Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
12 p, 491.2 KB El aprendizaje desde la instrucción : la evolución de las estrategias personales en tareas de proporcionalidad numérica / Llinares, Salvador (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Sánchez García, V. (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales)
This study examines the personal strategies evolution used by students in numerical proportionality task solving during instruction. The analysis of a sequence of video/audiotaped lessons allowed the observation of the process of cognitive construction by students in the classroom. [...]
1992 - 10.5565/rev/ensciencias.4649
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 37-48  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.