Resultats globals: 42 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 39 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 184.6 KB Pluralidad política y diversidad cultural : discursos sobre la educación para la ciudadanía en la sociedad vasca / Mateos Gonzalez, Txoli (Universidad del País Vasco) ; Zabalo, Julen (Universidad del País Vasco) ; Larrinaga Renteria, Ane (Universidad del País Vasco) ; Amurrio, Mila (Universidad del País Vasco)
La sociedad vasca es políticamente plural -y escenario de conflicto sobre su estatus político-, además de culturalmente diversa, e inmersa, asimismo, en un permanente debate sobre el papel que se debe asignar al idioma y a la cultura vascos en relación con la cultura desarrollada en español. [...]
La societat basca és políticament plural -i escenari de conflicte sobre el seu estatus polític-, a més de culturalment diversa, i immersa, així mateix, en un debat permanent sobre el paper que s'ha d'assignar a l'idioma i a la cultura bascos en relació amb la cultura desenvolupada en espanyol. [...]
Basque society is politically plural -as well as being a scene of conflict over its political status-, culturally diverse, and caught up in a permanent debate on the role to be assigned to the Basque language and culture in relation to the development of culture in Spanish. [...]

2016 - 10.5565/rev/papers.2092
Papers : revista de sociologia, Vol. 101 Núm. 1 (Gener-Març 2016) , p. 51-72 (Artículos)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
46 p, 802.6 KB El Fenomen de la segregació escolar i els impactes que genera en la societat / Pujada Pérez, Cristian ; Montes Ruiz, Alejandro, dir. ; Kliczkowski Wladimirski, Florencia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La segregació escolar és un dels fenòmens més preocupants dins del terreny de la investigació educativa i que donada l'amplitud d'àmbits que pot abordar ha estat objecte de nombrosos estudis. És un element present amb més vehemència en contextos de classe treballadora, com.
a conseqüència de les lògiques de tria de centre, entre d'altres, i conserva com a tret potencial l'habilitat d'engrandir l'escletxa de les desigualtats socials com el d'incrementar les estadístiques d'abandonament escolar prematur. [...]
La segregación escolar es uno de los fenómenos más preocupantes dentro del terreno de la investigación educativa, abarcando una gran cantidad de ámbitos que la han convertido en objeto de numerosos estudios. [...]
School segregation is one of the most troubling phenomena in the field of educational research, covering many areas that have made it the subject of numerous studies. It is a present element with greater vehemence in working-class contexts, because of plant selection strategies, among other causes, and retains as a potential characteristic the ability to widen the gap in social inequalities, but also to increase statistics of early school dropout. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
2.
120 p, 1.4 MB "Y tú, ¿qué sabes del sexo?" : Un reportaje sobre la carencia de educación sexo afectiva en la sociedad / Poveda Rodríguez, Maria ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén investigar per què Espanya pateix una carència d'educació sexe afectiva i com la pornografia o les famílies són determinants en l'educació sexual dels joves.
Este trabajo pretende investigar por qué España padece una carencia de educación sexo afectiva y como la pornografía o las familias son determinantes en la educación sexual de los jóvenes.
This report has the aim of investigate why Spain has such a lack of sex education in their schools and how pornography and families are decisve in sex education.

2019
Grau en Periodisme [971]  

Materials acadèmics 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 103.2 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2023-24
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
2.
6 p, 115.3 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen ; Jover Pujol, Andrea ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
4 p, 102.5 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2022-23
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
4.
6 p, 114.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
5.
4 p, 102.6 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2021-22
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
6.
6 p, 114.8 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
The aim of this course is to present the relationship between the different bodies taht represent Society, Family and School.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
6 p, 111.7 KB Societat, família i escola [102006] / Valdivia Vizarreta, Paloma ; Montes Ruiz, Alejandro ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és estudiar la relació entre la societat, la família i l'escola.
El objetivo de esta asignatura es dar a conocer la relación entre los diferentes estamentos que representan la sociedad, familia y la escuela.

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
8.
4 p, 102.0 KB Educació i Societat [43839] / Carreras Planas, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2020-21
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents
9.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Màster Universitari en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  
10.
3 p, 99.6 KB Educació i Societat [43839] / Carreras Planas, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2019-20
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documents

Materials acadèmics : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.