1.
|
111 p, 1.6 MB |
YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya
/
Boada Torre-Marín, Judit ;
Palencia Villa, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...] "YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...] "YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
2.
|
93 p, 3.8 MB |
Comunicació política a Instagram durant la campanya electoral del 10-N 2019
/
Codina Solé, Mariona ;
Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és una anàlisi dels perfils d'Instagram dels partits estatals i dels autonòmics catalans durant la campanya electoral del 10 de novembre i el període posterior. Els objectius principals són conèixer com utilitzen l'aplicació, quines estratègies han fet servir, la seva comunicació amb els seguidors i la tipologia de publicacions que utilitzen. Este trabajo de fin de grado es un análisis de los perfiles de Instagram de los partidos estatales y los autonómicos catalanes durante la campaña electoral del 10 de noviembre y el periodo posterior. [...] This final degree project is an analysis of the Instagram profiles of Catalan state and regional parties during the November 10 election campaign and the subsequent period. The main objectives are to know how they use the application, what strategies they have used, their communication with followers and the type of posts they use.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
3.
|
105 p, 3.6 MB |
El reggaetón como estrategia de comunicación política. Un estudio de caso: su influencia en la renuncia del gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, en 2019
/
Sánchez Ríos, Adrián ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Al juliol de 2019, el governador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, va dimitir del seu càrrec després de les múltiples manifestacions en contra del seu mandat, provocades per la filtració d'uns xats amb comentaris masclistes i homòfobs entre els seus col·laboradors i el. [...] En julio de 2019, el gobernador de Puerto Rico, Ricardo Rosselló, dimitió de su cargo luego de las múltiples manifestaciones en contra de su mandato, provocadas por la filtración de unos chats con comentarios machistas y homófobos con sus colaboradores. [...] In July 2019, the governor of Puerto Rico, Ricardo Rosselló, resigned from his position after multiple demonstrations against his mandate, caused by the leak of some chats with male chauvinist and homophobic comments with his collaborators. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
42 p, 892.5 KB |
Avaluació, gestió i millora de la comunicació de xarxes socials de la marca d'Esquerra Republicana de Santa Coloma de Gramenet
/
Espinar Ortiz, Oscar ;
Miguel Quesada, Francesc Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Partint de l'interès per la política actual i la comunicació, s'ha plantejat avaluar, gestionar i millorar la comunicació de xarxes socials del partit d'Esquerra Republicana de Catalunya a Santa Coloma de Gramenet. [...] Partiendo del interés por la política actual y la comunicación, se ha planteado evaluar, gestionar y mejorar la comunicación de redes sociales del partido de Esquerra Republicana de Cataluña en Santa Coloma de Gramenet. [...] Starting from the interest in current politics and communication, it has been proposed to evaluate, manage and improve the communication of social networks of the political party Esquerra Republicana de Catalunya in Santa Coloma de Gramenet. [...]
2020 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
5.
|
21 p, 313.8 KB |
El feminismo en los medios. La visión de los medios de comunicación españoles acerca de la gestación subrogada
/
González Espinosa, Elena ;
Anduiza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Anàlisi sobre com quatre mitjans de comunicació espanyols (ABC, El País, La Vanguardia i El Mundo) van tractar el debat de la gestació subrogada entre 2017 i 2019. Análisis sobre como cuatro medios de comunicación españoles (ABC, El País, La Vanguardia y El Mundo) trataron el debate de la gestación subrogada entre 2017 y 2019. Analysis of how four Spanish media (ABC, El País, La Vanguardia and El Mundo) portrayed the debate on surrogacy between 2017 and 2019.
2020 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
6.
|
58 p, 17.7 MB |
La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019
/
Padilla Smulders, Debbie ;
Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...] El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...] The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
75 p, 1.0 MB |
Estudi de les contribucions de la retòrica de la persuasió a la comunicació política contemporània
/
Ramón Martínez, María ;
Chillón, Albert, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball s'ha conduit un estudi de la retòrica clàssica aplicada a la comunicació política contemporània. Un anàlisi que, basat en els fonaments clàssics del discurs persuasiu, ha pretès oferir una visió panoràmica de la retòrica política contemporània tant en el seu contingut com en la seva forma, complementada amb exemples a mode de representació. [...] En el trabajo presente se ha conducido un estudio de la retórica clásica aplicada a la comunicación política contemporánea. Un análisis que, basado en los fundamentos clásicos del discurso persuasivo, ha pretendido ofrecer una visión panorámica de la retórica política contemporánea, tanto en su contenido como en su forma, complementada con ejemplos a modo de representación. [...] The present research paper has conducted a study of classical rhetoric in today's political communication. An analysis based on the classical foundations of the persuasive discourse that has reached for a panoramic view of the rhetoric in contemporary politics, including both shape and content, complemented with representative examples in each case. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
183 p, 6.3 MB |
Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya
/
Puig Piqué, Clara ;
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors. Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores. This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
67 p, 12.7 MB |
La CUP, un nou model de comunicació política
/
Malé Bas, Queralt ;
Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La CUP, un nou de model de comunicació política" pretén estudiar el model de comunicació política alternatiu que planteja la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). A partir de l'anàlisi de l'estratègia comunicativa que van realitzar els partits polítics per la campanya de les eleccions del 21D es pretén corroborar si s'ha creat un nou model o si la CUP segueix els paràmetres tradicionals dels models de comunicació política. El trabajo "La CUP, un nuevo de modelo de comunicación política" pretende estudiar el modelo de comunicación política alternativo que plantea la Candidatura de Unidad Popular (CUP). A partir del análisis de la estrategia comunicativa que realizaron los partidos políticos en la campaña de las elecciones del 21D se pretende corroborar si se ha creado un nuevo modelo o si la CUP sigue los parámetros tradicionales de los modelos de comunicación política. The projecte "The CUP, a new model of political communication" aims to study the alternative political communication model proposed by the Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Based on the analysis of the communicative strategy carried out by the political parties in the campaign of the 21D elections, is is aims to corroborate if a new model has been created or if the CUP follows the traditional parameters of the models of political communication.
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
104 p, 1.9 MB |
Mesurament dels valors de la propaganda política audiovisual feta durant el procés a receptors de Catalunya i de les Illes Balears
/
Cladera Mas, Jaume ;
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El procés sobiranista ha possibilitat el sorgiment i la difusió d'una gran quantitat de vídeos amb rerefons polític, tant per part dels detractors, com dels partidaris de la independència de Catalunya. [...] El proceso soberanista ha posibilitado el surgimiento y la difusión de una gran cantidad de vídeos con trasfondo político, tanto por parte de los detractores, como por parte de los partidarios de la independencia de Cataluña. [...] The sovereignty process has made possible the emergence and dissemination of a large number of videos with a political background, both on the part of the detractors, and on the part of the supporters of the independence of Catalonia. [...]
2018 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|