Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 521.8 KB El concepte de racionalitat en tecnologia educativa / Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El análisis epistemológico de la tecnología educativa ha de hacerse bajo la doble perspectiva de la naturaleza del conocimiento científico y del fenómeno educativo. Tal análisis resulta especialmente necesario en estos momentos, cuando están en profunda revisión los principios que fundamentaron la tecnología educativa en sus comienzos. [...]
The Epistemological analysis of the educative technology must be done under a doble perspective of the nature of the cientific knowledge and of the educative phenomenon. Such analysis results specially necessary at this moment, when they are reviewed profoundly, specially the principles that were the foundations of the deucative technology in its beginnings. [...]

1988 - 10.5565/rev/educar.529
Educar, N. 14-15 (1988) p. 65-80  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.