Resultats globals: 28 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 22 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 692.8 KB La Economía política de la comunicación y la cultura. Tradiciones y conceptos / Gómez García, Rodrigo (Universidad Autónoma Metropolitana-Cuajimalpa)
En esta lección desarrollamos una breve revisión del enfoque de la economía política de la comunicación y la cultura, con la idea presentar su definición, sus diferentes tendencias y, sobre todo, algunas de sus directrices de estudio más relevantes. [...]
En aquesta lliçó desenvolupem una breu revisió de l'enfocament de l'economia política de la comunicació i la cultura, amb la idea presentar la seva definició, les seves diferents tendències i, sobretot, algunes de les seves directrius d'estudi més rellevants. [...]

2011
Lecciones del Portal de la Comunicación, (1 Gener 2011)
2 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
22 p, 405.9 KB Economia i finançament de la comunicació / Gómez-Domínguez, Pablo (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
El sector de la comunicació català manté la seva vitalitat i el seu dinamisme en un entorn d'alta complexitat i competència global. A Catalunya aporta un 2,9% del producte interior brut (2021); les dades d'inversió publicitària permeten ser optimistes, amb una recuperació en el període postpandèmia, en què el 2021 se superen els 1. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023
Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022, 2023, p. 33-54  
2.
18 p, 1.9 MB Economia i finançament de la comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Grup Daniel Jones
El sector de la informació i les comunicacions continua fent una aportació modesta al valor afegit brut català (un 4,2% el 2018), però segueix una tendència cap a un lleu creixement des del 2014, de la mateixa manera que també s'incrementa la inversió publicitària destinada a Catalunya, que el 2018 va superar els mil milions d'euros. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2019, p. 129-160  
3.
17 p, 776.1 KB Economia i finançament de la comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L'economia del sector de la comunicació a Catalunya i Espanya va mantenir durant el bienni 2015- 2016 la tendència moderadament positiva que ja s'entreveia al 2014, per bé que amb uns nivells d'ingressos per publicitat i aportacions dels usuaris molt lluny dels rècords assolits el 2007. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 51-67  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
119 p, 2.1 MB L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme / Carcolse Patón, Judit ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme.
En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo.
Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
602.1 KB El marc teoric de la comunicació alternativa com a punt de partida per definir una estratègia comunicativa en l'ESS / Martínez Ruiz, Núria ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Quan cal recórrer a la teoria de la comunicació, normalment es fa des de la perspectiva clàssica, aquella que és estudiada i validada per l'acadèmia. No obstant això, existeixen altres teories de la comunicació amb perspectiva alternativa que, malgrat no tenir tanta rellevància acadèmica, són igual de vàlides i fins i tot poden arribar a ser de major interès per tractar-se de la comunicació que les classes populars i els moviments socials han usat per a difondre les idees de l'interès general i per a reivindicar els seus drets. [...]
Cuando hay que recurrir a la teoría de la comunicación, normalmente se hace desde la perspectiva clásica, aquella que es estudiada y validada por la academia. Sin embargo, existen otras teorías de la comunicación con perspectiva alternativa que, a pesar de no tener tanta relevancia académica, son igual de válidas e incluso pueden llegar a ser de mayor interés por tratarse de la comunicación que las clases populares y los movimientos sociales han usado para difundir las ideas del interés general y para reivindicar sus derechos. [...]
When it comes to communication theory, it is usually approached from the classical perspective, the one that is studied and validated by academia. However, there are other communication theories with an alternative perspective that, despite not having as much academic relevance, are just as valid and may even be of greater interest because they deal with the communication that the popular classes and social movements have used to disseminate ideas of general interest and to claim their rights. [...]

2021
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  

Materials acadèmics 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
5 p, 106.1 KB Introducció a l'Economia Contemporània [104768] / Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier ; Trigo Catalina, Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer cicle que proveeix una formació bàsica en l'àmbit econòmic. No es pressuposa cap tipus de formació econòmica prèvia Els continguts de l'assignatura inclouen una introducció a les estructures bàsiques de l'economia contemporània, incloent els mecanismes de funcionament del mercat i el paper dels principals agents socials als fenòmens econòmics locals i globals. [...]
This is a first cycle subject that provides basic training in the economic field. No previous economic training is presupposed The contents of the subject include an introduction to the basic structures of the contemporary economy, including the mechanisms of functioning of the market and the role of the main social stakeholders in the local and global economic phenomena. [...]
Se trata de una asignatura de primer ciclo que provee una formación básica en el ámbito económico. No se presupone ningún tipo de formación económica previa. Los contenidos de la asignatura incluyen una introducción a las estructuras básicas de la economía contemporánea, incluyendo los mecanismos de funcionamiento del mercado y el papel de los principales agentes sociales a los fenómenos económicos locales y globales. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
6 p, 109.1 KB Economia de la Comunicació [103098] / Salord Trampal, Albert ; Espin Heras, Marc ; Garnatxe Masmitjà, Anna ; Trindade Arias, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- To introduce the students in the business management of the communication industry, entrepreneurship and innovation. - To go in depth to the knowledge of the economic and business sciences from the perspective of the communication. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
5 p, 107.6 KB Economia de la Comunicació [103098] / Salord Trampal, Albert ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- To introduce the students in the business management of the communication industry, entrepreneurship and innovation. - To go in depth to the knowledge of the economic and business sciences from the perspective of the communication. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
6.
5 p, 105.4 KB Introducció a l'Economia Contemporània [104768] / Trillas Jane, Francesc ; Rodríguez Carpio, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer cicle que proveeix una formació bàsica en l'àmbit econòmic. No es pressuposa cap tipus de formació econòmica prèvia Els continguts de l'assignatura inclouen una introducció a les estructures bàsiques de l'economia contemporània, incloent els mecanismes de funcionament del mercat i el paper dels principals agents socials als fenòmens econòmics locals i globals. [...]
This is a first cycle subject that provides basic training in the economic field. No previous economic training is presupposed The contents of the subject include an introduction to the basic structures of the contemporary economy, including the mechanisms of functioning of the market and the role of the main social stakeholders in the local and global economic phenomena. [...]
Se trata de una asignatura de primer ciclo que provee una formación básica en el ámbito económico. No se presupone ningún tipo de formación económica previa. Los contenidos de la asignatura incluyen una introducción a las estructuras básicas de la economía contemporánea, incluyendo los mecanismos de funcionamiento del mercado y el papel de los principales agentes sociales a los fenómenos económicos locales y globales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
7.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 103.4 KB Introducció a l'Economia Contemporània [104768] / Viladomiu Canela, Lourdes ; Rodríguez Carpio, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer cicle que proveeix una formació bàsica en l'àmbit econòmic. No es pressuposa cap tipus de formació econòmica prèvia Els continguts de l'assignatura inclouen una introducció a les estructures bàsiques de l'economia contemporània, incloent els mecanismes de funcionament del mercat i el paper dels principals agents socials als fenòmens econòmics locals i globals. [...]
This is a first cycle subject that provides basic training in the economic field. No previous economic training is presupposed The contents of the subject include an introduction to the basic structures of the contemporary economy, including the mechanisms of functioning of the market and the role of the main social stakeholders in the local and global economic phenomena. [...]
Se trata de una asignatura de primer ciclo que provee una formación básica en el ámbito económico. No se presupone ningún tipo de formación económica previa. Los contenidos de la asignatura incluyen una introducción a las estructuras básicas de la economía contemporánea, incluyendo los mecanismos de funcionamiento del mercado y el papel de los principales agentes sociales a los fenómenos económicos locales y globales. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
9.
5 p, 105.6 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitjà, Anna ; Lecha Salvador, Mercedes ; Salord Trampal, Albert ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- To introduce the students in the business management of the communication industry, entrepreneurship and innovation. - To go in depth to the knowledge of the economic and business sciences from the perspective of the communication. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
10.
4 p, 102.8 KB Introducció a l'Economia Contemporània [104768] / Viladomiu Canela, Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer cicle que proveeix una formació bàsica en l'àmbit econòmic. No es pressuposa cap tipus de formació econòmica prèvia Els continguts de l'assignatura inclouen una introducció a les estructures bàsiques de l'economia contemporània, incloent els mecanismes de funcionament del mercat i el paper dels principals agents socials als fenòmens econòmics locals i globals. [...]
Se trata de una asignatura de primer ciclo que provee una formación básica en el ámbito económico. No se presupone ningún tipo de formación económica previa. Los contenidos de la asignatura incluyen una introducción a las estructuras básicas de la economía contemporánea, incluyendo los mecanismos de funcionamiento del mercado y el papel de los principales agentes sociales a los fenómenos económicos locales y globales. [...]

2020-21
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents

Materials acadèmics : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.