Results overview: Found 1 records in 0.05 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
8 p, 155.0 KB El director de arte publicitario y las competencias del contexto visual con variables artísticas / Vélez Ochoa, Claudia Inés (Universidad Pontificia Bolivariana) ; Rom Rodríguez, Josep A. 1963- (Universitat Ramon Llull) ; Muñoz Sánchez, Omar (Universidad Pontificia Bolivariana)
El trabajo del director de arte dentro de una agencia publicitaria es la visualización estratégica, buscando soluciones a los retos gráficos en una comunicación visual cada vez más atractiva. Esto conlleva a que sus conocimientos están relacionados con el manejo conceptual y estético de la imagen.
The work of the art director within an advertising agency is strategic visualization, seeking solutions to graphic challenges in an increasingly attractive communication. Therefore, this advertising creative has tactical knowledge that helps him generate stagings that impact the memory of consumers. [...]

2021 - 10.5565/rev/grafica.189
Grafica, Vol. 9 Núm. 17 (2021) , p. 29-36 (Investigación)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.