Resultats globals: 1 registres trobats en 0.07 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
37 p, 363.3 KB El benchmarking como herramienta de mejora de la calidad de la educación universitaria virtual : ejemplo de una experiencia polaca / Marciniak, Renata (Universitat Autònoma de Barcelona)
Una universidad puede utilizar diversas herramientas metodológicas con el fin de conseguir el nivel más alto de calidad de educación virtual. Una de estas herramientas es el benchmarking, que, a través de la evaluación comparativa, permite recibir el conocimiento sobre la calidad de dicha educación en otra universidad e identificar las razones por las cuales se obtienen mejores resultados en ella. [...]
Una universitat pot utilitzar diverses eines metodològiques per tal d'aconseguir el nivell més alt possible en referència a la qualitat de la seva educació virtual. Una d'aquestes eines és el benchmarking, que, a través de l'avaluació comparativa, permet conèixer la qualitat de l'educació oferta per una altra universitat i identificar les raons per les quals aquesta obté uns resultats millors. [...]
Universities employ different tools to achieve the highest quality in virtual education, among them benchmarking. Through comparative assessment, benchmarking allows obtaining knowledge about the quality of virtual education offered by other universities and identifying the reasons for such quality. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.788
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 171-207  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.