Results overview: Found 4 records in 0.03 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 2 records found
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
1 p, 1.1 MB Policy addressing climate change & learning about consumer behaviour and everyday life : PACHELBEL / Prades, Ana (Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (Espanya)) ; Espluga, Josep, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Horlick-Jones, Tom (Cardiff University) ; Rosenhead, Jonathan (London School of Economics) ; Poumadère, Marc (Institut Symlog (França)) ; Konrad, Wilfried (Dialogik (Alemanya)) ; Enander, Ann (Swedish National Defence College) ; Constantin, Marian (Meda research) ; Medina, Beatriz (Amphos 21 (Espanya)) ; Barnett, Julie (Brunel University)
The main objective of PACHELBEL is the development, trialling and operationalisation of a tool called STAVE, which will be designed to support the work of policy-making for sustainability in real-world settings. [...]
L'objectiu principal del projecte PACHELBEL és desenvolupar, provar i operacionalitzar un instrument anomenat STAVE (Systematic Tool for Behavioural Assumption Validation and Exploration), que haurà de servir per a donar suport als dissenyadors de polítiques públiques ambientals i per la sostenibilitat. [...]

2010
2 documents

Research literature 1 records found  
1.
127 p, 1.1 MB El comportamiento del consumidor ante el marketing olfativo : El caso Stradivarius , relación entre la percepción del olor y el reconocimiento de la marca / Martínez Pérez, Elisabeth ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quants més sentits utilitzi una marca més senzill li serà crear una experiència memorable, una experiència basada en les emocions, que estableixi un vincle entre el consumidor i la marca o producte. [...]
Cuantos más sentidos utilice una marca más sencillo le será crear una experiencia memorable, una experiencia basada en las emociones, que establezca un vínculo entre el consumidor y la marca o producto. [...]
The more senses a brand uses, the easier it will be to create a memorable experience. An experience based on emotions, which establishes a link between the consumer and the brand or product. In this research the sense of smell and its importance on a marketing strategy will be studied. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Course materials 2 records found  
1.
7 p, 110.3 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
2.
7 p, 89.1 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Block I: Sociology of Consumption (part A and B) 1. Knowledge and visualization the characteristics of our consumer society. 2. Understanding the explanations on consumer behaviour from different theoretical perspectives. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.