Resultats globals: 135 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 135 registres trobats
Materials acadèmics 135 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 108.5 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Salcedo Zuta, Nestor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: 1. Saber fer una anàlisi estratègica. 2. Saber triar una estratègia entre diferents opcions estratègiques. 3. Saber aplicar els factors determinants per a lèxit de la implantació estratègica. [...]
At the end of the course, the student will be able to: 1. Know how to do strategic analysis. 2. Know how to choose a strategy between different strategic options. 3. Know how to apply the determining factors for the success of strategic implementation. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: 1. Saber hacer un análisis estratégico. 2. Saber elegir una estrategia entre diferentes opciones estratégicas. 3. Saber aplicar los factores determinantes para el éxito de la implantación estratégica. [...]

2022-23
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
2.
8 p, 118.8 KB Comunicació Comercial [102357] / Garcia, Jose Facundo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Comunicació Comercial és una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS dins els estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses. L'objectiu principal de l'assignatura de Comunicació Comercial és proporcionar a l'alumne una visió molt més profunda i especialitzada d'una de les principals tasques del màrqueting: la comunicació comercial. [...]
Commercial Communication is an optional subject of 6 ECTS credits within the Degree in Business Administration and Manag The main objective of the subject of Commercial Communication is to provide the stud The most concrete objectives are: Understand the role that communication plays within corporate management and mark Understand the importance of integrated marketing communication. [...]
Comunicación Comercial es una asignatura optativa de 6 créditos ECTS dentro de los estudios de Grado de Administración y Dirección de Empresas. El objetivo principal de la asignatura de Comunicación Comercial es proporcionar al alumno una visión mucho más profunda y especializada de una de las principales tareas del marketing: la comunicación comercial. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
3.
6 p, 108.8 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Roca Batlle, Monica ; Gimeno Sanchez, Anna ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
4.
5 p, 107.5 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
5.
8 p, 119.0 KB Models de Gestió Comercial [102351] / Lopez Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Context This is an elective course of 6 ECTS for students of Business Administration and Management, Economics and Marketing Studies taught at UAB and is offered during the second semester of the fourth year. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
6.
5 p, 105.8 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Cayón Costa, Magda ; Belenes Casas, Gerard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: 1. Saber fer un anàlisi estratègica 2. Saber tria una estratègia entre diferents opcions estratègiques 3. Saber aplicar els factors determinants per l'èxit de la implantació d'una estratègia. [...]
At the end of the course the student / a will be able to: 1. Strategic analysis expertise 2. Knowing how to choose a strategy between different strategic options 3. Apply the determinants for the successful implementation of a strategy factors. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno / a será capaz de: 1. Saber hacer un análisis estratégico 2. Saber elegir una estrategia entre diferentes opciones estratégicas 3. Saber aplicar los factores determinantes para el éxito de la implantación de una estrategia. [...]

2021-22
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
7.
9 p, 120.3 KB Models de Gestió Comercial [102351] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Context This is an elective course of 6 ECTS for students of Business Administration and Management, Economics and Marketing Studies taught at UAB and is offered during the second semester of the fourth year. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
8.
8 p, 118.9 KB Comunicació Comercial [102357] / Suarez Ramirez, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Comunicació Comercial és una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS dins els estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses. L'objectiu principal de l'assignatura de Comunicació Comercial és proporcionar a l'alumne una visió molt més profunda i especialitzada d'una de les principals tasques del màrqueting: la comunicació comercial. [...]
Commercial Communication is an optional subject of 6 ECTS credits within the Degree in Business Administration and Manag The main objective of the subject of Commercial Communication is to provide the stud The most concrete objectives are: Understand the role that communication plays within corporate management and mark Understand the importance of integrated marketing communication. [...]
Comunicación Comercial es una asignatura optativa de 6 créditos ECTS dentro de los estudios de Grado de Administración y Dirección de Empresas. El objetivo principal de la asignatura de Comunicación Comercial es proporcionar al alumno una visión mucho más profunda y especializada de una de las principales tareas del marketing: la comunicación comercial. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
9.
6 p, 108.4 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
10.
5 p, 107.7 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents

Materials acadèmics : 135 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.