Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 129.4 KB Aprendizaje dialógico en las matemáticas y en las ciencias / Diez-Palomar, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; García Wehrle, Paloma (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica) ; Molina Roldán, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Rué Rosell, Lourdes (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Este artículo aborda la aplicación del aprendizaje dialógico a la enseñanza de las ciencias y de las matemáticas. A partir del análisis de dos estudios de caso desarrollados en dos Comunidades de Aprendizaje, se discuten las implicaciones educativas que tiene el uso de los "grupos interactivos" tal y como se definen (y aplican) en las Comunidades de Aprendizaje. [...]
This article addresses the application of dialogic learning to mathematics and sciences teaching and learning. Drawing on the analysis of two case studies carried out in two Learning Communities, we discuss the educational implications of using "interactive grouping" as defined by Learning Communities. [...]

2010
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 67, Núm. 24.1 (Abril 2010) , p. 75-88  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.