Resultats globals: 50 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 47 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 1.0 MB La excursión virtual como estrategia excursión virtual como estrategia didáctica en el aula de música y de otras materias. Fortalezas y limitaciones / Ponce De León Barranco, Luis (Universidad Complutense de Madrid) ; Lago Castro, Pilar (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
El valor pedagógico de las excursiones escolares ha sido destacado por innumerables expertos, ya incluso desde la antigua Grecia, cultura en la que el valor de la música era especialmente subrayado. [...]
The pedagogical value of field trips has been pointed out by countless experts, even since Ancient Greece, a culture in which music was a particularly valued discipline. Nevertheless, the frequency of field trips in today’s educational centres is often limited due to economic and logistic difficulties, among other causes. [...]

2015
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 32 (Octubre 2015) , p. 1-16 (Articles)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
5.9 MB La improvisación musical como eje vertebrador del aprendizaje instrumental : diseño y validación de una programación didáctica para la iniciación del saxofón en música moderna / Chiuminatto Orrego, Marcello, autor. ; Gassull, Cecília, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.
La presente tesis doctoral se enmarca en la enseñanza de la improvisación musical, en el área del aprendizaje instrumental. A través del análisis de las diferentes fuentes que nutren la investigación se pudo evidenciar una carencia de organización metodológica que permita estructurar la enseñanza de la improvisación dentro del proceso de iniciación al saxofón. [...]
The present doctoral thesis is part of the teaching of musical improvisation, in the area of ​​instrumental learning. Through the analysis of the different sources that nourish the research, it was possible to demonstrate a lack of methodological organization that allows structuring the teaching of improvisation within the initiation process to the saxophone. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
417 p, 1.7 MB Avaluació d'una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics musicals. Una experimentació al primer curs dels ensenyaments especialitzats de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya / Ponsatí Ferrer, Imma ; Amador i Guillem, Miquel, dir. ; Miranda Pérez, Joaquim, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal
L'objectiu general d'aquesta tesi és elaborar, experimentar i avaluar una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics adreçada al primer curs dels ensenyaments musicals de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya i que, a partir de la detecció i anàlisi prèvia de les dificultats dels alumnes, permeti que aquests assoleixin, al llarg del procés d'ensenyament-aprenentatge, els objectius didàctics plantejats i, conseqüentment, al final d'aquest, millorin el seu rendiment. [...]
El objetivo general de esta tesis es elaborar, experimentar y evaluar una propuesta didáctica para la identificación auditiva de los intervalos armónicos dirigida al primer curso de las enseñanzas musicales de grado profesional de los conservatorios de música de Cataluña y que, a partir de la detección y análisis previo de las dificultades de los alumnos, permita que éstos alcancen, durante el proceso de enseñanza y aprendizaje, los objetivos didácticos planteados y, en consecuencia, al final del mismo, mejoren su rendimiento. [...]
The general objective of this thesis is to elaborate, experiment and evaluate a teaching method proposal focused on the auditory identification of harmonic intervals aimed at first year students of professional music grade taken at the music conservatories in Catalonia, which, based on previous detection and analysis of the students' difficulties, enables them to achieve the proposed didactic objectives through the teaching-learning process and, consequently, improve their performance at the end of it. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Materials acadèmics 47 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 73.6 KB Didàctica de la música II [102038] / Casals Ibáñez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Coneixer i comprendre l'enfocament de la programacio de l'area en el marc curricular vigent: de les competencies a la programacio d'aula (continguts, objectius d'aprenentatge, criteris d'avaluacio, atencio a la diversitat). [...]
- To know and understand the approach to programme music within the current curriculum: from the competences to the classroom planning (objectives, contents, evaluation criteria, etc. ) - To know and develop appropriate class designs with respect to different educational realities - To reflect and learn the "know how to act" as a teacher through different ways of practice.
- Conocer y comprender el enfoque de la programación del área dentro del marco curricular vigente: de las competencias generales a la programación de aula (objetivos, contenidos, criterios de evaluación, etc. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
7 p, 92.5 KB Didàctica de la música I [102039] / Casals Ibáñez, Albert ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre els principis bàsics que fonamenten l'educació musical a les etapes d'Infantil i Primària 2. Conèixer i practicar els processos d'ensenyament-aprenentatge específics de l'àrea en les diferents etapes i cicles.
1. To know and understand the key principles that support music education in Early Childhood and Primary 2. To know and practise the music teaching-learning processes in the different educational stages and levels.
1. Comprender los principios básicos que fundamentan la educación musical en las etapas de Infantil y Primaria. 2. Conocer y practicar los procesos de enseñanza y aprendizaje específicos del área en las distintas etapas y ciclos.

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
4 p, 77.9 KB Didàctica de la música [100650] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació musical al llarg de l'Educació Secundària obligatòria i del Batxillerat post-obligatori és un element fonamental que contribueix de forma privilegiada tant al desenvolupament intel·lectual, estètic i emocional dels adolescents com també a promoure processos d'obertura social vers els altres. [...]
2018-19
Grau en Musicologia [809]  
4.
5 p, 80.3 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
5.
5 p, 79.7 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Perez Moreno, Jessica ; Pujol Corominas, Blanca ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
6.
4 p, 79.2 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Ufartes Olle, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
7.
4 p, 78.9 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Viladot Vallverdu, Laia ; Perez, Jessica ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
8.
6 p, 84.3 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibáñez, Albert ; Duran Gisbert, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]  
9.
7 p, 92.8 KB Didàctica de la música I [102039] / Casals Ibáñez, Albert ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre els principis bàsics que fonamenten l'educació musical a les etapes d'Infantil i Primària 2. Conèixer i practicar els processos d'ensenyament-aprenentatge específics de l'àrea en les diferents etapes i cicles.
1. To know and understand the key principles that support music education in Early Childhood and Primary 2. To know and practise the music teaching-learning processes in the different educational stages and levels.
1. Comprender los principios básicos que fundamentan la educación musical en las etapas de Infantil y Primaria. 2. Conocer y practicar los procesos de enseñanza y aprendizaje específicos del área en las distintas etapas y ciclos.

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 74.2 KB Didàctica de la música II [102038] / Casals Ibáñez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Coneixer i comprendre l'enfocament de la programacio de l'area en el marc curricular vigent: de les competencies a la programacio d'aula (continguts, objectius d'aprenentatge, criteris d'avaluacio, atencio a la diversitat). [...]
- To know and understand the approach to programme music within the current curriculum: from the competences to the classroom planning (objectives, contents, evaluation criteria, etc. ) - To know and develop appropriate class designs with respect to different educational realities - To reflect and learn the "know how to act" as a teacher through different ways of practice.
- Conocer y comprender el enfoque de la programación del área dentro del marco curricular vigente: de las competencias generales a la programación de aula (objetivos, contenidos, criterios de evaluación, etc. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 47 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.