Results overview: Found 62 records in 0.05 seconds.
Articles, 2 records found
Course materials, 60 records found
Articles 2 records found  
1.
17 p, 161.2 KB El papel de la educación para la salud en la prevención del VIH/sida : una aproximación desde la educación para el desarrollo en Centroamérica / Cobos-Sanchiz, David (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Educación y Psicología Social) ; Morón-Marchena, Juan-Agustín (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Educación y Psicología Social) ; Castilla, Karla-Patricia (Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua)
El trabajo describe una experiencia de educación para el desarrollo, en materia de salud y calidad de vida, implementada en el marco de una actuación continuada de cooperación universitaria en Centroamérica. [...]
El treball descriu una experiència d'educació per al desenvolupament en matèria de salut i qualitat de vida implementada en el marc d'una actuació continuada de cooperació universitària a l'Amèrica Central. [...]
This study describes an education for development experience related to health and quality of life implemented in the framework of an on-going university cooperation action in Central America. A space for debate on these issues was created to support and promote the implementation of local policies; provide technical support for the design, preparation and implementation of socio-educational research; train health mediators; and foster the exchange of experiences among professionals and institutions. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1084
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 315-331 (Monográfico)  
2.
7 p, 510.3 KB Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques : educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Marchán Carvajal, Iván (Institut Europa (L'Hospitalet de Llobregat)) ; Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya))
Les controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) i la Recerca i Innovació Responsables són contexts candidats per a ubicar l'ensenyament de les ciències en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d'aula al voltant de les pseudociències, l'educació pel desenvolupament i l'educació per a la salut, i es proposen eines i bastides didàctiques per acompanyar el treball a l'aula amb CSC.
Socio-Scientific Issues (SSI) and Responsible Research and Innovation are candidate contexts for Science Education in relevant conflicts. We present several classroom activities on pseudo-sciences and education for Development and Health and we propose tools and didactic scaffolds to guide students' work in the classroom when using CSC.

2015 - 10.5565/rev/ciencies.48
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 32-38 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

Course materials 60 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 95.4 KB Educació ambiental i per a la salut [23191] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Llicenciat en Pedagogia [598]  
2.
6 p, 109.7 KB Educació per a la Salut [101804] / Aguayo Gonzalez, Mariela Patricia ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Moreu Valls, Andrea ; Gomez Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La finalitat de les cures que ofereixen les infermeres és promocionar la salut i potenciar l'autocura de cada persona, i de les que formen la unitat de convivència i la comunitat. Amb aquest marc de referència, aquesta assignatura pretén que els estudiantes siguin capaços de: - Seleccionar els marcs teòrics d'educació per a la salut pertinents per fomentar que les persones i grups s'autocuidin. [...]
La finalidad de los cuidados que ofrecen las enfermeras es promocionar la salud y potenciar el autocuidado de cada persona y de las que forman la unidad de convivencia y la comunidad. Con este marco de referencia, esta asignatura pretende que los estudiantes sean capaces de: - Seleccionar los marcos teóricos de educación para la salud pertinentes para fomentar el autocuidado de las personas y grupos. [...]

2020-21
Grau en Infermeria [830]
3 documents
3.
5 p, 108.3 KB Educació per a la salut [101664] / Agud Morell, Ingrid ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer i analitzar les principals característiques de la salut, que són susceptibles de ser abordades des de l'àmbit de l'educació social. Conèixer els models explicatius d'aprenentatge i educació per a la salut. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer y analizar las principales características de la salud que son susceptibles de ser abordadas desde el ámbito de la educación social. Conocer los modelos explicativos de aprendizaje y educación para la salud. [...]

2020-21
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
4 p, 103.9 KB Educació per a la Salut [102595] / Moix Queralto, Jenny ; Álvarez Moleiro, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: Delimitar conceptualment què és l'Educació de la Salut (EpS) dins de la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial i el paper de l'EpS en aquest marc conceptual. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: Delimitar conceptualmente qué es la Educación de la Salud (EpS) dentro de la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial y el papel de la EpS en este marco conceptual. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
2 p, 1.1 MB Educació per a la salut [26962] / Limonero, Joaquim T. ; Moix, Jenny ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Màster Universitari en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  
7.
5 p, 106.3 KB Fisiologia de sistemes [101905] / Molinero Egea, Maria Amalia ; Hidalgo Pareja, Juan ; Martínez Perea, Vicente ; Roher Armentia, Nerea ; Sanz Iglesias, Elisenda ; Quintana Romero, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
La asignatura Fisiología de Sistemas se programa durante el segundo curso del Grado de Ciencias Biomédicas y desarrolla el conocimiento del funcionamiento normal de los siguientes sistemas del organismo humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y 1 humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y líquidos corporales, sistema digestivo, sistema endocrino y sistema reproductor. [...]
2019-20
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
2 documents
8.
8 p, 2.7 MB Educació ambiental i per a la salut [23191] / Sala Roca,Josefina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
9.
6 p, 109.6 KB Educació per a la Salut [101804] / Aguayo Gonzalez, Mariela Patricia ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Moreu Valls, Andrea ; Gomez Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La finalitat de les cures que ofereixen les infermeres és promocionar la salut i potenciar l'autocura de cada persona, i de les que formen la unitat de convivència i la comunitat. Amb aquest marc de referència, aquesta assignatura pretén que els estudiantes siguin capaços de: - Seleccionar els marcs teòrics d'educació per a la salut pertinents per fomentar que les persones i grups s'autocuidin. [...]
La finalidad de los cuidados que ofrecen las enfermeras es promocionar la salud y potenciar el autocuidado de cada persona y de las que forman la unidad de convivencia y la comunidad. Con este marco de referencia, esta asignatura pretende que los estudiantes sean capaces de: - Seleccionar los marcos teóricos de educación para la salud pertinentes para fomentar el autocuidado de las personas y grupos. [...]

2019-20
Grau en Infermeria [830]
3 documents
10.
5 p, 2.3 MB Educació ambiental i per a la salut [23191] / Francàs i Porti,Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  

Course materials : 60 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.