Resultats globals: 1 registres trobats en 0.09 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
369 p, 2.4 MB Comunicar la RSC y la incidencia en la reputación de las empresas de comunicación. El caso de La Marató de TV3 / Orozco Toro, Jaime Alberto ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Esta investigación centra su interés en determinar la forma en que la comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) incide en la Reputación Corporativa (RC) de las empresas de comunicación, tomando como objeto de análisis toda la cadena de valor. [...]
This research focuses its interest in determining how the communication of Corporate Social Responsibility (CSR) affects the Corporate Reputation (CR) of communication companies, on the subject of analysis on the value chain. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.