Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
60 p, 2.2 MB El consum dels Date Shows / Jamois i Ruiz, Irina ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'intenten trobar les raons per les quals els espectadors veuen els date shows, a més de saber els factors positius que aquests programes tenen per atreure a la gent. També s'analitza el fenomen de "First Dates" com a recent estrena del gènere i l'impacte que aquest tipus de programes tenen a nivell internacional.
En este trabajo se intentan encontrar las razones por las cuales los espectadores ven los date shows, además de saber los factores positivos que estos programas tienen para atraer a la gente. También se analiza el fenómeno "First Dates" como estreno reciente de este género y el impacto que este tipo de programas tienen a nivel internacional.
In this paper I try to find out the reasons why the viewers watch date shows, plus I will investigate the different factors behind that shows that are used to attract people. Moreover, I will analyse the phenomena "First Dates" as a recent novelty of the gender and the international impact of those type of programmes.

2017
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.