Resultats globals: 71 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 67 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
10 p, 4.0 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús (Universidad Autónoma de Barcelona) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este trabajo analiza la publicidad de fragancias desde el punto de vista de la dirección de arte y el mensaje publicitario. Para ello se han estudiado en primer lugar las bases teóricas que definan las variables de análisis en cuanto a los elementos de la composición visual y audiovisual. [...]
Aquest treball analitza la publicitat de fragàncies des del punt de vista de la direcció d'art i el missatge publicitari. Per a això s'han estudiat en primer lloc les bases teòriques que defineixin les variables d'anàlisi pel que fa als elements de la composició visual i audiovisual. [...]
This work analyzes the advertising of fragrances from the point of view of the art direction and the advertising message. For this, the theoretical bases that define the analysis variables in terms of the elements of the visual and audiovisual composition have been studied first. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.133
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 53-62 (Ensayos)  
2.
4 p, 239.6 KB La oferta formativa en dirección de arte en los estudios de comunicación en España / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
El presente artículo tiene como objetivo realizar un diagnóstico de la asignatura direcciónde arte dentro de los estudios de comunicación publicitaria de grado del Sistema Universitario español. [...]
This article aims to make a diagnosis of the studios of direction art in advertising grade Spanish university system. It also aims to determine training needs and professional skills required by the director art. [...]
El present article té com a objectiu realitzar un diagnòstic de l'assignatura direcció d'art dins dels estudis de comunicació publicitària de grau del sistema universitari espanyol. També pretén determinar les necessitats formatives i competències professionals que requereix el director de arte.

2016 - 10.5565/rev/grafica.43
Grafica, Vol. 4 Núm. 7 (2016) , p. 57-60 (Ensayos y Reseñas)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
145 p, 9.9 MB L'Autoedició en el departament creatiu de l'agència de publicitat : repercussions en el director d'art / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
A finales de la decada de los ochenta, se produce una revolución en las agencias de publicidad: la autoedición. Este hecho cambiaria de manera importante la forma de trabajar del director de arte publicitario. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
4 documents

Materials acadèmics 67 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 1.3 MB Disseny Gràfic i Direcció d'Art en Premsa [20740] / Badell, Pepa ; Entenza, Ana ; Maldonado, Juan ; Martínez Bouza, José Manuel ; Riva, José Luis ; Segura, Joan ; Tena, Daniel ; Valero, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
7 p, 2.6 MB Disseny Gràfic i Direcció d'Art en Comunicació Audio-visual [20781] / Tena, Daniel ; Ribes, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2004-05
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
7 p, 3.2 MB Disseny Gràfic i Direcció d'Art en Comunicació Audio-visual [20781] / Tena, Daniel ; Ribes, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
4.
2 p, 342.1 KB Conceptualització i Direcció d'Art del Missatge Publicitari [20681] / Serrano, Francesc Xavier ; Enrique, Ana Mª ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 78.7 KB Direcció d'Art [103145] / Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per a la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que, en finalitzar l'assignatura, l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
Objetivo general Desarrollar las estrategias creativas en medios gráficos para la confección de mensajes publicitarios. Este objetivo general se concreta de modo que, al finalizar la asignatura, el estudiante será capaz de (objetivos específicos): a. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
5 p, 81.4 KB Direcció d'Art [103145] / Tena Parera, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 81.3 KB Direcció d'Art [103145] / Tena Parera, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 26.6 KB Direcció d'Art [103145] / Tena Parera, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
5 p, 103.8 KB Direcció d'Art [103145] / Tena Parera, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
5 p, 104.3 KB Direcció d'Art [103145] / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectiu general Desenvolupar les estratègies creatives en mitjans gràfics per la confecció de missatges publicitaris. Aquest objectiu general es concreta de manera que en finalitzar l' Assignatura l'estudiant serà capaç de (objectius específics): a. [...]
2013-14  

Materials acadèmics : 67 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.