Resultats globals: 14 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
11 p, 692.8 KB La Economía política de la comunicación y la cultura. Tradiciones y conceptos / Gómez García, Rodrigo (Universidad Autónoma Metropolitana-Cuajimalpa (Mèxic))
En esta lección desarrollamos una breve revisión del enfoque de la economía política de la comunicación y la cultura, con la idea presentar su definición, sus diferentes tendencias y, sobre todo, algunas de sus directrices de estudio más relevantes. [...]
En aquesta lliçó desenvolupem una breu revisió de l'enfocament de l'economia política de la comunicació i la cultura, amb la idea presentar la seva definició, les seves diferents tendències i, sobretot, algunes de les seves directrius d'estudi més rellevants. [...]

2011
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Gener 2011)
2 documents
2.
27 p, 417.7 KB Análisis de las temáticas y tendencias de periodistas españoles en Twitter : contenidos sobre política, cultura, ciencia, comunicación e Internet / Jaraba, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Twitter se ha convertido en una fuente de datos y de noticias. Pero, ¿de qué hablan los periodistas españoles en Twitter? La investigación descriptiva y analítica, con enfoque cuantitativo y cualitativo, estudia desde una perspectiva longitudinal una sucesión diacrónica de mensajes vía Twitter. [...]
Twitter has become a source of data and news. But what do Spanish journalists talk about on Twitter? The research is characterized by its descriptive and analytical aim, and its quantitative and qualitative approach. [...]

2020 - 10.7764/cdi.47.1773
Cuadernos.info, Núm. 47 (2020) , p. 111-137
2 documents
3.
18 p, 466.8 KB Spanish journalists on Twitter : Diagnostic approach to what, and how Spanish journalists talk about politics, international affairs, society, communication and culture / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tusa, Fernanda (University of Machala. Faculty of Social Sciences)
Twitter has become a broad network of news and information. Journalists exploit the possibilities of this network to access information sources, to disseminate messages or participate in debates about current news. [...]
Twitter s'ha convertit en una àmplia xarxa de notícies i informació. Els periodistes aprofiten les possibilitats d'aquesta xarxa per accedir a fonts d'informació, difondre missatges o participar en debats sobre actualitat. [...]
Twitter se ha convertido en una amplia red de noticias e información. Los periodistas aprovechan las posibilidades de esta red para acceder a fuentes de información, difundir mensajes o participar en debates sobre actualidad. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3333
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 1-18 (Articles)
2 documents
4.
8 p, 457.9 KB Fundación de la Unión Latina de Economía Política de la Información, la Comunicación y la Cultura-Sección España (ULEPICC-España) / Quirós, Fernando
2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 261-268  

Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
5 p, 126.9 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
4 p, 125.5 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
4 p, 125.7 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
4 p, 125.6 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
4 p, 102.7 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2019-20
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
5 p, 82.4 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distingir les formes d'influència dels mitjans de comunicació en els processos de socialització política i en l'opinió pública. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las formas de influencia de los medios de comunicación en los procesos de socialización política y en la opinión pública. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
7.
3 p, 72.0 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distinguir les diferents formes d'influència social dels mitjans de comunicació en l'opinió pública i en els processos de socialització política. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las diferentes formas de influencia de los medios de comunicación en la opinión pública y en los procesos de socialización política. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
8.
3 p, 72.5 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distinguir les diferents formes d'influència social dels mitjans de comunicació en l'opinió pública i en els processos de socialització política. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las diferentes formas de influencia de los medios de comunicación en la opinión pública y en los procesos de socialización política. [...]

2016-17
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
9.
4 p, 24.7 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul aborda la interrelació entre els mitjans de comunicació de masses i la cultura política en els sistemes democràtics. El seu objectiu és analitzar: a. El paper dels actors polítics i socials i les seves expressions comunicatives dins l'esfera pública; b. [...]
2015-16
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
10.
3 p, 100.0 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul tracta sobre la interrelació entre els mitjans de comunicació de masses i la cultura política en els sistemes democràtics. El seu objectiu és analitzar: a. El paper dels actors polítics i socials i les seves expressions comunicatives dins l'esfera pública; b. [...]
2014-15
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.