Resultados globales: 71 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 19 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 16 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 32 registros
Artículos Encontrados 19 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
24 p, 184.3 KB La imagen de la energía nuclear en la prensa española de proximidad : ¿Son los medios de comunicación un "stakeholder" relevante para el sector atómico? / Cobos Urbina, Enrique (Universidad de Navarra) ; Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Los medios de comunicación han sido tradicionalmente protagonistas en la formación de la opinión pública acerca de temas nucleares. La prensa tiene prestigio en el debate público y capacidad de influir sobre la población a través del tratamiento de la energía nuclear en cualquier género periodístico. [...]
The media have traditionally had a prominent role in the formation of public opinion on nuclear issues. The press has a good reputation in the public sphere and the ability to influence citizens through the treatment of nuclear energy in any journalistic genre. [...]
Els mitjans de comunicació han estat tradicionalment protagonistes en la formació de l'opinió pública sobre temes nuclears. La premsa té prestigi en el debat públic i capacitat d'influir sobre la població a través del tractament de l'energia nuclear en qualsevol gènere periodístic. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3181
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 61 (December 2019) , p. 31-53 (Articles)
2 documentos
2.
8 p, 552.8 KB La representació de la violència en els mitjans de comunicació / Rodrigo Alsina, Miquel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Resum.
1999
Revista catalana de seguretat pública, Núm. 4 (1999) , p. 27-34
2 documentos
3.
10 p, 125.3 KB Síntesi : jornades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur (Barcelona, 20-21 de febrer de 2014) / Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En l'article se sintetitzen els principals continguts i les qüestions fonamentals tractats a les jornades titulades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur que, organitzades per la Societat Catalana de Comunicació, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, es van celebrar a Barcelona el 20 i 21 de febrer de 2014. [...]
The article summarises the main content and key themes dealt with in the course of the conference "Media at the service of democracy: present and future". The conference was held in Barcelona on 20-21 February 2014, organised by Societat Catalana de Comunicació of Institut d'Estudis Catalans. [...]

2014
Comunicació (Barcelona), Vol. 31 Núm. 2 (novembre 2014) , p. 9-18  
4.
22 p, 93.1 KB Agost de 1936. Política i periodisme durant la Guerra Civil. Lluís Companys en els mitjans de comunicació escrits en la Catalunya revolucionària / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2003
Comunicació (Barcelona), Num. 18 (Desembre 2003) , p. 65-86  
5.
17 p, 175.9 KB Els mitjans de comunicació com a part del poder econòmic / Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article pretén ser una contribució crítica entorn del paper que tenen els mitjans de comunicació en la nostra societat. Una reflexió crítica en dos sentits: en relació amb el paper dels mitjans, però també, és clar, en relació amb el poder econòmic. [...]
The present article provides a critical perspective of the role played by the media in present-day society, especially regarding economic power. The first section is devoted to economic events of the past thirty years that have changed power relationships within our socioeconomic system; the second section deals with mechanisms -such as control of property and finance, and the logic of business management- by which political-economic power intervenes in the production of media discourse. [...]

2008
Comunicació (Barcelona), Núm. 25 (Desembre 2008) , p. 27-43  
6.
20 p, 102.7 KB La Protecció de la imatge del menor en els mitjans de comunicació: últimes novetats arran de la instrucció 2/2006, de 15 de març, sobre el fiscal i la protecció del dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels menors / Lama Aymà, Alejandra de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
2007
Revista catalana de dret privat, Vol. 7, Núm. (2007) , p. 49-68  
7.
23 p, 173.2 KB Los medios de comunicación y tecnológicos como ejes de canalización y gestión del conocimiento / Pallarès Piquer, Marc (Universitat Jaume I)
Teniendo en cuenta la forma en que los jóvenes y las jóvenes utilizan los medios tecnológicos fuera de las aulas, debemos aceptar que la manera que tienen de aprender está cambiando. Este artículo incide en la necesidad de contar con sistemas educativos integrales que aborden las diferentes dimensiones del desarrollo de la industria infocomunicacional y, especialmente, las competencias narrativas que se derivan de la publicidad, a fin de que los estudiantes salgan de los centros docentes preparados para participar en la sociedad de la información. [...]
Tenint en compte la forma com el jovent utilitza els mitjans tecnològics fora de les aules, hem d'acceptar que la seva manera d'aprendre està canviant. Aquest article incideix en la necessitat de disposar de sistemes educatius integrals que abordin les diferents dimensions del desenvolupament de la indústria infocomunicacional i, especialment, les competències narratives que es deriven de la publicitat, a fi que els estudiants surtin dels centres docents preparats per participar en la societat de la informació. [...]
The way young people learn is changing due to the way they use hi-tech media outside the classroom. This article focuses on the need to use comprehensive educational systems that tackle the different dimensions of the development of the info-communication industry and, particularly, the narrative competences that derive from advertising, so that students leave school ready to full participate in the Information Society. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.204
Educar, Vol. 50, Núm. 1 (Gener-Juny 2014) , p. 207-229  
8.
12 p, 73.4 KB Els mitjans de comunicació en català i la naturalització del sufix -ing en la formació de mots / Fargas, F. Xavier ; Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Observacions sobre l'adopció i l'adaptació a la grafia catalana dels mots amb el sufix -ing (provinent de l'anglès) a la premsa. Se centra, també, en la representació tipogràfica d'aquests estrangerismes i en la formació de nous mots a partir dels possibles significats d'aquest sufix.
2005
Els Marges, Núm. 75 (2005) , p. 86-98

Inclou taules d'anàlisi dels mots acabats en -ing als diaris citats, entre els anys 1997-2002  

9.
2 p, 126.5 KB Alimentació, model estètic femení i mitjans de comunicació entre els adolescents / Raich, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Departament de Psicologia Clínica i de la Salut. ; Àrea de Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic
La preocupació pel cos i l'estètica i els mals hàbits en l'alimentació comporten trastorns en la conducta alimentària cada cop més freqüents i persistensts en nens i adolescents. Investigadors de la UAB han dissenyat un original programa de prevenció de trastorns alimentaris a les escoles que combina una acció directa sobre els hàbits alimentaris dels adolescents -corregint falses creences sobre nutrició i alimentació, proporcionant coneixements sobre una alimentació equilibrada i promovent l'anàlisi participatiu dels menús- amb una alfabetització mediàtica que els permeti generar una anàlisi crítica del model estètic imperant i dels anuncis publicitaris. [...]
2011
UAB divulga, Setembre 2011, p. 1-2  
10.
24 p, 724.2 KB Els mitjans de comunicació i el canvi polític a Catalunya / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
1984 - 10.5565/rev/papers/v21n0.1299
Papers : revista de sociologia, N. 21 (1984) p. 93-116  

Artículos : Encontrados 19 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 263.0 KB Canvi d'època en els mitjans de comunicació públics i privats / Cuní, Josep
Josep Cuní inicià la seva carrera professional a Ràdio Joventut i va treballar també a Ràdio Terrassa i a Ràdio Barcelona (Cadena SER). També ha treballat a Catalunya Ràdio, on va exercir de responsable de programació de l'emissora. [...]
2011 (Grup Claris)
Conferències de l'Associació d'Amics de la UAB, 2011  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
2 p, 310.7 KB Estratègies de comunicació ambiental en els congressos : difondre el missatge ambiental a través de mitjans que siguin coherents amb el propi missatge / Universitat Autònoma de Barcelona
[2016?] (Bones pràctiques ambientals en esdeveniments)  
2.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  

Documentos de investigación Encontrados 16 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
138 p, 1.7 MB L'evolució del tractament de la violència sexual als mitjans de comunicació espanyols durant els darrers 25 anys : una anàlisi de cinc casos / Desola Rivera, Anna ; Muntané Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén fer una anàlisi sobre el tractament de la violència sexual a tres mitjans de comunicació espanyols (El País, l'ABC i La Vanguardia) a partir de les notícies sobre cinc casos succeïts entre el 1992 i el 2016. [...]
Este trabajo pretende hacer un análisis sobre el tratamiento de la violencia sexual en tres medios de comunicación españoles (El País, el ABC y La Vanguardia) a partir de las noticias sobre cinco casos sucedidos entre 1992 y 2016. [...]
This work aims to make an analysis of the treatment of sexual violence in three Spanish media (El País, ABC and La Vanguardia) based on the ocurrence of five cases between 1992 and 2016. The main objective is to make a comparison between the treatment that was made of the different cases to determine if there has been a lasting evolution throughout time, which elements are maintained and which have changed.

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
28 p, 410.0 KB Representació dels menors estrangers no acompanyats en els mitjans de comunicació / El Guerche, Samia ; Sharifi Dryaz, Massoud, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu final d'aquest treball d'investigació és analitzar la presència d'elements d'estigma en la representació que es fa dels menors estrangers no acompanyats als mitjans de comunicació de premsa escrita mitjançant l'ús de la tècnica d'anàlisi del discurs. [...]
El objetivo final de este trabajo de investigación es analizar la presencia de elementos de estigma en la representación que se hace de los menores extranjeros no acompañados en los medios de comunicación de prensa mediante el uso de la técnica de análisis del discurso. [...]
The ultimate objective of this research work is to analyze the presence of elements of stigma in the representation of unaccompanied foreign minors in the media using speech analysis technique. The UAB virtual newspaper library MyNews has been used to extract the news that inform about the foreign minors, being these main actors. [...]

2020
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
3 documentos
3.
225 p, 2.6 MB La difusión y el tratamiento mediático del fútbol sala en los medios de comunicación / Martínez Campamà, Carla ; Marín Otto, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha estudiat la difusió i el tractament mediàtic que rep el futbol sala en els mitjans de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un anàlisi durant dues setmanes de dues televisions públiques i temàtiques, Esport3 i Teledeporte, amb l'objectiu de conèixer quants minuts es destinen a aquest esport minoritari i com és el tractament d'aquesta informació. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha estudiado la difusión y el tratamiento mediático que recibe el fútbol sala en los medios de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un análisis durante dos semanas de dos televisiones públicas y temáticas, Esport3 y Teledeporte, con el objetivo de conocer cuántos minutos se destinan a este deporte minoritario y cómo es el tratamiento de esta información. [...]
In this Final Project the diffusion and media treatment received by the futsal in the media has been studied. To achieve this, an analysis has been carried out over two weeks of two public and thematic television channels, Esport3 and Teledeporte, with the purpose of knowing how many minutes are allocated to this minority sport and how the treatment of this information is. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
4.
162 p, 1.8 MB Donald Trump y los medios de comunicación : una relación de amor-odio / Zambrana Rodríguez, Germán ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia quins van ser els temes tractats durant la campanya pels mitjans de comunicació i el candidat republicà Donald Trump. Per fer-ho, es compararan els temes de campanya amb els principals problemes percebuts per part de la societat estatunidenca. [...]
Esta investigación estudia cuáles fueron los temas que trataron en campaña los medios de comunicación y el candidato republicano Donald Trump. Para ello, se compararán los temas de campaña con los principales problemas percibidos por parte de la sociedad estadounidense. [...]
This research aims to study which were the main topics addressed by the media and the republican nominee Donald Trump during the presidential campaign. For doing so, a comparison will be established with the main US perceived problems. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
5.
76 p, 1.9 MB La presència de la dona periodista en els mitjans de comunicació esportius / Magrià Pinilla, Laura ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha estudiat la presència actual de la dona en els mitjans de comunicació esportius. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un anàlisi durant un mes de quatre diaris, quatre programes de televisió, quatre de ràdio i quatres pàgines webs amb l'objectiu de conéixer en quina situació es troba la dona en relació al número de periodistes que treballen i els minuts dels que disposen en comparació amb els seus homòlegs masculins.
En este Trabajo de Fin de Grado se ha estudiado la presencia actual de la mujer en los medios de comunicación deportivos. Para conseguirlo, se ha realizado un análisis durante un mes de cuatro diarios, cuatro programas de televisión, cuatro programas de radio, y cuatro páginas webs con el objetivo de conocer en qué situación se encuentra la mujer en relación al número de periodistas que trabajan y los minutos de los que disponen en comparación con sus homólogos.
masculinos.
In this Final Project the current presence of women in sports media has been studied. To achieve this, an analysis has been carried out over a month of four newspapers, four television programmes, four radio programmes and four web pages with the aim of finding out the situation of women in relation to the number of journalists working and the minutes available to them compared to their male counterparts.

2019
Grau en Periodisme [971]  
6.
101 p, 4.1 MB Influència de la parcialitat en la transformació que fan els mitjans de comunicació esportius de les declaracions dels esportistes sobre el 'procés' / Gracia López, Albert ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La situació a Catalunya ha motivat el posicionament polític d'alguns esportistes d'elit. Jugadors com Gerard Piqué o Sergio Ramos i entrenadors com Pep Guardiola o Vicente del Bosque han expressat el seu sentiment envers el 'procés' català. [...]
La situación en Cataluña ha motivado el posicionamiento político de algunos deportistas de élite. Jugadores como Gerard Piqué o Sergio Ramos y entrenadores como Pep Guardiola o Vicente del Bosque han expresado su sentimiento sobre el 'procés'. [...]
The situation in Calalonia motivates the political position in some elite athletes. Players as Gerard Piqué or Sergio Ramos and coaches as Pep Guardiola and Sergio del Bosque have expressed their feelings about the Catalan 'procés'. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
155 p, 5.9 MB La influencia de les xarxes socials en els esportistes d'elit i el ressò mediàtic que fan els mitjans de comunicació espanyols / Priego Cano, Manel ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han modificat algunes de les rutines periodístiques, sobretot pel que fa a l'aparició d'una gran quantitat de fonts d'informació, que han anat sorgint en els darrers anys. En el cas del periodisme esportiu, els mateixos esportistes s'han erigit com la principal font informativa amb les seves publicacions a les xarxes socials, que els mitjans de comunicació utilitzen per crear i complementar les seves notícies. [...]
Las redes sociales han modificado algunas de las rutinas periodísticas, sobre todo por lo que hace a la gran cantidad de fuentes de información que han surgido en los últimos años. En el caso del periodismo deportivo, los mismos deportistas se han convertido en la principal fuente informativa con sus publicaciones en las redes sociales, que los medios de comunicación utilizan para crear y complementar sus noticias. [...]
Social networks have changed some of the journalistic routines, above all with regard to the large number of sources of information that have emerged in recent years. In the case of sports journalism, the same athletes have become the main information source with its publications on social networks, the media use to create and to supplement its news. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
9.
9 p, 146.9 KB Les dones i els mitjans de comunicació / Comas d'Argemir, Dolors ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2011 (Materials CiP. Articles feministes ; 8)  
10.
21 p, 1.1 MB Els Jocs Olímpics, els mitjans de comunicació i els reptes d'elaborar una imatge global / Rivenburgh, Nancy K.
Las ciudades y las naciones compiten con fuerza para tener la oportunidad de organizar unos Juegos Olímpicos y mejorar así su imagen en un escenario mundial. Si bien las recompensas pueden ser muchas, también lo son los riesgos. [...]
En un esforç per ampliar la seva imatge a nivell internacional, ciutats i nacions competeixen vigorosament per poder acollir uns Jocs Olímpics. Tot i que les recompenses són moltes, també ho són els riscos. [...]
Cities and nations compete vigorously for the opportunity to host an Olympic Games in an effort to enhance their image on a global stage. While the rewards may be great, so are the risks. Olympic hosts can plan for many aspects of the Games, but ultimately they cannot control how they are presented to the world by international media. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 14)
3 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 16 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
2.0 KB Media in the Mediterranean / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual en el marc de la celebració del 3r Congrés WOCMES (World Congress for Middle Eastern Studies), organitzada per la Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació i comissariada pels Dr. [...]
2010  

Materiales académicos Encontrados 32 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 111.8 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103867] / González Collantes, Carla ; Serra Casals, Enric ; Terrassa Serra, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: 1. Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. 2. Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
1. Conocer las características y los condicionantes de los textos propios de los medios de comunicación en catalán. 2. Analizar la estandarización de la lengua catalana oral en el proceso de normalización y consolidación lingüísticas. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
5 p, 106.9 KB La Cultura en els Mitjans de Comunicació [100030] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura de comunicació cultural pretén que l'estudiant se conscienciï de les Xarxes de comunicació cultural i les noves pràctiques culturals dins de la situació mediàtica derivada de l'extensió dels mitjans de comunicació de masses i la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació i aquestes noves pràctiques, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses conformen el que es defineix com cultura 'mainstream' (cultura principal o predominant): els reptes de la comunicació cultural i intercultural, les pràctiques i nous comportaments dels actors socials mitjançant les noves xarxes y noves eines de comprensió de la realitat fluïda del segle XXI. [...]
La asignatura de Comunicación Cultural pretende que el estudiante se conciencie de las Redes de comunicación cultural y las La comunicación cultural, superando la visión elitista que practicaba el análisis de las.

2020-21
Grau en Humanitats [1139]
3 documentos
3.
6 p, 110.5 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103867] / Paloma Sanllehí, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: 1) Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. 2) Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
1) Conocer las características y los condicionantes de los textos propios de los medios de comunicación en catalán. 2) Analizar la estandarización de la lengua catalana oral en el proceso de normalización y consolidación lingüísticas. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
4.
4 p, 103.7 KB La Cultura en els Mitjans de Comunicació [100030] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura de comunicació cultural pretén que l'estudiant se conscienciï de les Xarxes de comunicació cultural i les noves pràctiques culturals dins de la situació mediàtica derivada de l'extensió dels mitjans de comunicació de masses i la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació i aquestes noves pràctiques, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses conformen el que es defineix com cultura 'mainstream' (cultura principal o predominant): els reptes de la comunicació cultural i intercultural, les pràctiques i nous comportaments dels actors socials mitjançant les noves xarxes y noves eines de comprensió de la realitat fluïda del segle XXI. [...]
La asignatura de Comunicación Cultural pretende que el estudiante se conciencie de las Redes de comunicación cultural y las La comunicación cultural, superando la visión elitista que practicaba el análisis de las.

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
3 documentos
5.
4 p, 75.9 KB La Cultura en els Mitjans de Comunicació [100030] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura de comunicació cultural pretén que l'estudiant se conscienciï de les Xarxes de comunicació cultural i les noves pràctiques culturals dins de la situació mediàtica derivada de l'extensió dels mitjans de comunicació de masses i la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació i aquestes noves pràctiques, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses conformen el que es defineix com cultura 'mainstream' (cultura principal o predominant): els reptes de la comunicació cultural i intercultural, les pràctiques i nous comportaments dels actors socials mitjançant les noves xarxes y noves eines de comprensió de la realitat fluïda del segle XXI. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]  
6.
7 p, 85.4 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103845] / Paloma Sanllehí, David ; Serra Casals, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els seguents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació linguístiques. [...]
Los objetivos de formación de la asignatura son los siguientes: - Conocer las características y los condicionamientos de los textos propios de los medios de comunicación. - Analizar la estandarización de la lengua catalana oral en el proceso de normalización y consolidación linguísticas. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documentos
7.
7 p, 86.1 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103856] / Casals Martorell, Daniel ; Serra Casals, Enric ; Paloma Sanllehí, David ; Massanell Messalles, Mar ; Gassol Bellet, Olívia ; Badia Capdevila, Ignasi de Loiola ; Juanhuix Piqueras, Marta ; Gómez Martín, Francesc Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: - Conocer las características y los condicionantes de los textos propios de los medios de comunicación. - Analizar la estandarización de la lengua catalana oral en el proceso de normalización y consolidación lingüísticas. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
8.
6 p, 84.6 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103856] / Mascaró Altimiras, Joan ; Muñoz Ramos, Isidre ; Gassol Bellet, Olívia ; Badia Capdevila, Ignasi de Loiola ; González Collantes, Carla ; Crespí Riutort, Isabel ; Olid Baez, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
9.
7 p, 90.4 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103867] / González Collantes, Carla ; Muñoz Ramos, Isidre ; Crespí Riutort, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
4 p, 76.8 KB La Cultura en els Mitjans de Comunicació [100030] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contextualización y objetivos formativos de la asignatura L'assignatura de comunicació cultural pretén que l'alumna/a se conscienciï de les Xarxes de comunicació cultural i les noves pràctiques culturals dins de la situació mediàtica derivada de l'extensió dels mitjans de comunicació de masses i la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació i aquestes noves pràctiques, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses conformen el que es defineix com cultura 'mainstream' (cultura principal o predominant): els reptes de la comunicació cultural i intercultural, les pràctiques i nous comportaments dels actors socials mitjançant les noves xarxes y noves eines de comprensió de la realitat fluïda del segle XXI. [...]
2017-18
Grau en Humanitats [1139]  

Materiales académicos : Encontrados 32 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.