Resultats globals: 133 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 114 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
5 p, 230.2 KB Editorial del número especial "Jordi Domènech i la didàctica de les ciències" / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Navarro Palà , Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Garrido Espeja, Anna ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest editorial repassem la trajectòria del Jordi Domènech com a autor de la nostra revista, destacant el seu gran impacte tant en número de cites com en número de descàrregues. Seguidament, presentem l'estructura del monogràfic i la diversitat d'autories que inclou, amb la voluntat de reflectir com de ric i variat el seu llegat.
In this editorial, we review Jordi Domènech's trajectory as an author for our journal, emphasizing his significant impact in terms of both citation numbers and download figures. Subsequently, we outline the structure of the monograph and the diversity of authorship it encompasses, aiming to reflect the richness and variety of his legacy.
En este editorial repasamos la trayectoria de Jordi Domènech como autor de nuestra revista, destacando su gran impacto tanto en el número de citas como en el número de descargas. Seguidamente, presentamos la estructura del monográfico y la diversidad de autorías que incluye, con la voluntad de reflejar como de rico y variado es su legado.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.502
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 2-6 (Editorial)  
2.
5 p, 80.0 KB La comunicació a la didàctica de les ciències socials / Ramírez Romero, Isabel (CEIP Cesc Aldea (Terrassa)) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d'aprendre que té cada alumne. [...]
2001 - 10.17345/comeduc200115-19
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 15-19  
3.
2 p, 71.9 KB Noticias de los congresos españoles de investigación en didáctica de las ciencias y de las matemáticas / Borrero Bolaño, Rosa (Enseñanza de las Ciencias, Revista)
2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2483
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 5-6 (Editorial)  
4.
18 p, 275.4 KB La indagación en las propuestas de formación inicial de maestros : análisis de entrevistas a formadores de Didáctica de las Ciencias Experimentales / Martínez-Chico, María (Universidad de Almería) ; López-Gay Lucio-Villegas, Rafael (IES Nicolás Salmerón (Almeria, Andalusia)) ; Jiménez-Liso, Mª Rut (Universidad de Almería)
Presentamos el análisis de las entrevistas audio-grabadas a catorce especialistas en didáctica de las ciencias, formadores de maestros, sobre lo que declaran acerca de qué es prioritario para la formación inicial de maestros y cómo lo desarrollan en el aula. [...]
In this paper we show the analysis of audio-taped interviews carried out with fourteen Science Teacher Educators who declare their opinion about what is a priority for pre-service Primary School Teachers training and how they develop it in their science education classroom. [...]
Presentem l'anàlisi de les entrevistes àudio-gravades a catorze especialistes en didàctica de les ciències, formadors de mestres, sobre el que declaren sobre què és prioritari per a la formació inicial de mestres i com el desenvolupen a l'aula. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1376
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 591-608  
5.
8 p, 526.5 KB La didàctica de les ciències : una empresa racional / Aliberas Maymí, Joan (Moviment Educatiu del Maresme) ; Gutiérrez Goncet, Rufina ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
1989 - 10.5565/rev/ensciencias.5045
Enseñanza de las ciencias, V. 7 n. 3 (1989) p. 277-284  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 20.9 KB Didàctica de les ciències en anglès. Valoració de l'experiència al grau d'educació primària de la UAB / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 221-224  

Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
28 p, 4.0 MB Fal·làcies informals i pensament crític en la didàctica de les ciències socials / Nomen Recio, Jordi (Escola Sadako)
Bellaterra : GREDICS UAB, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 31-58  
2.
9 p, 119.1 KB Reflexions al voltant de les qüestions socialment vives i l'ensenyament de les ciències socials : conclusions de les VII Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials / González-Monfort, Neus
Les VII Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials es van convertir en un espai de trobada d'investigadors -procedents de països europeus i d'Amèrica- i docents interessats a discutir sobre problemàtiques i recerques vincu- lades a la didàctica de les ciències socials, i sobre la situació de l'ensenyament, de les innovacions didàctiques i de la formació del professorat en els seus respectius països. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 97)
Les Qüestions socialment vives i l'ensenyament de les ciències socials, 2011, p. 153-161  
3.
4 p, 52.3 KB HISTOEBRE. Materials per a la didàctica de la història a les Terres de l'Ebre. Projecte didàctic per treballar l'entorn proper a l'àrea de ciències socials mitjançant l'ús educatiu de les TIC / Ferran Grau, Victòria Almuni
La idea inicial d'elaborar una pàgina web relacionada amb la història de les terres de l'Ebre (TE) sorgeix a partir d'una proposta que els autors d'aquest escrit proposem a la Delegació Territorial d'Educació del territori. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2010 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 93)
La construcció de les identitats i l'ensenyament de les Ciències Socials, de la Geografia i de la Història, 2010, p. 191-194  
4.
10 p, 106.4 KB Reglament del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2004  
5.
10 p, 90.7 KB Reglament del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2013  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
245 p, 8.7 MB Análisis del aprendizaje de conceptos de Electrostática en la formación del profesorado de Física Doctorat en Educació : Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències (Àmbit I) / Garrido Sánchez, Nicolás ; López, Víctor (López Simó), dir. ; Pintó Casulleras, Roser, dir. ; Couso, Digna, dir.
L'objectiu d'aquest treball és analitzar les explicacions de professors de física en formació quan experimenten amb diferents fenòmens electrostàtics inclosos en una seqüència d'ensenyament i aprenentatge (SEA). [...]
El objetivo de este trabajo es analizar las explicaciones de profesores de física en formación cuando experimentan con distintos fenómenos electrostáticos incluidos en una secuencia de enseñanza y aprendizaje (SEA). [...]
The objective of this work is to analyze the explanations of preservice physics teachers when experimenting with different electrostatic phenomena included in a teaching and learning sequence (TLS). The participants were 67 students of Pedagogy in Physics and Mathematics at Universidad de Santiago de Chile. [...]

2022  
2.
587 p, 1.5 MB La Formació inicial dels mestres d'educació primària de la UAB en didàctica de les ciències socials : un estudi de cas / Llobet Roig, Cecilia ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La investigació s'inclou en el camp de la formació inicial del professorat en didàctica de les ciències socials i estudia una realitat educativa concreta: l'assignatura de Ciències Socials i la seva Didàctica de la titulació d'Educació Primària de la UAB. [...]
The research can be included in the field of initial education of teachers in Social Studies. It analyses a specific context: the subject of Socials Sciences Didactics from Faculty of Education Sciences from UAB. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
3.
367 p, 4.4 MB Les Preguntes en l'aprenentatge de les ciències : anàlisi de les preguntes dels alumnes en les activitats de la unitat didàctica "El cicle de l'aigua" / Roca Tort, Montserrat ; Márquez, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
L'objectiu de la tesi ha estat aprofundir en el paper de les preguntes en l'ensenyament aprenentatge de les ciències, per això s'han plantejat les següents preguntes: a. Què han dit i diuen els experts sobre les preguntes i quines conseqüències té en el procés d'ensenyament- aprenentatge? b. [...]
El objetivo de la tesis ha sido ahondar en el papel de las preguntas en la enseñanza aprendizaje de las ciencias, por eso se han planteado las siguientes preguntas: a. Qué han dicho y dicen los expertos sobre las preguntas y qué consecuencias tiene en el proceso de enseñanza- aprendizaje? b. [...]
The goal of the thesis has been to deepen in the role of the questions in the learning of sciences, the following questions have been brought up because of that: a. What the experts have said and say about the questions and which consequences has in the process of learning? b. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
4.
204 p, 570.0 KB Què saben i què han après les estudiants de mestra de primària per ensenyar ciències socials? : un estudi de cas sobre la formació inicial en Didàctica de les Ciències Socials a Blanquerna - URL / Riera i Piferrer, Francesc ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquesta investigació descriu, analitza i valora els aprenentatges realitzats per tres estudiants de 3r curs de Magisteri de l'especialitat d'Educació Primària per ensenyar ciències socials. Intenta esbrinar quin és l'impacte del programa de Didàctica de les Ciències Socials i del Pràcticum de la seva formació inicial, per capacitar-les per ensenyar l'àrea de Coneixement del Medi Social i Cultural de Primària. [...]
This research describes, analyses and assesses the learning process carried out by three Primary Education preservice teachers in their third year of Teacher Training studies to teach social studies. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
5 documents
5.
775 p, 3.0 MB La Recerca avaluativa d'un programa de l'assignatura de didàctica de les ciències experimentals dissenyat prenent com a marc teòric el paradigma de la complexitat : orientacions per al canvi / Bonil, Josep ; Pujol, Rosa M., (Rosa Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Finalitat: La recerca portada a terme s'insereix en el marc del paradigma de la complexitat, aportant elements per a la seva definició i la seva relació amb la ciència escolar, té per finalitat: - Avançar en l'avaluació de programes que orienten els processos d'ensenyament aprenentatge en la formació inicial de mestres, des de l'assignatura de Didàctica de les Ciències Experimentals, prenent com a referent el paradigma de la complexitat. [...]
Finality The investigation is part of the complexity paradigm, bringing forward elements for its definition and its relationship with the school science. It has as a purpose: - Come along with the programmes evaluation, which ones orient the teaching learning processes of the first grade of teacher formation, from the subject of Experimental Science Didactics', taking as a referent the paradigm of the complexity. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
6.
1242 p, 6.8 MB Les Representacions i l'ensenyament del temps històric : estudis de cas en formació inicial de mestres de primària en didàctica de les ciències socials / Santisteban, Antoni ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aquesta investigació és qualitativa, basada en estudis de cas i en l'observació de la pràctica. És una investigació crítica, vol canviar la realitat de la formació inicial per ensenyar el temps històric. [...]
This research is qualitative. It is based on case studies and on the observation of the practice. It is a critical investigation, it wants to change the reality of the initial preparation to teach the historical time. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
7.
74 p, 10.0 MB Transversalitat i disciplinarietat des de la didàctica de les ciències socials : l'ensenyament de l'educació viària / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
14 documents

Materials acadèmics 114 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 114.9 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Marbà Tallada, Anna ; Edo Baste, Maria Merce ; Fortuny Aymemi, Josep Maria ; Oliveras Prat, Begoña ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
2.
7 p, 111.2 KB Didàctica de les ciències socials [102042] / Gonzalez Valencia, Gustavo Alonso ; Llusà Serra, Joan ; Canals i Cabau, Roser ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els principals conceptes de les ciències socials - Analitzar i valorar els problemes que planteja l'ensenyament i aprenentatge de les Ciències Socials en l'Educació Primària. -Analitzar i valorar críticament propostes i materials didàctics de l'àrea de Ciències Socials per a l'educació primària. [...]
Analyze the main concepts of social sciences and the problems teachers of social sciences in primary education have to face. Analyze and assess critically didactic materials of the social science subject in primary education. [...]
- Analizar los principales conceptos de las ciencias sociales - Analizar y valorar los problemas que plantea la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales en Educación Primaria. - Analizar y valorar críticamente propuestas y materiales didácticos del Área de Ciencias Sociales de Educación Primaria. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
10 p, 125.4 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Grimalt Alvaro, Carme ; Marquez Bargallo, Concepcio ; Marbà Tallada, Anna ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
This module forms part of the Programme of Primary Teacher Education and is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the module "Environmental Knowledge" in primary schools. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 110.4 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca i la innovació en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utilitzar resultats de recerques i projectes d'innovació per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
Main goals To analyze and assess the status of research and innovation in social studies education. To use research results and innovation projects in order to make decisions about teaching and learning in the social studies elementary classroom. [...]
- Analizar y valorar la situación de la investigación y la innovación en didáctica de las ciencias sociales en la enseñanza primaria. - Utiltizar resultados de investigaciones y proyectos de innovación para tomar decisiones sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 108.7 KB Didàctica de les ciències socials [102042] / González-Valencia, Gustavo A ; Llusa Serra, Juan ; Canals Cabau, Maria Roser ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els principals conceptes de les ciències socials - Analitzar i valorar els problemes que planteja l'ensenyament i aprenentatge de les Ciències Socials en l'Educació Primària. -Analitzar i valorar críticament propostes i materials didàctics de l'àrea de Ciències Socials per a l'educació primària. [...]
Analyze the main concepts of social sciences and the problems teachers of social sciences in primary education have to face. Analyze and assess critically didactic materials of the social science subject in primary education. [...]
- Analizar los principales conceptos de las ciencias sociales - Analizar y valorar los problemas que plantea la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales en Educación Primaria. - Analizar y valorar críticamente propuestas y materiales didácticos del Área de Ciencias Sociales de Educación Primaria. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
6 p, 110.0 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / González Monfort, Neus ; Casadellà, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca i la innovació en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utiltzar resultats de recerques i projectes d'innovació per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
Main goals To analyze and assess the status of research and innovation in social studies education. To use research results and innovation projects in order to make decisions about teaching and learning in the social studies elementary classroom. [...]
- Analizar y valorar la situación de la investigación y la innovación en didáctica de las ciencias sociales en la enseñanza primaria. - Utiltzar resultados de investigaciones y proyectos de innovación para tomar decisiones sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
9 p, 123.1 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Marbà Tallada, Anna ; Marquez Bargallo, Conxita ; Grimalt-Álvaro, Carme ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
This module forms part of the Programme of Primary Teacher Education and is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the module "Environmental Knowledge" in primary schools. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
5 p, 106.1 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny Aymemi, Josep Maria ; Edo, Mequè ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
9.
884.3 KB Didàctica de les ciències [21941] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
10.
5 p, 105.7 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Marbà Tallada, Anna ; Edo, Mequè ; Fortuny, Josep M. ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
The goal of this module is to show and discuss different research perspective in science and math learning and teaching from early childhood to secondary education, as well as in the field of teacher training.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents

Materials acadèmics : 114 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
11.7 KB 25 anys d'investigació i innovació en didàctica de les ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu de la celebració simultània del XXV Simposium Internacional de Didáctica de las Ciencias Sociales, les XI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials i el II Encuentro Iberoamericano de Investigación en Didáctica de las Ciencias sociales, els dies 8, 9 i 10 d'abril de 2014.
2014 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.