionen per convertir-se en un debat sobre la comunicació. Aprenentatge en l'anàlisi com a part de la reflexió sobre la matèria impartida. [...]
Public opinion and Published Opinion are two concepts that we will see during the course as they evolve to become a debate on communication. Learning in analysis as part of reflection on the subject taught. [...]
La opinión pública y la Opinión publicada son dos conceptos que veremos durante el curso a medida que evolucionan para convertirse en un debate sobre la comunicación. Aprendizaje en análisis como parte de la reflexión sobre el tema enseñado. [...]

2021-22
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
5.
4 p, 101.6 KB Comunicació Política, Democràcia i Opinió Pública [103591] / Ramón Pinat, Ezequiel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar les relacions entre els mitjans de comunicació, actors polítics i públics. 2. Analitzar la contribució dels mitjans de comunicació a la democràcia. 3. Analitzar els processos de creació de l'opinió pública.
1. Identificar las relaciones entre los medios de comunicación, actores políticos y públicos. 2. Analizar la contribución de los medios de comunicación a la democracia. 3. Analizar los procesos de creación de la opinión pública.

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
6.
5 p, 103.8 KB Comunicació i Opinió Pública [101074] / Colomé, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Opinió Pública i Opinió Publicada són dos conceptes que veurem durant el curs com evolucionen per convertir-se en un debat sobre la comunicació. Aprenentatge en l'anàlisi com a part de la reflexió sobre la matèria impartida. [...]
La opinión pública y la Opinión publicada son dos conceptos que veremos durante el curso a medida que evolucionan para convertirse en un debate sobre la comunicación. Aprendizaje en análisis como parte de la reflexión sobre el tema enseñado. [...]

2020-21
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
7.
4 p, 125.6 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
8.
6 p, 112.7 KB Comunicació Política [103860] / Recoder Sellarés, María José ; Silva Alcalde, José Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té per objecte proporcionar els instruments conceptuals bàsics per a l'anàlisi i la comprensió de la comunicació p.
La asignatura tiene por objeto proporcionar los instrumentos conceptuales básicos para el análisis y la comprensión de la comunicación política y de sus diferentes actores y funciones, en las sociedades contemporáneas.

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
9.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Màster Universitari en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  
10.
4 p, 102.7 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Materials acadèmics : 88 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG.
2015
20 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.