Resultats globals: 84 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 74 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 86.3 KB La tasca universitària : El saber d'un departament. Detalls de l'estat de la recerca al Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat de la UAB / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
A un departament universitari -als professors que el conformen- li recau la responsabilitat de formar elements clau per a la societat, futurs professionals que han de rendibilitzar socialment els sabers adquirits. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 57-63  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
2.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
90 p, 3.3 MB Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool / Fernández Lleríns, Ana ; Ribes Guardia, Francesc Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. [...]
La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. [...]
The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. [...]

2019  
2.
77 p, 1.8 MB El consum responsable a les campanyes institucionals de publicitat i comunicació del sector públic estatal a Espanya (2006-2017) / Paco Abenoza, Clara ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball situa la realitat de la publicitat institucional a Espanya vinculada al consum responsable i també en fa una anàlisi cronològica des del 2006 fins al 2017. Aquesta anàlisi es fa a partir de xifres i continguts de cada campanya recollida als Informes Anuals de Comunicació i Publicitat Institucional. [...]
El trabajo sitúa la realidad de la publicidad institucional en España vinculada al consumo responsable y también hace un análisis cronológico des del 2006 hasta el 2017. Este análisis se realiza a partir 3 de cifras y contenidos de cada campaña recogida en los Informes Anuales de Comunicación y Publicidad Institucional. [...]
The document shows the reality of the institutional advertising in Spain linked to responsible consumption. It also shows a chronological analysis from 2006 to 2017 of these advertisings. This analysis is made from data and content of each campaign collected in the Annual Report of Institutional and Commercial Communication. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
59 p, 11.6 MB Construcció, manteniment i publicitat d'una pàgina web de l'àmbit de la seguretat / Manso Burgaya, Albert ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'una pàgina web professional de sistemes electrònics de seguretat de l'empresa Telgra, projectes i sistemes electrònics de seguretat, S. L. Construcció i manteniment duts a terme a partir de les plataformes web Joomla i K2, sota el domini www. [...]
Elaboración de una página web profesional de sistemas electrónicos de seguridad, propiedad de la empresa Telgra, projectes i sistemes electrònics de seguretat, S. L. Construcción y mantenimiento llevados a cabo a partir de las plataformas web Joomla y K2, bajo el dominio www. [...]
Elaboration of a professional web page about electronical security systems, property of the company Telgra, projectes i sistemes electrònics de seguretat, S. L. Building and maintainment conducted from web platforms Joomla and K2, under the web domain www. [...]

2014
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
20 p, 537.8 KB El crowdfunding : Claves para la financiación colectiva de un álbum musical en la plataforma de internet 'Verkami' / Morales Pérez, Pablo ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El estudio tiene por objeto, la comprensión de la forma en que los artistas llevan a cabo sus proyectos, el conocimiento de las razones del uso del crowdfunding y la importancia de dicha práctica en la viabilidad del proyecto. [...]
2014  
5.
17 p, 435.7 KB Facebook : usos i motivacions de la creació i el consum de continguts per part dels estudiants de segon cicle d'ESO de Barcelona / Soler Selva, Marc ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ús que fan els estudiants de segon cicle d'ESO de la ciutat de Barcelona de les diferents eines de Facebook, per a crear i consumir continguts generats per peers. Quines motivacions hi ha rere l'ús de cada eina i les relacions entre l'ús d'unes determinades eines per part dels usuaris i la concepció que tenen d'ells mateixos pel què fa a la seva popularitat.
2014  
6.
68 p, 7.0 MB El documental en la televisión europea : Análisis de los documentales y grandes reportajes en el prime-time de la temporada 2010-2011 / Plana Espinet, Gina ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La imposición progresiva de los imperativos comerciales sobre los de servicio en la televisión de las últimas décadas ha comportado la modificación de las cualidades originales del género documental y ha supuesto la progresiva desaparición de la información en profundidad de las parrillas programáticas. [...]
La imposició progressiva dels imperatius comercials sobre la voluntat de servei en la televisió de les últimes dècades ha comportat la modificació de les qualitats originals del gènere documental i ha suposat la progressiva desaparició de la informació en profunditat de les graelles programàtiques. [...]

2011  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
65 p, 2.4 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2022 (Fonts d'informació)
6 documents

Materials acadèmics 74 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
3 p, 101.4 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
This module attends to provide the particular tools for the approach of a scientific research project, to define its aims, to identify the appropriate methods and resources to cover them and to establish a work plan.
En este módulo se trabajan las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
5 p, 111.8 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet, Rosa 1955- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
This module aims to lay the research foundations about the different aspects associated with the contents in the digital era, the industries that create them and the audiences that consume them. This transversal knowledge acts as a basis for the focus placed on the different aspects that are deepened in the optional modules.
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
4 p, 106.2 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclús Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Gutiérrez García, María ; Riambau Möller, Esteve ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
3 p, 96.4 KB Pràctiques Externes [42438] / Molina Rodriguez-Navas, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar en un àmbit professional, les habilitats apreses en el màster.
The aim of this module is to develop the learned abilities of the master in a professional field.
Desarrollar en un ámbito profesional, las habilidades aprendidas en el máster.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 103.9 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
This module delves into the knowledge of the techniques of the audience research, testing of products and web analytics for its implementation in the creation and management of audio-visual and advertising products.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
5 p, 106.9 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García Muñoz, Núria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Monclús Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies. 1.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
5 p, 108.7 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Valero Sancho, José Luis ; Navarro Bosch, Celina ; Pires de Sá, Fernanda ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 100.3 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Materials acadèmics : 74 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.